|
Post by admin. on Jul 29, 2007 13:58:16 GMT 2
Nijdig staarde Prue naar de man die tegenover haar zat. Nick. Haar vader. Ze slikte deze gedachte weg. Carl was haar vader. Ze had er haar leven lang gedaan om te accepteren dat haar moeder met Carl was getrouwd, en nu ze het voor elkaar had kwam haar echte vader op het toneel. Ze ergerde zich dood.
"Zo, Prudence." begon Nick, wat beantwoord werd door een woedende blik. "Prue" zei ze kortaf. "Ook goed, Prue. Als je vader vindt ik dat er een aantal dingen aan je moeten worden veranderd. Allereerst verf je je haar blond, of lichtbruin. Ten tweede mag je géén make-up dragen, en al helemaal geen donkere. Geen broeken, want je bent een meisje" zei Nick, alsof het zíjn leven was. Nu ging hij te ver. Prue stond op, zette haar handen op tafel en staarde hem ongelovig aan. "Jij hebt niks over mij te zeggen, dreuzel. Je gaat weg, nog voor ik geboren ben, en zodra je terugkom is je dochter nioet zoals je haar wilt hebben?" snauwde Prue kil.
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 17:41:12 GMT 2
Flora en Aylin waren net de 3 bezemstelen binnengelopen. Ze vingen het laatste stukje gesprek op van Prue en haar vader. Beide kende ze Prue en vonden haar wel aardig. Ze liepen op Prue af en gingen beide aan een kant staan van haar.. "Zijn er problemien Prue?" Vroeg Flora en keek naar de man die zij Dreuzel had genoemd.. "Wat moet 'ij van je?" Vroeg Aylin en keek naar Prue..
|
|
|
Post by admin. on Jul 30, 2007 12:41:40 GMT 2
"Laat ik jullie even voorstellen aan deze dreuzelige schoft die mij al in de steek liet vóórdat ik geboren werd. Nick." zei Prue geïrriteerd. "Hij neemt me niet zoals ik ben. Weet je wat, Nick - en nee, ik ga je heus geen pap noemen - je zoekt het maar uit. Als jij een dochter wilt hebben die blond is, kan je beter Sharon kiezen."
|
|
|
Post by Merel on Jul 30, 2007 13:00:48 GMT 2
"Gesellig, een vader die niet tevreden ies.." zei Flora geirriteerd. "Weet je, naar wat ick 'oor.. als je wou dat ze andiers was, zou ick op z'n minst iets langer blijven." Zei Aylin en keek naar Prue.. "Zullien we een tafeltje zoeken?" Vroeg Aylin en Flora knikte.
|
|
|
Post by melien on Jul 30, 2007 20:28:20 GMT 2
Elvira kwam de drie bezemstelen binnen gelopen. Ze zag Prue en liep op haar af. "Heej. Wat heb jij de laatste tijd uitgespookt?" zei ze luchtig. Toen ze echter Prue's gezicht zag verstomde ze en verdween de grijns van haar gezicht. De man tegenover Prue negeerde ze maar volkomen. Ze kende hem niet en had niks met hem te maken.
|
|
|
Post by admin. on Jul 31, 2007 12:21:40 GMT 2
"Ik had verwacht dat mijn dochter betere vrienden zou hebben, maar als ik naar dit stelletje mafkezen kijk..." mompelde Nick, en Prue wierp hem een valse blik toe, rolde met haar ogen en plofte neer op eeen stoel iets verderop.
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 12:25:27 GMT 2
Elvira trok een wenkbrauw op en keek naar de man die aan tafel zat. Wat heeft hij? Denkt hij nou serieus Prue iets te kunnen maken? Kom op zeg. Ze keek uit om niet uit te spreken wat ze dacht. Ze liep achter Prue aan en plofte neer op een stoel naast haar. "Wie is die gek die denkt iets te zeggen te hebben over jou?" vroeg ze terwijl ze met haar duim over haar schouder naar de man wees.
|
|
|
Post by admin. on Jul 31, 2007 12:27:17 GMT 2
"Dat, Elvira, is de zak die mij al liet stikken voor ik überhaupt bestond" zei Prue geïrriteerd, terwijl ze koppig naar de muur keek. "En die nu probeert mij net zo te maken als dat akelige halfzusje van me"
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 12:27:48 GMT 2
Flora en Aylin keken elkaar aan en wisten meteen wat ze bedoelde.. Ze liepen achter Prue aan.. "Momentje wil je?" Zei Aylin en grijnsde vals. Toen liepen ze samen, erg arrogant, op Nick af.. "En nou moet toi eens goed luisterien druiloor van een Dreuzel." ZEi Flora luid en met een krachtige stem.. "Als toi óns slechte vrienden noemt.. Weet ick echt niet van welke Planeet toi komt." Vroegde Aylin op dezelfde toon als Flora eraan toe.
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 12:36:43 GMT 2
Elvira keek even met open mond van de man naar Prue. Dat was haar biologische pa? Dat had ze nooit verwacht. "Mooi niet dat hij daar nog een tweede kans toe krijgt." zei ze boos. In haar stem klonk echter wel een vals grijnzende ondertoon.
|
|