|
Post by admin. on Aug 1, 2007 13:49:37 GMT 2
Nick stond op, wierp een valse blik op allemaal en zuchtte geïrriteerd. "Zei ik nou dat je op je moeder leek, Prudence? Eerder op je opa, dat is ook zijn eigewijze vent." zei hij bot. Prue wierp hem een kille blik toe. Haar opa- die kende ze niet eens, maar waarom híj wel? "Die ouwe Albus heeft verkeerde kinderen op de wereld gezet, en zijn kleinkinderen zijn al helemaal niks". Met deze woorden verliet Nick de 3 bezemstelen, terwijl Prue hem woedend nakeek. "Waarom kent die zak hem wel, en ik niet? Het enige wat ik te horen krijg is 'je opa heet Albus en hij leeft, ook is hij een tovenaar'. Alsof er maar één tovenaar is die Albus heet!"
|
|
|
Post by melien on Aug 1, 2007 13:53:00 GMT 2
"Waarschijnlijk omdat hij hem ooit heeft ontmoet omdat hij met je moeder ging. En hij al wat langer meegaat. Wat te zien is aan al die rimpels." antwoordde Elvira. Ze kende maar een iemand die Albus heette, en dat was hun schoolhoofd. Ze dacht er verder maar niet over na.
|
|
|
Post by admin. on Aug 1, 2007 13:55:32 GMT 2
"En tóch vind ik het niet eerlijk. Het is de vader van mijn moeder- die hoor je toch te kennen? Ik bedoel- waarom doet ze er zo geheimzinnig over? Zelfs Carl kent hem, en die kwam pas later in het spel dan ik!" mopperde Prue. Ze zuchtte geïrriteerd, en hoopte dat Nick nooit meer terug zou komen.
|
|
|
Post by melien on Aug 1, 2007 14:07:23 GMT 2
"Daar kan ik ook niks aan doen." zei Elvira. "Willen jullie een boterbier?" vroeg ze toen aan alledrie. Daarom was ze tenslotte hier.
|
|
|
Post by Merel on Aug 2, 2007 12:03:28 GMT 2
Flora en Aylin keken nogsteeds boos naar de Deur waar Nick net doorheen was gelopen.. "Wet een vreselike vent!" Zei Flora boos.. Aylin knikte.. "Ick 'eb meteen al medelij met je Prue.." zei ze.. Beide hadden ze de vraag van Elvira niet helemaal gehoord...
|
|
|
Post by admin. on Aug 2, 2007 13:43:46 GMT 2
"Ik zou alleen al een stuk vrolijker zijn als hij me gewoon Prue noemt, in plaats van de belachelijke naam die hij bedacht heeft" zei Prue geïrriteerd. Ze rolde met haar ogen en zuchtte.
|
|
|
Post by melien on Aug 2, 2007 14:10:50 GMT 2
"Laten we hopen dat we hem niet meer zo snel zien. Willen jullie nou een boterbier of niet?" zei Elvira. Ze had even zin in een vrolijker thema.
|
|
|
Post by admin. on Aug 3, 2007 13:03:49 GMT 2
"Ik denk niet dat hij zich hier nog durft te vertonen" zei Prue simpelweg, en ze haalde haar schouders op.
|
|