|
Post by admin. on Jul 31, 2007 12:38:54 GMT 2
Prue grijnsde. "mischien dat die woorden dat kikkergezicht van 'm goeddoen" zei ze. [g2g ]
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 12:42:25 GMT 2
"Ach ja, het is niet alsof hij je iets kan maken. Hij is tenslotte geen tovenaar." zei Elvira grijnzend. Normaal gesproken had ze niks tegen dreuzels, maar voor deze dreuzel maakte ze een uitzondering.
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 12:43:34 GMT 2
Flora had haar gehoord en stak achter haar rug haar duim op.. "Tja, Want als toi óns slechte vriendinnen noemt.. Volgens mij beledigd die dan zo ongevier 'et 'ele café!" Zei Flora iets luider zodat mensen omkeken.. "Oui, Want wij zijn een al oud geslacht Delacour! Dus ja, Als toi Dát Slecht noemt... Dan zijn 'ier 'eel veel mensen slecht.. Nouwja, Bijna iedereen zo ongeveer." ZEi Aylin ook luid en grijnsde goedkeurend.
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 12:53:47 GMT 2
Elvira stond nu ook op en liep naar Aylin en Flora toe. "Daar hebben ze een punt, en deze twee Delacours zijn veel, maar beslist geen slechte vriendinnen. Wat denk je eigenlijk? Dreuzels hebben hier niets te maken als ze hier alleen maar zijn om een beetje oude tovenaars geslachten te beledigen enzo." zei ze. In haar stem klonk onderdrukte woede door. Wie denkt hij wel niet dat hij is?
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 12:59:12 GMT 2
Aylin keek Flora vragend aan.. Sinds wanneer wist Elvira dat zij goede vriendinnen waren? Flora haalde haar schouders op en ze keken weer naar de Dreuzel.. "Net wat zij zegt.. Als je ons al beledigd.. Beledig je 'aar dus ook 'eel erg.." Zei Flora en wees op Elvira.. "Oui, En niet alleen 'aar, maar ook 'em, en 'em en 'aar.." Zei Aylin en om wat voorbeelden te noemen wees ze wat dichtbijzijnde personen aan.
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 13:03:32 GMT 2
Elvira kende Flora en Aylin wel is waar niet zo goed, maar ze zouden niet met Prue bevriend zijn als het geen goede vriendinnen waren. "Even in het kort, ik heb geen zin om hier een uur te staan, dan beledig je dus IEDEREEN in de magische wereld. Gesnopen?" zei ze. Er waren wel is waar tovenaars en heksen die dreuzelouders had, maar dat maakte ze niet minder. Zolang je iemand niet kende moest je ze niet veroordelen. Met uitzondering van deze gek. dacht ze.
|
|
|
Post by admin. on Aug 1, 2007 13:21:19 GMT 2
"En als je nu nóg niet door hebt dat dit dus géém slechte vrienden zijn, is het onmogelijk dat je familie van me bent. Iemand met zo weinig verstand?" sloot Prue het bot af. Ze wierp Nick een valse blik toe, draaide zich toen om en mompelde; "Probeer mij niet onder je duim te krijgen, want dat lukt je tóch niet".
|
|
|
Post by melien on Aug 1, 2007 13:34:15 GMT 2
Durf het nu maar is tegen te spreken. Dan heb je echt iedereen op je dak., dacht ze. Ze zei het echter niet hardop. Ze wilde hem namelijk ook weer niet uitdagen. Een glimlach, zeker niet van vriendelijkheid, verscheen op haar gezicht terwijl ze zijn reactie afwachtte.
|
|
|
Post by admin. on Aug 1, 2007 13:40:30 GMT 2
"Typisch je moeder. Die wilskracht, koppigheid - zo vurig!" zei Nick ontzet. Prue zette grote ogen op. "Houd-je-kop" siste ze. Ze wierp hem een valse blik toe en weerstond de verleiding hem aan te vallen. "Niks voor mij. Volg je leven maar zonder mij, Prudence-" "Noem-me-niet-zo" viel Prue tussen. "Prue, gewoon Prue, ja!" Nick keek haar geïrriteerd aan. "Zoals ik al zei, Prudence, je doet het maar zonder mij. Ik weet niet waarom ik j eóóit gezocht heb"
|
|
|
Post by melien on Aug 1, 2007 13:45:00 GMT 2
Elvira dacht dat hij nu wel zijn kop zou houden, maar dat deed hij niet. Ze weerstond de neiging om haar toverstok op hem te richten maar net. "Alsof ze je ooit nodig zou hebben." beet ze hem toe.
|
|