|
Post by johanneke on Oct 26, 2007 17:42:36 GMT 2
Naam:Natasha Bittersweet Leeftijd:15 Afdeling:Huffelpuf Relatie:And then I'll drink your blood! {aartsvijanden} Info:Ik kende haar de eerste jaren alleen van gezicht, maat toen mocht ik haar al niet. Ze was zo'n stom giebel meisje, die altijd om de jongens heen hing. Ze zat altijd te spelen met haar haar en dom te lachen. Zo irritant! Toen duwde ze me ook ngo een keer bijna van de trap af! Op een middag zat ze bij het meer en had ze zo'n leuk truitje aan! Dat kon natuurlijk niet! ze verdient niet zo'n leuk truitje en al helemaal niet wanneer ik hem niet heb! Dus begon ik haar te bestoken met elke vloek die ik kon bedenken(en dat waren er nogal wat!) Op de een of andere manier vond ze dit heel vreemd en sindsdien kijkt ze heel arrogant naar mij. Ik kijk natuurlijk heel arrogant terug en probeer haar en haar kontklevers te laten struikelen, wat al wel eens is gelukt! Muhahhaha! Ik kan dat mens echt neit in m'n buurt hebben, tenzij ze dood is: Muhahhaha! Hopelijk gaat ze of van deze school af, of gaat ze dood, of verdwijnt ze!
|
|
|
Post by » Aline. on Oct 27, 2007 15:18:13 GMT 2
*Dikke Lol* Added!
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 17, 2007 18:05:25 GMT 2
Naam: Devon Shadows Leeftijd: 18 Afdeling: Ravenklauw Relatie: Just be friends. {ex, vrienden} Well hello, Amber... {geïnteresseerd} Info: Mooie tijd en ook niet al te lang. Perfect. Kort en krachtig. Ik ben erg blij dt we elkaar nog vaak zien. Ze is geweldig. Hoef me niet af te vragen waarom ik op haar viel. Ze snapt me. Waarom jezelf vast leggen aan ene meisje? Er is zoveel moois.. en zij is wel erg mooi. Ben er nog steeds trots op dat ik haar de mijne kon noemen.
Naam: Joey Stone Leeftijd: 18 Afdeling: Griffoendor Relatie: Hé, girl! {vrienden} Info: Heb haar een keer ontmoet en weet nu al dat dit een goeie vriendschap gaat worden. Schat van een meid, met pit en humor. Beter kan toch niet?
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 17, 2007 18:58:41 GMT 2
Added! ^^ =D
|
|
|
Post by LAURA ?! on Nov 24, 2007 23:30:03 GMT 2
Naam: Ruben Cartman Leeftijd: 16 jaar Afdeling: Griffoendor Relatie: Hey, hello beauty! {flirt} Hé, girl! {vrienden} Info: Na een lugubere avond in gezelschap van Sneep hebben Amber en Ruben een goede vriendschapsband met elkaar. Ze hebben altijd de slappe lach met elkaar maar kunnen ook met elkaar flink in discussie gaan als er een kleine misverstand is. Ook gewoon na een tegemoetkoming waarbij ze alleen maar ''hoi'' hebben gezegd kunnen ze al meteen de slappe lach hebben. Kortom, ze hebben altijd wel lol. Maar ze kunnen ook bij elkaar terecht met problemen of elders.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 26, 2007 21:37:09 GMT 2
Lol ^^ Added!
|
|
|
Post by Krista - on Nov 26, 2007 23:08:34 GMT 2
Naam: Eric Dalton Leeftijd: 17 Afdeling: Ravenklauw Relatie: Woh.. The last time I saw you was half an hour ago =| {beste vrienden} Info: Amber! Mijn spijbelmaatje! Altijd als ik een les ga skippen is zij er ook. We zijn er redelijk goed in geworden. Verder is ze gewoon een hele aardige meid, soms wel een beetje druk maar dat is wel grappig.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 27, 2007 0:17:07 GMT 2
Naam: Shirie Ashinta Leeftijd: 18 Afdeling: Griffoendor Relatie: What's up? {goede vrienden} Info: Ik weet niet of ik ooit zo snel met iemand echt bevriend ben geraakt. Ze is geweldig! Zo veel lol hebben om zo weinig, over alles kunnen praten, het altijd eens zijn... waar vind je tegenwoordig zulke vrienden? Nou ik kan er gelukkig van op aan gaan dat Joey ze wel opspoort. Volgens mij mag hij haar wel meer dan hij Zegt. Ach, alsof het uitmaakt. Ze is cool.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 28, 2007 18:28:23 GMT 2
Ghehe, added ^^
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 19:41:41 GMT 2
Naam: William Lyam Daniëls Leeftijd: 18 Afdeling: Ravenklauw Relatie: Err... Amber? Yes? {vage kenissen} Info: Ik ken Amber niet zo heel goed, wel eens gezien in de leerlingenkamer en wel eens mee gepraat. Ik vind haar geflirt soms wel amusant, maar echt effect heeft het niet op mij.
Naam: Roc Key Leeftijd: 18 Afdeling: Ravenklauw Relatie: Who? What? {één keer gezien} Info: Ja... Ik geloof dat ik haar wel eens ontmoet heb. Ik weet dat ze wat jonger is, misschien is dat het. Maar normaal maak ik niet zo'n probleem van leeftijd. Naam: June Heart Leeftijd: 17 Afdeling: Ravenklauw Relatie: Err... Amber? Yes? {vage kenissen} Info: Wat ik tot nu toe van Amber heb gezien laat me besluitloos. Ze lijkt me heel aardig hoor, maar ze soms wel erg druk en flirterig. Het is niet echt mijn stijl, maar ja iedereen zo zijn smaak XD
|
|