|
Post by » Aline. on Dec 11, 2007 19:55:30 GMT 2
Jeej, added! =D
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 14:23:50 GMT 2
Naam: Kyra Alice Park Leeftijd: 16 Afdeling: Zwaderich Relatie: Err... No {geen interesse} Info: wie? Nee geen idee over wie je het hebt.
|
|
|
Post by admin. on Jan 26, 2008 17:44:01 GMT 2
Naam: Cleo Skyslayer Leeftijd: 15 Afdeling: Ravenklauw Relatie: Err... No {geen interesse} Info: Cleo en Amber kennen elkaar eigenlijk nauwelijks - Amber heeft wel eens geprobeerd contact te leggen, maar Cleo is simpelweg ondoordringbaar. Amber gaf het al snel op, iets waar Cleo geen problemen mee heeft: Tenslotte is Amber een stuk drukker als haar.
|
|
|
Post by admin. on Apr 30, 2008 15:01:14 GMT 2
Naam: Steph(anie) Silverly-Melvin Leeftijd: 16 Afdeling: Griffoendor Relatie: What's up? {goede vrienden} Info: Ik heb Amber eigenlijk leren kennen hier op school, in het bos eigenlijk. Het toegestaane deel van het bos, nog wel! Ongelooflijk dat ik me daar vertoonde! In ieder geval; ik stond onder een boom, nadat ik mijn voetbal kwijt geraak was, en Amber zat in de boom. Waarschijnlijk verloor zij haar evenwicht, want ze viel naar beneden en landde - je raad het al - boven op mij. Hierdoor is eigenlijk onze vriendschap ontstaan!
|
|
|
Post by » Aline. on May 1, 2008 12:04:31 GMT 2
Added, ofcourse =D
|
|
|
Post by greenlightning on Sept 16, 2008 12:15:20 GMT 2
ff veranderen Naam: Joey Stone Leeftijd: 18 Afdeling: Griffoendor Relatie: What's up? {goede vrienden} I love him, does he love me? {zij op hem} + What came over me? {little crush} Info: Het begon emt gewone vreinden, vervolgens wederzijndse gevolens en meer interesse.... om voor mij vooral vriednschappelijk te zijn. ik bedoel, ik heb een vriendion en hoewel ik die gevoelens neit kan ontkennen... kan ik er ook niks mee. Ik zou nooit vreemd gaan, maar ergens zou ik niks liever willen. Als ik vrijgezel was geweest...
|
|