Post by » Aline. on Aug 13, 2007 18:12:07 GMT 2
Amber Durain
The funny, always smiling girl from Ravenclaw.
Friends
Where would you be without them?
Who? What? {één keer gezien}
Err... Amber? Yes? {vage kenissen}
A long time ago... {vroeger vrienden}
Hé, girl! {vrienden}
What's up? {goede vrienden}
Woh.. The last time I saw you was half an hour ago =| {beste vrienden}
Enemies[/size]
Why are they on the same world as I?
Err... No {geen interesse}
*sigh* {irritatie}
No, not you again... Why? {jaloers}
Leave the past behind you {met ruzie uit elkaar gegane vrienden}
I'm going to kill you... {vijanden}
And then I'll drink your blood! {aartsvijanden}
Lovers[/size]
What's live without love?
Well hello, Amber... {geïnteresseerd}
Hey, hello beauty! {flirt}
I love him, does he love me? {zij op hem}
I think I like her more than you know.. {hij op haar}
Forever together, girl! {verkering}
No, not again. Really not. Save me. {ex, ruzie}
Well, we could... try? {ex, misschien..}
Just be friends. {ex, vrienden}
[shadow=red,left,300]Gimme:[/shadow]
[b]Naam:[/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]Afdeling:[/b]
[b]Relatie:[/b]
[b]Info:[/b]
[shadow=red,left,300]Wall of Fame[/shadow]
Naam: Anne Selena Maja
Leeftijd: 14
Afdeling: Griffoendor
Relatie: Err... Amber? Yes? {vage kenissen}
*sigh* {irritatie}
Info: Amber? Is zij niet dat hyperactieve meisje? Niet dat ik daar iets tegen heb, want Charlotte kan af ent oe ook - afijn, ze irriteerd me gewoon. Ik weet niet hoe en waarom, ik zie geen vriendschap tussen ons.
Naam: Lucy Diamond
Leeftijd: 15
Afdeling: Ravenklauw
Relatie:What's up? {goede vrienden}
Info: Ambeeeer! *rent rondjes* Oké, we kunnen samen enorm hyperactief en gestoord doen dat je er niet in de buurt wilt komen. Ik heb Amber leren kennen op de eerste schooldag, en van et een komt het ander, jeweetwel
Naam: Jade Miracle
Afdeling: Huffelpuf
Relatie: Hé, girl! {vrienden}
Info: Ik kan maar beter weggaan, anders komt Amber zometeen nog 0.o Nee, grapje, maar mischien zou ze iets - maar heel weinig hoor - rustiger moeten doen?
Naam: Emma Sanders
Relatie: What's up? {goede vrienden}
Info: Amber! Natuurlijk ken ik haar! Ze is een goede vriendin! Ik ken haar al lang. Heb haar tijdens een les ontmoet. Ze zat naast me en hielp me met mijn huiswerk! Sindsdien zijn we vrienden!
Naam: Flora Delacour
Leeftijd: 17
Afdeling: Huffelpuf
Relatie: Woh.. The last time I saw you was half an hour ago =| {beste vrienden}
Info: Nou ik was bang dat ik haar Nooit meer zou zien! In Frankrijk was ze ons Buurmeisje, en het leek wel alsof we een drieling waren joh ^^ Ze is gewoon een geweldige meid, en een geweldige vriendin
Naam: Aylin Delacour
Afdeling: Zwadderich
Relatie:Woh.. The last time I saw you was half an hour ago =| {beste vrienden}
Info: Zoals Flora al zei, Ze was ons buurmeisje én beste vriendin. Ja het is raar, een Zwadderaar beste vriendin met een Raafje.. NOU EN! ze is gewoon mijn beste vriendin en wil haar niet kwijt, kan mij die afdelingen dan een zooi schelen ^^ Ik ben allang blij dat ik haar weer tegen kwam op Hogwarts
Naam: Florian Mënzil
Leeftijd: 16
Afdeling: huffelpuf
Relatie: Hé, girl! {vrienden}
Info: er zijn bijna geen dagen dat ze niet rondstuiterd maar ach, soort zoekt soort he? En ik behoor tot dezelfde soort als je het mij vraagt. Ik mag haar gewoon, we hebben een beetje dezelfde eigenschappen. Wat wil je nog meer?
Naam:Natasha Bittersweet
Leeftijd:15
Afdeling:Huffelpuf
Relatie:And then I'll drink your blood! {aartsvijanden}
Info:Ik kende haar de eerste jaren alleen van gezicht, maat toen mocht ik haar al niet. Ze was zo'n stom giebel meisje, die altijd om de jongens heen hing. Ze zat altijd te spelen met haar haar en dom te lachen. Zo irritant! Toen duwde ze me ook ngo een keer bijna van de trap af! Op een middag zat ze bij het meer en had ze zo'n leuk truitje aan! Dat kon natuurlijk niet! ze verdient niet zo'n leuk truitje en al helemaal niet wanneer ik hem niet heb! Dus begon ik haar te bestoken met elke vloek die ik kon bedenken(en dat waren er nogal wat!) Op de een of andere manier vond ze dit heel vreemd en sindsdien kijkt ze heel arrogant naar mij. Ik kijk natuurlijk heel arrogant terug en probeer haar en haar kontklevers te laten struikelen, wat al wel eens is gelukt! Muhahhaha! Ik kan dat mens echt neit in m'n buurt hebben, tenzij ze dood is: Muhahhaha! Hopelijk gaat ze of van deze school af, of gaat ze dood, of verdwijnt ze!
Naam: Devon Shadows
Leeftijd: 18
Relatie: Just be friends. {ex, vrienden}
Well hello, Amber... {geïnteresseerd}
Info: Mooie tijd en ook niet al te lang. Perfect. Kort en krachtig. Ik ben erg blij dt we elkaar nog vaak zien. Ze is geweldig. Hoef me niet af te vragen waarom ik op haar viel. Ze snapt me. Waarom jezelf vast leggen aan ene meisje? Er is zoveel moois.. en zij is wel erg mooi. Ben er nog steeds trots op dat ik haar de mijne kon noemen.
Naam: Joey Stone
I love him, does he love me? {zij op hem}
+ What came over me? {little crush}
Info: Het begon emt gewone vreinden, vervolgens wederzijndse gevolens en meer interesse.... om voor mij vooral vriednschappelijk te zijn. ik bedoel, ik heb een vriendion en hoewel ik die gevoelens neit kan ontkennen... kan ik er ook niks mee. Ik zou nooit vreemd gaan, maar ergens zou ik niks liever willen. Als ik vrijgezel was geweest...
Naam:
Ruben Cartman
Leeftijd:
16 jaar
Afdeling:
Griffoendor
Relatie:
Hey, hello beauty! {flirt}
Hé, girl! {vrienden}
Info:
Na een lugubere avond in gezelschap van Sneep hebben Amber en Ruben een goede vriendschapsband met elkaar.
Ze hebben altijd de slappe lach met elkaar maar kunnen ook met elkaar flink in discussie gaan als er een kleine misverstand is.
Ook gewoon na een tegemoetkoming waarbij ze alleen maar ''hoi'' hebben gezegd kunnen ze al meteen de slappe lach hebben. Kortom, ze hebben altijd wel lol. Maar ze kunnen ook bij elkaar terecht met problemen of elders.
Naam: Eric Dalton
Relatie: Woh.. The last time I saw you was half an hour ago =| {beste vrienden}
Info: Amber! Mijn spijbelmaatje! Altijd als ik een les ga skippen is zij er ook. We zijn er redelijk goed in geworden. Verder is ze gewoon een hele aardige meid, soms wel een beetje druk maar dat is wel grappig.
Naam: Shirie Ashinta
Info: Ik weet niet of ik ooit zo snel met iemand echt bevriend ben geraakt. Ze is geweldig! Zo veel lol hebben om zo weinig, over alles kunnen praten, het altijd eens zijn... waar vind je tegenwoordig zulke vrienden? Nou ik kan er gelukkig van op aan gaan dat Joey ze wel opspoort. Volgens mij mag hij haar wel meer dan hij Zegt. Ach, alsof het uitmaakt. Ze is cool.
Naam: William Lyam Daniëls
Info: Ik ken Amber niet zo heel goed, wel eens gezien in de leerlingenkamer en wel eens mee gepraat. Ik vind haar geflirt soms wel amusant, maar echt effect heeft het niet op mij.
Naam: Roc Key
Relatie: Who? What? {één keer gezien}
Info: Ja... Ik geloof dat ik haar wel eens ontmoet heb. Ik weet dat ze wat jonger is, misschien is dat het. Maar normaal maak ik niet zo'n probleem van leeftijd.
Naam: June Heart
Info: Wat ik tot nu toe van Amber heb gezien laat me besluitloos. Ze lijkt me heel aardig hoor, maar ze soms wel erg druk en flirterig. Het is niet echt mijn stijl, maar ja iedereen zo zijn smaak XD
Naam: Kyra Alice Park
Leeftijd: 16
Afdeling: Zwaderich
Relatie: Err... No {geen interesse}
Info: wie? Nee geen idee over wie je het hebt.
Naam: Cleo Skyslayer
Relatie: Err... No {geen interesse}
Info:
Cleo en Amber kennen elkaar eigenlijk nauwelijks - Amber heeft wel eens geprobeerd contact te leggen, maar Cleo is simpelweg ondoordringbaar. Amber gaf het al snel op, iets waar Cleo geen problemen mee heeft: Tenslotte is Amber een stuk drukker als haar.
[/center]