|
Post by leyla on Jun 9, 2007 14:20:47 GMT 2
Naam: Brayn Skyle Pb: Jesse Metcalfe Leeftijd: 15 Afdeling: Huffelpuf Relatie: Ow, Een Zwadderaar!{Ooit gezien} Geschiedenis: Aylin is toch het zusje van Flora? En zij komen toch uit Frankrijk? Volgens mij heb ik haar wel eens in de gangen gezien. Of was dat nou Flora? Ik weet het verschil niet tussen die twee, dus....
|
|
|
Post by Merel on Jun 9, 2007 21:12:46 GMT 2
added ^^
|
|
|
Post by roosje on Jun 15, 2007 15:38:22 GMT 2
Naam: Keira Bolton Pb: Ashley Tisdale. Leeftijd: 16 Afdeling: Griffoendor Relatie: aylin, wie? ( negeer.) Geschiedenis: Aylin, oh dat is de tweeling zus van Flora. ze is alleen zo anders dan Flora! ik mag Aylin echt niet. ze is zo arrogant en ze zit bij Zwadderich, maar bij zwadderich zitten ook goed hoor. Aylin negeert mij en ik haar en dat wil ik graag zo houden.
|
|
|
Post by admin. on Jul 6, 2007 15:50:39 GMT 2
Naam: Jade miracle Pb: Annasophia Robb Leeftijd: 15 Afdeling: Huffelpuf Relatie: Aylin wie?{Negeer} Ze denkt echt dat ze álles is met dat Frans!{Jaloers} Ga terug naar waar je vandaan komt!{Vijand} Ow, Een Zwadderaar!{Ooit gezien} {niew record aan relaties xD} Geschiedenis: Aylin- AYLIN?! Kan dat wicht nog méér dan alleen maar mensen irriteren, jongens voor je neus wegkapen en haar accent extra erg te laten klinken. Tss, typisch, aangezien haar zus tenminste wat aardiger is. En dan zeggen ze dat tweelingen zoveel op elkaar lijken. Vreemd. Waar ik haar van ken? Jezus, ik ken haar van de vijfde veridpeing, waar we een beetje liepen te kloten, tot zij binnenkwam. Ze vraagt - ja hoor - Chris voor het bal, zonder er ook maar bij na te denken dat ík er ook nog ben! Tyipisch...
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 17:20:19 GMT 2
addeddd ^^
|
|
|
Post by brittje on Jul 17, 2007 11:31:45 GMT 2
Naam: Simone Jones PB: Keira Knightly Afdeling: Griffoendor Relatie: Aylin wie?{Negeer}Ze denkt echt dat ze álles is met dat Frans!{Jaloers}Ga terug naar waar je vandaan komt!{Vijand} Geschiedenis: Jemig, wat is dat een trut. Helemaal niet zo als haar zus...! Ze is arrogant met dat stomme frans. Ik haat haar en als het kan zal ik haar vervloeken.., maar normaal gesproken negeer ik haar.
|
|
|
Post by Merel on Jul 18, 2007 10:19:51 GMT 2
added ^^
|
|
|
Post by admin. on Aug 2, 2007 14:03:16 GMT 2
Naam: Lucy Diamond Pb: Evanna Lynch {Loena Leeflang} Leeftijd: 15 Afdeling: Ravenklauw Relatie: Kom op! Je ne parle pas Français!{Goede Vriend} Geschiedenis: Aylin? En of ik die ken! *ziet mensen denken; een zwadderaar en iemand uit Ravenklauw?* Rare combo, maar we zijn toch goede vrienden ^^ Af en toe een tikkeltje arrogant, maar daar blijft het ook bij
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 6, 2007 16:28:07 GMT 2
Naam: Nigel O'Leary Pb: Milo Ventimiglia Leeftijd: 17 Afdeling: Huffelpuff Relatie: Flora? Nee! Aylin natuurlijk!{Bekende} Die lach alleen al..{Hij op haar} (Niet echt verliefd, wel geintresseerd) Geschiedenis: Aylin, ja pas ontmoet, het tweelingzusje van Flora. Flora zit bij mij op de afdeling, maar ze lijken niet echt op elkaar. Toen ik Aylin zag was ik gelijk onder de indruk. Ze kan wel een zwadderaar zijn, maar ze is mooi en ik vind haar eigenlijk wel leuk. Als zwadderaar kwam ze aardig over, maar meer weet ik ook niet over haar, ik zou haar graag wat beter leren. IK hoop dat ik een kans krijg, en anders maar niet.
|
|
|
Post by Merel on Aug 6, 2007 17:30:23 GMT 2
added ^^
|
|