|
Post by melien on Nov 5, 2007 20:46:51 GMT 2
Naam: Benjamin Goodkind Pb: Benjamin McKenzie Leeftijd: 16 Afdeling: Zwadderich Relatie: Bonjour, Lang geleden lijkt wel..{Ex.} Nog naar Frankrijk geweest? {Vriend} Geschiedenis: Aylin ken ik van een uitwisseling, tussen Klammfells en Beauxbatons. Het duurde toen niet echt lang voordat ik verliefd was, maar dat is ook weer over gegaan. Nu zijn we gewoon nog goede vrienden.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 27, 2007 16:31:27 GMT 2
Naam: Eric Dalton Pb: Matthijs van de sande bakhuyzen Leeftijd: 17 Afdeling: Ravenklauw Relatie: Aylin wie?{Negeer} Geschiedenis: Ziet er goed uit. Wat, zwadderich? Laat dan maar. Ook al is ze het zusje van, ik heb nu al wat tegen haar.
|
|
|
Post by Merel on Jan 24, 2008 18:30:06 GMT 2
Added ^^,
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 27, 2008 18:24:23 GMT 2
[nieuwe: xD]
Naam: Chris Lynn Pb: Zac Efron Leeftijd: 17 Afdeling: Huffelpuf Relatie: Zag je die?!{Beste Vriend} Il est super!{Zij op hem} Die lach alleen al..{Hij op haar} Geschiedenis: Aylin is echt het allerleukste meisje dat ik ooit heb gezien en gekend. En dan mag ik haar ook nog eens m'n vriendinnetje noemen... Ik ben echt tot over m'n oren verliefd op haar, en zij hopelijk ook op mij. Ik hoop dat we heel lang bij elkaar blijven...
|
|
|
Post by robin on Apr 14, 2008 14:10:49 GMT 2
Naam: Litha Astrid Morse Pb: Erika Toda Leeftijd: 16 Afdeling: Zwadderich Relatie: Kom op! Je ne parle pas Français!{Goede Vriend} Geschiedenis: Aylin, een hardstikke goede vriendin ik kan echt altijd lol met haar hebben-, en natuurlijk is ze een zwadderich dat is alleen nog maar beter, samen sluwe plannetje uitvoeren. Néé hoor, gewoon altijd gezellig!! Zou me geen zweinstein zonder haar kunnen bedenken. Volgens mij wordt het dan echt héél leeg hier.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 17, 2008 20:51:27 GMT 2
Naam: Cameron Liës Pb: Trent Ford Leeftijd: 17 Afdeling: Zwaderich Relatie: Kom op! Je ne parle pas Français!{Goede Vriend} Geschiedenis: Eigenlijk verstaat Cam vrij goed Frans en heeft Aylin daar ook mee verrast bij hun eerste ontmoeting al. Het was net toen Cam zijn vrijheid terug had gekregen, aangezien ze nu wisten dat hij zou leven. Hij nam het ervan en zelfs al had hij in eerste instanties vlinders voor haar, verdwenen die vrij snel om plaats te maken voor vriendschappelijke gevoelens. Zelfs als kennen ze elkaar al zolang, maar desondanks blijft Cam een mysterie. Hij verteld haar zo goed als niks, aangezien hij maar 1 vriend heeft die hij dingen verteld, zijn dode tweelingbroer en nu zijn vriendin. Verder luistert hij wel naar alles van haar en zal er zeker alles aan doen om haar gelukkig te zien. Wat dat ook kost.
|
|