|
Post by » Aline. on Aug 16, 2007 15:10:46 GMT 2
Naam: Amber Durain Pb: Amanda Bynes Leeftijd: 17 Afdeling: Ravenklauw Relatie: Zag je die?!{Beste Vriend} Geschiedenis: AYLIN!! Ik ben zó blij dat jij en Flora nu ook op Zweinstein zitten. Toen ik naar Engeland verhuisde, dacht ik echt Flora en Aylin nooit meer te zullen zien. Gelukkig was mijn vrees ongegrond, want ze verhuisden ook hierheen! In onze jeugd waren we al onafscheidelijk, en we zijn nu nog steeds beste vriendinnen, toch?
(Vernieuwd:) Naam: Chris Lynn Pb: Zac Efron Leeftijd: 17 Afdeling: Huffelpuf Relatie: Kom op! Je ne parle pas Français!{Goede Vriend} Il est super!{Zij op hem} Geschiedenis: Oh, we hebben altijd zó'n lol tijdens lessen, Aylin, Flora en ik. Écht: waarom is Aylin in Zwadderich ingedeeld? Ze moet ook bij Huffelpuf komen! Ik moet altijd zo lachen om hun accent. Het is echt niet normaal meer. Maarja, ze wonen ook nog niet zo lang in Engeland. Wat wil je ook hè. Ik weet dat Aylin op mij valt; ze heeft me ook meegevraagd naar het bal. Of ik echt verliefd ben op haar, weet ik niet... Maar het zou best wel eens iets tussen ons kunnen worden.
|
|
|
Post by Merel on Aug 21, 2007 17:16:16 GMT 2
oke, Added ^^
|
|
|
Post by Krista - on Aug 29, 2007 18:01:55 GMT 2
Naam: Lewis Carrol Pb: Sean Faris Leeftijd: 16 Afdeling: Huffelpuf Relatie: Flora? Nee! Aylin natuurlijk!{Bekende}
Geschiedenis: Aylin? Dat is toch de tweelingzus van Flora? Dan heb ik dat wel onthouden. Ja ze is wel aardig ja, hoewel ze in zwadderich zit, dus die vooroordelen kloppen ook niet.
|
|
|
Post by Krista - on Aug 30, 2007 8:38:32 GMT 2
Naam: Thomas Fledger Pb: Jake Gyllenhaal Leeftijd: 16 Afdeling: Zwadderich Relatie: Nog naar Frankrijk geweest? {Vriend} Geschiedenis: Aylin is wel aardig, ik bedoel, ze heeft niet de onweerstaanbare drang anderen te vervloeken, en aangezien ik daar de laatste tijd toch niet echt.. laat maar. Maar ze is aardig.
|
|
|
Post by Merel on Sept 2, 2007 21:35:25 GMT 2
Added ^^,
|
|
|
Post by Lisa .. on Sept 7, 2007 14:35:38 GMT 2
Naam: Sin Carnoi Pb: Valerio Zeno Leeftijd: 16 Afdeling: Ravenklauw Relatie:Flora? Nee! Aylin natuurlijk!{Bekende} Geschiedenis: Ik ken haar natuurlijk via Flora en irriteerde me vroeger weleens aan haar. Maar sinds de vakantie die ik bij haar heb gedeeld ben ik haar aardiger gaan vinden. Beste vrienden zullen we nooit worden maar we maken er wel iets van.
|
|
|
Post by Merel on Sept 13, 2007 15:08:58 GMT 2
added ^^,
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 23, 2007 23:00:44 GMT 2
Naam: Pb: Leeftijd: Afdeling: Relatie: Aylin wie?{Negeer} Geschiedenis: Jakkes. Ze verpest alles wat ik mooi vind aan Franse meisjes! Als ze neit zo vreselijk arrogant was, dan zou ze misschien nog mooi kunnen zijn. Niet te geloven dat zij en Flora tweeling zijn. Zij is zoveel mooier! Aylin is mijn tijd niet waard.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 2, 2007 21:20:02 GMT 2
Naam:Natasha Bittersweet Pb:Nicky Hilton Leeftijd:15 Afdeling:Huffelpuf Relatie:Ik ken geen Frans, Muts!{Aardsvijand} OW! Ik heb zo'n hekel aan dat mens en haar stomme tweelingzusje!! Daarnaast is ze ook nog ontzettend dom! Ze maakt soms opmerkingen waarvan ik m'n hoofd tegen de muur zou slaan als ik die zou maken. Haar stomme zusje en zij denken ook dat ze alles zijn!: BAH!
Geschiedenis:
|
|
|
Post by Merel on Nov 4, 2007 22:41:34 GMT 2
added ^^,
|
|