Post by Merel on May 8, 2007 16:38:43 GMT 2
[glow=green,2,300]Friends
Respect, Wil het Omaatje a.u.b. niet voorkruipen?[/glow]
Oke, een Zwadderaar!{ooit gezien}
Rachanna toch?{kennis}
Nog iets aan de haak geslagen?{vriend}
Let the party Starded!{goede vriend}
Modderbloedjes verdelgen!! {beste vriend}
[glow=red,2,300]Enemies
Controleer je Regelmatig of je Mening nog niet over de Datum is?[/glow]
Jij = Lucht...{Negeer}
Modderbloedje!!{Bang voor haar}
Wees blij dat ik het druk heb...{vijand}
Jij bent er geweest!! {aards vijand}
[glow=blue,2,300]Love
Love the life you live, Live the life you Love.[/glow]
Zit wat in..{Geïntresseerd.}
Don't cha wish your girlfriend was hot like me?{Jaloers}
Keep looking at my... *beep*{Hij op Haar}
Like you, very much .{Zij op Hem}
I`m gon` stick wit u forever.{Verkering}
Nog iets gehoord?{Ex, maar vrienden}
Boy, why you tripping like that?{Ex, vijanden}
Lijst;
Naam:
Leeftijd:
Afdeling
PB:
Relatie:
Geschiedenis:
Naam: Chloë Sneep
Leeftijd: 16
Afdeling: Zwadderich
PB: Amy Lee
Relatie: Let the party Starded!{goede vriend}
Geschiedenis: Rachanna en ik, samen hebben we volgens mij al heel wat modderbloedjes het leven zuur gemaakt. Wat ze verdiend hebben! Maar goed, Rachanna is gewoon een leuke en gezellige vriendin, en daar gaat het om!
Naam: Elvira
Leeftijd: 15
Afdeling: Griffoender
PB: Gia Farrell
Relatie: Jij = Lucht...{Negeer}
Geschiedenis: Al vanaf de eerste dag op Zweinstein kunnen we elkaar niet uitstaan.
Naam: Draconic Malfoy
Leeftijd: 17
Afdeling: Zwaderich
PB: Nick Carter
Relatie: Keep looking at my... *beep*{Hij op Haar}
Like you, very much .{Zij op Hem}
I`m gon` stick wit u forever.{Verkering}
Geschiedenis: Yo, ik ben hier schat! Mooi, mooier, mooist! Okeej, dus ik ben oppervlakkig? Echt niet. IK val niet enkel op haar vanwege haar zwarte haar en haar knappe gezichtje, ze is ook leuk en aardig en een bitch tgeen griffoendors als ze wil. Meisje, mijn hart behoort jou toe!
Naam: Terry Black
Afdeling: Grieffoendor
PB: Christina Aguilera (met zwart haar)
Geschiedenis: Nee. Alsjeblieft, niet zij weer! Ze beledigd mijn vrienden, brengt het hoofd op hol van Draconic en ergert mij mateloos. Nee, ik zie haar niet, ik hoor haar niet. Ze bestaat niet. Rachanna? Rachanna wie?
Naam: Tyra Mycaro
Afdeling: ravanklauw
PB: Dido
Relatie: Oke, een Zwadderaar!{ooit gezien}
Geschiedenis: Ik ken haar niet echt. Ik zie haar weleens in de les enzo. Ze is een zwadderaar. Mijn itneresse trekt dat niet. Er zijn maar een zeldzaam aantal mensen die ik accepteer als vriend die bij zwaderich zitten. Ik weet neit of zij er een van is. Wie weet.
Naam: Miquel Mycaro
Afdeling: Griffoendor
PB: Orlando Bloom.
Relatie: Zit wat in..{Geïntresseerd.}
Geschiedenis: Zwaderich? Echt? He wat jammer nou. Ze is knap. Hahaha, mij maakt eht niet uit. In een restaurant zijn we alemaal hetzelfde. Ga met me uit en ik zal je laten zien dat slangen en leeuwen het prima met elkaar kunnen vinden.
Naam: Lili Revim
PB: Ashlee Simpson
Relatie:Wees blij dat ik het druk heb...{vijand}
Geschiedenis: Rachanna, ach praat me niet van haar. Ze is de typische Zwadderaar. Leerlingen uit dreuzelgezinnen pesten, Griffoendors irriteren, en ga zo maar door. Ik kan haar gedrag gewoonweg niet uitstaan en als ik een kans krijg, die zal ik waarschijnlijk ook pakken ook. Van mijn vrienden blijf je gewoon af!
Naam: Thomas Fleedger
PB: Jake Gyllenhaal
Geschiedenis: Rachanna? Die ken ik wel, goed zelfs! Rachanna is gewoon een hardstikke leuke meid. Je kan altijd met haar lachen en we hebben zo ongeveer dezelfde hobby's. Maar helaas, ik ben al bezet ; ) sorry Rach.
Naam: Evan Walters
PB: Sean Biggerstaff
Geschiedenis: Rachanna? nee, ze doet nooit aardig tegen me. Ze kat me echt constant af, maar wat verwacht je anders van die zwadderaars. Ik negeer haar toch.
Naam: Florian Mënzil
Afdeling: Huffelpuf
PB: Ruben Nicolai
Relatie: Modderbloedje!!{Bang voor haar}
Geschiedenis: Rachanna? Meestal ontloop ik haar, aangezien ze me een keer vervloekt heeft omdat ik dreuzelouders heb. Ze scheldt me uit, maar ik doe hetzelfde terug en heb een paar keer heel hard "Modderbloedje!" naar haar geschreeuwd op de gang. Ik geloof niet dat ze dat heel erg waardeerd , ach.
Naam: Leyla Tangle
Leeftijd: 14
PB: Beyonce.
Relatie: Wees blij dat ik het druk heb...{vijand}
Geschiedenis: Ah! Rachanna! Die pestkop van Zwadderich. Samen met Draconic is ze vreselijk Irritant/klef! Ik ben vaak vervloekt, uitgescholden als modderbloedje of op se kop gehouden. Rachanna, wees gewaarschuwd, ik krijg je nog wel een keer!
Naam;Aaron James
Leeftijd; 18
Afdeling; Huffelpuf
Pb; Nick Lachey
Relatie:Jij = Lucht...{Negeer}
Geschiedenis: Rachanna. Wat heeft dat kind?? ze is echt niet de beste. Pestkoppen zijn stom en dom. Ze weet gewoon niet wat goed voor der is. Ze wil gewoon niet snappen dat iedereen anders is en je die persoon gewoon moet accepteren zoals ze zijn.
Naam;Meera Qurain
Leeftijd; 16
Afdeling; Zwadderich
Relatie:Let the party Starded!{goede vriend}
Geschiedenis: Rachanna, gewoon een supermeid. De dingen die vriendinnen moeten hebben heeft zij. Lachen, praten, serieuze dingen, ik kan het allemaal bij haar kwijt. Wanneer is het volgende feest?
Naam: Mizuki Takara
Relatie: Wees blij dat ik het druk heb...{vijand}
Geschiedenis: pff..denkt dat ze grappig is, wacht maar, ze weet niet waartoe ik in staat ben.
Naam: Brayn Skyle
PB: Jesse Metcalfe
Relatie: Modderbloedje!!{Bang voor haar}
Geschiedenis: Rachanna!! Zij zit bij Zwadderich toch?? Het liefst ontloop ik haar, maar dat lukt helaas niet altijd. Ze heeft me nog nooit vervloekt of iets anders ergs, maar dat zal nog wel eens komen, denk ik.
Naam: Keira Bolton
Pb: Ashley Tisdale.
Relatie: wees blij dat ik het druk heb....{vijand}
Geschiedenis: Rachanna die mag ik echt niet. zij haat Griffjes en ze is echt totaal mijn Type niet. ik ontloop haar het liefst zo veel mogelijk omdat ik niet van ruzie houd.
Naam: Robert Obote
PB: Lorenzo Patane
Relatie:Nog iets aan de haak geslagen?{vriend}
Geschiedenis: Rachanna, een aardige meid. Echt leuk om mee te hangen en gewoon modderbloedjes en grifjes pesten. Als ze niet bezet zou zijn zou ik misschien zelfs op een andere manier naar haar kijken. But, I guess we'll never know.
Naam: Mara Obote
Leeftijd: 13
PB: Vanessa Hudgens
Relatie: Modderbloedjes verdelgen!! {beste vriend}
Geschiedenis: Rachanna is echt een heel toffe meid. I like her. Ik zou niet weten met wie ik anders moest om gaan. Ja okeej, met Thomas en Chloe. En natuurlijk mijn broer en zusje. Maar je snapt me wel .
Naam: Sara Obote
Leeftijd: 13
Afdeling: Ravenklauw
PB: Henriette Richter-Rohl
Relatie: Nog iets aan de haak geslagen?{vriend}
Geschiedenis: Rachanna, die ken ik via Mara. Echt een toffe meid. Af en toe is ze alleen wel heel erg lullig tegen sommige mensen. Maarja, het is een goede vriendin van Mara dus boeit dat ook niet.
Naam: Vanessa Montez
PB: Sandi Thom
Geschiedenis: Rachanna, echt een heel erg aardige meid. Waar ik haar van ken? Geen idee eigenlijk. Je kunt echter wle altijd lol met haar hebben. Ze is altijd wel in voor een lolletje of om grifjes te pesten. Je kunt ook ontzettend goed met haar praten. Haar als vriendin kwijt willen? Oh nee... never!
Naam: Xander Loir
PB: Anakin Skywalker
Geschiedenis: Rachanna is aardig, ik waardeer haar gedachtegang wel. Ik zal maar niet hardop zeggen wat ik van haar vriendje vind, ik heb geen zin in ruzie met haar.
Naam: Simone Jones
PB: Keira Knightly
Achtergrond: Oww...zij...! . Zwadderaar :S :S . Stom kind. Dat zegt genoeg voor mij...!
Naam: Kayleigh Tyson
PB: Fergie
Relatie: Modderbloedjes verdelgen!! {beste vriend}
Geschiedenis:
You go girl. Samen de kat van Vilder verdelgen. Of 1ste jaars pesten. Going the goog way. Ze zullen nog vaak van ons horen. We zijns amen erg slecht, badgirls for live I think.
Naam: Anne Selena maja
Leeftijd: 14
PB: Bonnie Wright
Relatie: Modderbloedje!! {Bang voor haar}
Geschiedenis: Bestaat er een erger persoon als de beste vriendin van kayleigh? Alles aan haar maakt me bang, doodsbang zelfs. Ze is een Zwadderaar, een kreng, vervloekt leerlingen met dreuzel-ouders - mij dus ook - en pest ze daarbij. Nee, zij en Kayleigh zijn de ergste personen op de wereld, vandaar dat ik dan ook doodsbang voor haar ben!
Naam: Elin Yorick
PB: Paris Hilton
Geschiedenis: Rach? Dat is wel een aardige meid, alhoewel ik dat vriendje van haar, Draconic, niet kan luchten. Maar ja, whatever. Ik mag haar wel. Maar ze moet wel weten dat de rol van populairste meisje van Zwadderich al bezet is.
Naam: Christa Torn
Leeftijd: 11
PB: Dakota Fanning
Relatie: Let the party Started!{goede vriend}
Geschiedenis:
Rachanna is natuurlijk het vriendinnetje van Draco(Mijn lieflijke broertje) Ze is heel aardig en ik kan goed met haar omgaan. Soms negeer ik haar maar dan ben ik gewoon te druk met andere dingen, waaronder pesten. En tja, ik mag haa rgewoon.
Naam: Joey Stone
PB: Chad Micheal Murray
Relatie: Rachanna toch?{kennis}
Geschiedenis: Ehm... Vriendin van Mafloy toch? Hmm, ik geloof niet dat ik har echt ken. Misschien gezien, toen hij haar voorstelde, mar eigenlijk niet meer. Ach, volgens mi was ze toch niet erg geboeid.
Naam:Natasha bittersweet
Leeftijd:15
AfdelingHuffelpuf
PB:Nicky Hilton
Relatie:Wees blij dat ik het druk heb...{vijand}
Geschiedenis:Ik heb echt een grote hekel aan dat mens. Ze zit altijd mensen van andere afdelingen af te kraken. Op een dag had ik een nieuw truitje aan, hoorde ik haar roddelen over dat dat truitje zooooo uit de mode was. Ik ie haar liever dood dan levend!
Naam: Litha Astrid Morse
PB: Erika Toda
Geschiedenis: Rachanna echt een lieve meid, er valt altijd wel wat mee tebeleven, en gelukkig maar! Altijd gezellig!!
Toekomst: Nog net zo gezellig! hihi