|
Post by \\ Jess' on Aug 7, 2007 16:31:25 GMT 2
Naam: Kayleigh Tyson Leeftijd: 16 Afdeling: Zwadderich PB: Fergie Relatie: Modderbloedjes verdelgen!! {beste vriend} Geschiedenis: You go girl. Samen de kat van Vilder verdelgen. Of 1ste jaars pesten. Going the goog way. Ze zullen nog vaak van ons horen. We zijns amen erg slecht, badgirls for live I think.
|
|
|
Post by Merel on Aug 7, 2007 16:44:44 GMT 2
added ^^
|
|
|
Post by admin. on Aug 7, 2007 18:46:00 GMT 2
Naam: Anne Selena maja Leeftijd: 14 Afdeling: Griffoendor PB: Bonnie Wright Relatie: Modderbloedje!! {Bang voor haar} Geschiedenis: Bestaat er een erger persoon als de beste vriendin van kayleigh? Alles aan haar maakt me bang, doodsbang zelfs. Ze is een Zwadderaar, een kreng, vervloekt leerlingen met dreuzel-ouders - mij dus ook - en pest ze daarbij. Nee, zij en Kayleigh zijn de ergste personen op de wereld, vandaar dat ik dan ook doodsbang voor haar ben!
|
|
|
Post by Krista - on Aug 31, 2007 11:32:57 GMT 2
Naam: Elin Yorick Leeftijd: 16 Afdeling: Zwadderich PB: Paris Hilton Relatie: Nog iets aan de haak geslagen?{vriend} Geschiedenis: Rach? Dat is wel een aardige meid, alhoewel ik dat vriendje van haar, Draconic, niet kan luchten. Maar ja, whatever. Ik mag haar wel. Maar ze moet wel weten dat de rol van populairste meisje van Zwadderich al bezet is.
|
|
|
Post by Merel on Sept 2, 2007 21:37:30 GMT 2
Added ^^,
|
|
|
Post by \\ Jess' on Sept 5, 2007 12:40:36 GMT 2
Naam: Christa Torn Leeftijd: 11 Afdeling: Zwadderich PB: Dakota Fanning Relatie: Let the party Started!{goede vriend} Geschiedenis: Rachanna is natuurlijk het vriendinnetje van Draco(Mijn lieflijke broertje) Ze is heel aardig en ik kan goed met haar omgaan. Soms negeer ik haar maar dan ben ik gewoon te druk met andere dingen, waaronder pesten. En tja, ik mag haa rgewoon.
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 23, 2007 23:24:06 GMT 2
Naam: Joey Stone Leeftijd: 17 Afdeling: Griffoendor PB: Chad Micheal Murray Relatie: Rachanna toch?{kennis} Geschiedenis: Ehm... Vriendin van Mafloy toch? Hmm, ik geloof niet dat ik har echt ken. Misschien gezien, toen hij haar voorstelde, mar eigenlijk niet meer. Ach, volgens mi was ze toch niet erg geboeid.
|
|
|
Post by johanneke on Oct 27, 2007 12:27:40 GMT 2
Naam:Natasha bittersweet Leeftijd:15 AfdelingHuffelpuf PB:Nicky Hilton Relatie:Wees blij dat ik het druk heb...{vijand} Geschiedenis:Ik heb echt een grote hekel aan dat mens. Ze zit altijd mensen van andere afdelingen af te kraken. Op een dag had ik een nieuw truitje aan, hoorde ik haar roddelen over dat dat truitje zooooo uit de mode was. Ik ie haar liever dood dan levend!
|
|
|
Post by Merel on Nov 4, 2007 22:29:11 GMT 2
Added ^^,
|
|
|
Post by robin on Nov 26, 2007 21:52:47 GMT 2
Naam: Litha Astrid Morse Leeftijd: 16 Afdeling: Zwadderich PB: Erika Toda Relatie: Nog iets aan de haak geslagen?{vriend} Geschiedenis: Rachanna echt een lieve meid, er valt altijd wel wat mee tebeleven, en gelukkig maar! Altijd gezellig!! Toekomst: Nog net zo gezellig! hihi
|
|