|
Post by Merel on Nov 26, 2007 23:46:36 GMT 2
Addeeed ^^,
|
|
|
Post by Krista - on Nov 27, 2007 16:26:32 GMT 2
Naam: Eric Dalton Leeftijd:17 Afdeling: Ravenklauw PB: Matthijs v/d sande bakhuyzen Relatie: Jij bent er geweest!! {aards vijand} Geschiedenis: Ga maar even een modderbloedje vervloeken, of ga met dat dooddoenervriendje van je hangen. Maar blijf bij mij uit de buurt kind, of wil je problemen?
|
|
|
Post by \\ Jess' on May 19, 2008 17:42:15 GMT 2
Naam: Scorpius Malfoy Leeftijd: 14 Afdeling: Zwadderich! PB: Connor Paolo Relatie: Let the party Starded!{goede vriend} Geschiedenis: De verloofde van me broer. En natuurlijk een vriendin van mij. Ze is leuk, aardig, knap en tja.. Séxy. Al zeg ik dat maar nooit want dan krijg ik straks ruzie met mijn broer... Ze is een hele goede voor mijn broer. En ze heeft echt ruzie als ze zijn hart breekt. Hij is gelukkig met haar, en zij met hem. Dus dan ben ik ook gelukkig. Ze is een leuk schoonzusje, nu alvast al.
|
|
|
Post by » Jasmijn « on Aug 6, 2008 17:46:03 GMT 2
Naam: Mike Larkin Leeftijd: 16 Afdeling Zwadderich {logisch! } PB: Matt Damon Relatie: Let the party Starded!{goede vriend} Geschiedenis: Rachanna? Hoe zat dat ook al weer...Volgens mij had Draconic ons aan elkaar voorgestelt, maar dat weet ik niet meer zeker. Maar dat doet er even niet toe. Ik mag Rachanna wel. Ze is gemeen tegen alle modderbloedjes en houd ook wel van een beetje pesten. We zijn goede vrienden en daar ben ik best blij mee, maar sinds ik een beetje ruzie heb met Draconic ga ik ook niet meer zo vaak met haar om. Rach, zullen we weer is samen een paar modderbloedjes gaat treiteren?
|
|
|
Post by Ridje on Aug 24, 2008 12:15:34 GMT 2
Naam: Timothy Ford Leeftijd: 17 Afdeling: Zwadderich PB: Josh Holloway Relatie: Let the party Starded!{goede vriend} Geschiedenis: Rachanna? Of ik die ken? tuurlijk ken ik haar. Draco's liefje,mede zwad,mede jager in het zwerkbalteam, mede modderbloed hater hehe. Rach en ik kennen elkaar al een lange tijd, sinds wanneer weet ik niet maar volgens mij begon het allemaal toen we samen een paar modderbloedjes vervloekte. Vroeger zag ik wel wat in haar maar sinds ze met Drac gaat is dat voorbij. En ik heb ook wel een andere meid in mijn hoofd dan Rach, sorry
|
|