|
Post by » Aline. on May 28, 2007 13:52:26 GMT 2
naam: Charlotte Arkwright leeftijd 15 afdeling: Griffoendor pb: Kirsten Dunst relatie: Kom hier zitten! {vriend} achtergrond: Whaha, Florian kan die Zwadderaars altijd zo goed pesten. Al loopt het meestal uit op allemaal op hem gerichte spreuken van de Zwadderaars.
naam: Rebecca Corner leeftijd 16 afdeling: Ravenklauw pb: Rihanna relatie: En jij was.. {bekende} achtergrond: ...Florian? O, die jongen uit Huffelpuf die altijd in de problemen raakt met Zwadderaars, toch? Ja, ik was een keer bij Toverdranken toen hij weer mot kreeg met een groepje Zwadderaars. naam: Chloë Sneep leeftijd 16 afdeling: Zwadderich pb: Amy Lee relatie: Je bent dus TOTAAL NIET grappig.. {irritatie} achtergrond: Tsss.... Hoe grote mond kun je hebben? Dat ventje weet werkelijk niet wanneer hij moet ophouden. Ik zie hem liever gaan dan komen, en ik weet zeker dat ik niet de enige Zwadderaar ben die er zo over denkt.
|
|
|
Post by Krista - on May 28, 2007 13:56:20 GMT 2
added ^^
|
|
|
Post by anneloes on May 29, 2007 20:34:07 GMT 2
Naam: Alette Callemijn Leeftijd: 15 Afdeling: Huffelpuf pb: Kelly Clarkson relatie: En jij was..{bekende} geschiedenis: Ik heb weleens zien lopen en tegen gepraat maar, ach, verder ken ik hem niet echt.
|
|
|
Post by » Aline. on May 29, 2007 20:56:26 GMT 2
naam: Chris Lynn leeftijd: 17 afdeling: Huffelpuf pb: Zac Efron relatie: Hoe gaat het Florian? {goede vriend} achtergrond: Florrie! Ik moet altijd zó lachen met hem. Vooral als er Zwadderaars bij zijn; hij is de beste in het uitbokken van die irritante mensen. En in de les is het ook gezellig. Toch, Florian?
|
|
|
Post by admin. on May 31, 2007 15:06:14 GMT 2
naam: Chantal Cheryl Lynn leeftijd 17 afdeling: Ravenklauw pb: Chantal Janzen relatie:Ik kan niet wachten op Valentijn {zij op hem} achtergrond: Oh, ik kies ook altijd de verkeerde om op te vallen. Wedden? Als Chris dit ontdekt ben ik er geweest, maar toch. Heeft hij wat over me te vertellen? Ik ken Florian eigenlijk via Chris, aangezien zij bij elkaar op de afdeling zitten. We hebben elkaar wel eens gezien en... *zwijmel*
|
|
|
Post by Krista - on Jun 5, 2007 8:32:42 GMT 2
added (beetje laat, maar wel added )
|
|
|
Post by leyla on Jun 9, 2007 14:33:53 GMT 2
naam: Leyla Tangle leeftijd 14 afdeling: Griffoendor pb: Beyoncé relatie: Kom hier zitten! {vriend} achtergrond: Florian ken ik wel. Hem kan je haast niet overhet hoofd zien. Ik heb hem leren kennen door Mariël. Grappige jongen, die Florian.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 9, 2007 14:41:00 GMT 2
Ook added ^^ " I like mensen on my plot(s)
|
|
|
Post by roosje on Jun 13, 2007 19:42:21 GMT 2
Naam: Keira Bolton. Pb: Ashley Tisdale. Leeftijd: 16 Afdeling: Griffoendor Relatie: kom hier zitten! Geschiedenis: Florian, ja die ken ik zeker. ik denk dat we vrienden zijn, maar ik weet het niet zeker. moet je ook maar aan hem vragen. hij is echt zo grappig! we zitten ook nog eens allebei bij Griffoendor. ik kan echt heel erg met hem lachen!
|
|
|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 20:36:28 GMT 2
added ^^
|
|