|
Post by greenlightning on Jun 13, 2007 21:26:27 GMT 2
naam: Shirie Ashinta leeftijd 17 afdeling: Griffoendor pb: Jennifer Lopez relatie: Zie ik wat ik zie? {flirt} Kom hier zitten! {vriend} achtergrond: Hahaha, waar ken ik hem eigenlijk van? Geen flauw idee, maar ik weet wel dat ik opeens emt hem aan eht zoenen was. Ach, hij is leuk en grappig, maar ik denk niet dat het iets wordt tussen ons. Flirten, wat aanklooien en verder gewoon vrienden. Prima toch?
|
|
|
Post by Krista - on Jun 14, 2007 17:57:33 GMT 2
added ^^
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 2, 2007 12:28:56 GMT 2
naam: Nigel O'Leary leeftijd 17 afdeling: Huffelpuf pb: Milo Ventimiglia relatie: Je bent dus TOTAAL NIET grappig.. {irritatie} En jij was.. {bekende} achtergrond: Hij, die aandachtstrekker. Nee doe ,ag ik niet zo. Hij lijkt me wel aardig maar of we ooit geode vreinden worden. Oké ik moet het met hem doen omdat hij bij huffelpuf zit. Maar verder maakt het me niet uit wat er gebeurt. Zit liever te dromen wet je.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 8, 2007 11:05:50 GMT 2
naam: Tonks leeftijd 16 afdeling: Huffelpuf pb: Natalie Tena relatie: Kom hier zitten! {vriend} achtergrond: Ik probeerde al op de eerste dag zijn stoel in te pikken. Mislukt jammer, maar we zijn wel vrienden geworden daardoor. Hij is maf en ik ben maf. Dus vrienden ^^
|
|
|
Post by Krista - on Jul 10, 2007 9:22:33 GMT 2
(added ^^ *subtiele plotbump*)
|
|
|
Post by Merel on Jul 10, 2007 15:44:10 GMT 2
naam: Flora Delacour leeftijd 17 afdeling: Huffelpuf pb: Fleur Delacour relatie: Hoe gaat het Florian? {goede vriend} achtergrond: Flooooor! Ik heb een naamgenoot Nee, Florian is een goede vriend van mij. Je kunt echt gewoon zo veel lol met hem hebben. Behalve s'ochtends vroeg Dan weet ie ineens niet zoveel meer terug te zeggen.. xD naam: Aylin Delacour leeftijd 17 afdeling: Zwadderich pb: Nelly Furtado relatie: Kom hier zitten! {vriend} achtergrond: Eerst had ik het niet zo op hem, Als je Flora alleen al hoorde.. Maarja, Na een paar veranderingen en St. Holisto.. + een paar Lessen Gedaanteverwisselingen, Ga je daar toch anders over denken Ach, Je kunt gewoon lol met hem hebben, en hij is aardig dus.. naam: Tristan Elfglow leeftijd 16 afdeling: Ravenklauw pb: Justin Timberlake relatie: Kom hier zitten! {vriend} achtergrond: 1 woord... 11 letters... : ZWEINENBAND!!!! Volgens mij zegt dat al meer dan genoeg Maar ach. Grootse lol daaro.. Ps: Bij Mariël denk ik ook nog : Hoe gaat het Florian? {goede vriend}
|
|
|
Post by Krista - on Jul 12, 2007 20:04:35 GMT 2
Added ^^ (er is niemand dus ik ga een film kijken, adieu
|
|
|
Post by brittje on Jul 17, 2007 12:25:44 GMT 2
Naam: Simone Jones PB: Keira Knightly Afdeling: Griffoendor Relatie: En jij was.. {bekende} zie ik wat ik zie {flirt} Achtergrond: Ik ken hem wel. Wel aardig. Hij ziet er goed uit, maar ik ken leukere.
|
|
|
Post by Krista - on Aug 24, 2007 11:12:18 GMT 2
Added
|
|
|
Post by » Aline. on Aug 28, 2007 17:58:09 GMT 2
naam: Amber Durain leeftijd 17 afdeling: Ravenklauw pb: Amanda Bynes relatie: Kom hier zitten! {vriend} Zie ik wat ik zie? {flirt} achtergrond: Flora en Aylin hebben me eens aan hem voorgesteld. Ze schijnen best wel veel met hem om te gaan. Je kunt écht lachen met hem, net zoals met Flora en Aylin. Soort zoekt soort hè; allemaal gekken, whaha.
naam: Emily Faith Fales leeftijd 17 afdeling: Huffelpuf pb: Emmy Rossum relatie: Je bent dus TOTAAL NIET grappig.. {irritatie} achtergrond: Florian...? -zucht- Hij kán wel grappig zijn, als hij echt een grappig grapje maakt. Maar meestal is het zo flauw. Maar goed - ik kan hem dus niet echt uitstaan, maar dat laat ik niet blijken. Ik besteed gewoon niet veel aandacht aan hem.
|
|