Change Please &&
Naam: Mariël Elfglow
Leeftijd: 15/16 XD
PB: Shakira
Afdeling: Griffoendor
Relatie:Ik kan niet wachten op Valentijn {zij op hem}
Keek ze naar me!? {hij op haar}
We belong together {koppel}
Vrienden voor het leven {beste vriend}
Geschiedenis: Mmm.. Onze geschiedenis ophalen.. Behalve veel lol, alle lessen op stelten zetten en leraren pesten..? Ow onze eerste 'Date'! Het gala! Hoe gewéldig hij er daar uitzag! Echt letterlijk om óp te eten! Behalve dat we die nacht zijn aangevallen door de beukwilg.. Hebben we gezellig buiten in een slaapzak geslapen
Kan het nóg beter? Floor Love ya!
&&
Naam: Rachanna Breack
Leeftijd: 17
Afdeling: Zwadderich
PB: Nicole Scherzinger
Relatie: Jij en ik.., {aardsvijand}
Geschiedenis: TOE zeg het me! Zeg me dat ik hem mag VERMOORDEN!!!! Aah toe (A) Ooow wat zou ik díé gast toch graag eens flink voor lul willen zetten! Gaat hij me zo, midden in de gangen ineens uitschelden voor modderbloedje? Hoe erg kun je mij beledigen? Oké die gast is er zóóóó geweest dus!
&&
Naam: Kélian Anton Park
Leeftijd: 16
PB: Ashton Kutcher
Relatie: Je bent dus TOTAAL NIET grappig.. {irritatie}
Hij weer.. {jaloers}
Moet ik je soms vervloeken? {vijand}
Geschiedenis: Altijd maar denken dat zijn grappen leuker of beter zijn.. Ha Modderbloedje, wat dácht je nou écht! Rach, zullen we hem eens flink Punken? Kyra, Kaitlin, jullie ook een goed idee? Ik zou zeggen; Hide Youself.. Before it's to late mate...
&&
Naam: Flora Delacour
Afdeling: Huffelpuf
PB: Fleur Delacour
Relatie: Vrienden voor het leven {beste vriend}
Geschiedenis: Olala Florian.. Wij samen zijn denk ik de 'Beruchte' Floor & Floor in de leerlingen kamer.. ;D Hoe zou dát nou komen (A) echt geen idee eigenlijk
Hoe veel lol kun je hébben met iemand? Samen met Florian, Chris en Macy.. Man, betere vrienden zijn er niet!
&&
Naam: Thobias Goodkind
Leeftijd: 16
PB: Tom Cruise
Relatie:Kom hier zitten! {vriend}
Geschiedenis: Kom je hier voor het eerst.. Kom je meteen twee van die gasten als Florian en Chris tegen.. Ik kan je zeggen; een hartelijk onthaal! Wat kun je met hun een lol hebben! Is dat normaal hier? Want zo ja, dan ga ik het hier wel leuk vinden!
&&
Naam:Aylin Delacour
PB: Nelly Furtado
Relatie: Hoe gaat het Florian? {goede vriend}
Geschiedenis: Florian, hoe zou ik hém ooit over het hoofd kunnen zien! Hoeveel lól je met die gast kan hebben, echt geweldig! Oke, behalve als je dan in St. Holisto eindigd, maar dan was nou eens niet zijn schuld