|
Post by \\ Jess' on Apr 29, 2008 22:49:30 GMT 2
Ze grijnsde. "En je hebt mijn hart gestolen, dus mooi dat jij niet weg gaat" Ze moest haar lachen inhouden. "Als het nodig is, doe jij dat ook wel hoor" Ze probeerde hem serieus aan te kijken, wat moeilijk lukte. "En wil ik dat wel" Haar ogen twinkelden. Daarna knikte ze. "Wie mist mij nou niet" Ze liet hem los en stapte rustig verder naar beneden. "Kijk nu moet je me wel missen" Ze keek plagend achterom.
|
|
|
Post by Madjic on Apr 30, 2008 14:10:20 GMT 2
"Nou dat weet ik nog niet zo zeker, nou ja... Als je echt moet blijven, dan blijf ik mooi bij." Hij sprong haar met grote stappen achterna. "Ik heb je nu veel gemist, dat ik je niet meer alleen laat." Hij ging achter haar lopen en legde beide handen op haar schouders. "En nu niet meer." Zei hij met een knipoog en masseerde haar schouders even.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Apr 30, 2008 16:28:39 GMT 2
Ze grinnikte. "Ja ja" Ze liep snel de trappen af toen ze even later zijn handen voelde op haar schouders. En liet haar soms nog steeds schrikken, zijn aanrakingen. "Je kan ook al goed masseren.." Ze keek plagend achterom en bleef nu stil staan. Ze draaide zich om. "Maar we moeten snel gaan, ik bloed echt dood" Zei ze lachend terwijl ze zijn hand pakte en verder liep.
|
|
|
Post by Madjic on Apr 30, 2008 16:39:07 GMT 2
WIlliam grinnikte. "Dat zijn dus gitaristenhanden." Grinnitkte hij em liep weer verder. Hij had de neiging om haar op te tillen en te zeggen dat hij haar wel zou redden, maar hij hield zich in. Hij glimlachte zacht naar haar en keek vervolgens naar het kasteel.
(moeten topic in ziekenzaal maken (A))
|
|
|
Post by \\ Jess' on Apr 30, 2008 16:43:23 GMT 2
(Ik denk dat ik dat wel doe als je dat ok vind ) Ze knikte. "Van mijn part masseer je me de hele dag" Zei ze terwijl ze haar tong uitstak. Daarna keek ze naar haar arm, zo erg was het nou ook weer niet, maar haar hele shirt zat eronder. Maar dat boeide haar op dit moment niet, ze was bij William, dat was goed genoeg.
|
|
|
Post by Madjic on Apr 30, 2008 20:36:15 GMT 2
( ik vind het best joh ) William keek haar zijdelings aan. "Je weet dat je daar spijt van gaat krijgen. Straks loop ik je nog de hele dag achterna om je te maseren, geloof me dat doe ik." Zei hij plagend, al zag het al helemaal voor zich. "Moet ik anders een heleingsspreuk proberen?" Hij bedacht zich ineens dat hij wat wel kon.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Apr 30, 2008 20:40:00 GMT 2
(Dan doe ik dat zo ) Ze knikte. "Ik krijg geen spijt van de dingen die jij doet hoor. Of wat ik zeg" Ze grinnikte. Ze schudde bij die vraag hard haar hoofd. "IK heb het één keer bij iemand gezien, nooit meer. Nooit meer dat iemand die onervaren is dat doet. NIet dat ik je niet vertrouw, maar ik wil me arm nog wel even houden hoor" Zei ze tegen hem terwijl ze op haar lip beet.
|
|