|
Post by Flegmatisch Dinkske°- on May 18, 2008 10:46:18 GMT 2
Illias staarde verbijsterd naar Sawyer die duidelijk niet meer vriendelijk bleef. Maar nog steeds bemoeide de ravenklauwer zich er niet mee. Hij zou de brokken later wel lijmen. "Good riddance." mompelde de jongen voordat hij zich tot Florian wendde. "Bent u gewond ofzo?" vroeg hij dan met een lichte ongerustheid in zijn stem. Hij hoopte maar dat Sawyer niet al te hard was geweest voor het pufje.
Op datzelfde moment dat Sawyer tegen de deur duwde om naar buiten te gaan gaf Cyvix een lichte tegenduw gezien zijzelf naar binnen wou gaan. Ze trok een vreemd gezicht toen ze weerstand kreeg en liet de deur meteen los. Ze zag in een vlaag Sawyer nog langs zich afrennen en haalde haar schouders op voordat ze zelf de jongenstoilettes binnenliep. "Scott? Scottie?" riep ze naar binnen en stapte zonder enig gevoel van schaamte binnen. Haar blik viel op Florian en dan op Illias. Laatstgenoemde kende ze enkel van zien en een beetje van horen. Meteen zag ze echter het bloed op de grond liggen en staarde naar Florian, nietwetend wat er zonet was gebeurd.
|
|
|
Post by Krista - on May 18, 2008 21:35:58 GMT 2
Een beetje bleekjes hees Florian zichzelf overeind maar toverde een brede grijns tevoorschijn. Hij had de spreuk kunnen ontwijken maar had zelf niet kunnen voorkomen dat hij op de grond was gedenderd. Toch was de schade niet heel erg geweest. Hij wreef even over zijn pijnlijke achterhoofd en voelde wat plakkerig bloed, maar besteedde daar verder geen aandacht aan. "Oliver Twist" zei hij snerend "Had hij niet wat beters kunnen verzinnen? Dat kind was een wees!". Dat was Florians manier om te zeggen dat alles prima ging. Hij keek even op toen Cyvix binen stormde maar haalde zijn schouders op. Het was niet de eerste keer geweest dat er dames op de heren toiletten waren. "Hoi die Cyvix" zei hij rustig, alsof er niks gebeurd was "Maddox is hier niet. Ik wel" voegde hij er dan met een tevreden lach aan toe. Hij had wel zijn zin gekregen. Hij had een ruzie uitgelokt, en Sawyer was niet al te blij weggelopen.
|
|
|
Post by Flegmatisch Dinkske°- on May 18, 2008 22:13:39 GMT 2
Illias keek nogal verbijsterd op door Cyvix en trok zijn bovenlip op. Wat een onbeschaamd meisje, was het eerste wat in hem opkwam. Maar hij negeerde haar verder volkomen. "Episkey." mompelde hij weerom zodat Florians wonden zich weerom zouden sluiten en zijn verwondingen zouden helen. "U had zich nooit moeten moeien in de eerste instantie." mompelde de beschaafde jongen daarop terwijl hij zijn haar weer fatsoenlijk streek door middel van een spiegel en zijn spullen bij elkaar raapte. "Men kan beter nooit zijn tegenstander onderschatten tenzij u uit bent op problemen." mompelde hij terwijl hij een vuiltje uit zijn oog plukte voordat hij aanstalten maakten om naar buiten te gaan, terug naar de leerlingenkamer van Ravenklauw.
Cyvix grijnsde eventjes naar Florian en wou hem net helpen maar de onbekende ravenklauwer was hem voor. De Roemeense rolde eventjes met haar ogen maar bleef gehurkt langs Florian zitten. "Florian. Lang geleden, niet? Toch zeker sinds ik bij Maddox slaap en niet meer bij jou. Je mist me zeker." zei ze op een smerige toon voordat ze lichtjes begon te lachen. "Ik kwam hier ook helemaal voor jou. Ik hunker nog elke nacht naar jou bijzijn maarja... Je bent bezet." zei ze op een bloedserieuse manier maar de grijns om haar lippen liet verraden dat het enkel om te lachen was.
|
|
|
Post by Krista - on May 19, 2008 6:57:02 GMT 2
"Misschien wás ik ook uit op problemen, jongeheer" zei Florian bloedserieus, en probeerde daarnaast het taalgebruik van Illias na te doen, aangezien hij dat gewoon, ronduit grappig vond. Hij wreeef ook over zijn haar, maar niet om, zoals Illias, het in model te brengen. Maar om het juist iets meer door de war te maken. Hij maakte een snuivend geluid terwijl hij keek hoe Illlias richting de deur wandelde en draaide zich al weer om naar Cyvix. "Weet ik toch Cyv, ik weet wel hoe half populair ik ben" zei hij met een brede grijns en maakte een handgebaar alsof hij de opmerking van Cyvix verlegen wegwuifde, alsof het een vervelende vlieg was.
|
|
|
Post by Flegmatisch Dinkske°- on May 19, 2008 18:05:25 GMT 2
Illias draaide zich even om bij de deur en staarde Florian aan alsof het een ontsnapte gek was uit een gesticht en het zou hem eigenlijk ook niet verbazen als dat zo was. "U moet het op een iets deftigere manier zeggen. Anders heeft het weinig effect." mompelde hij er droog achteraan voordat hij nog een laatste blik in de spiegel wierp. Het meisje negeerde hij volkomen. Hij had al eerder verhalen over haar gehoord en Illias viel totaal niet voor het mannelijke type. Hoe knap ze wel niet mochten zijn. Dan nog liever een lelijk meisje met vrouwenmaniertjes. Met een klap sloeg hij daarop de deur achter zich dicht om naar de slaapzalen te gaan.
Het meisje langs Florian strekte zich weer uit voordat ze stond en stak daarop haar arm uit naar Florian om hem recht te helpen. "Half populair? Je bent een beroemdheid! Een held!" dreef Cyvix het spelletje verder. "Als ik pen en papier bij me had zou ik aan je voeten liggen om je handtekening!" Met haar vrije hand maakte ze wilde gebaren die de woorden moesten onderstrepen. Even grinnikte het meisje en wachtte tot Florian zou rechtkomen. Met of zonder haar hulp. "Hoe zit het met je meisje? Ik moet haar nog steeds ontmoeten of schaam je je voor mij?" vroeg ze met een bijna demonische grijns. Ze wist in elk geval zéker dat het meisje zich hun ontmoeting nog lang zou heugen. Positief of negatief dat zou van Cyvix' stemming afhangen.
|
|
|
Post by Krista - on May 19, 2008 19:53:46 GMT 2
"Meneer chagerijn" bromde Florian maar haalde dan goedgehumeurd zijn schouders op, alsof hij zonet niet een zwadderaar had uitgedaagt en daar ook niet zonder schrammen vanaf was gekomen. "Anders zet ik er wel een op je kont" ging hij dan ook bloedserieus verder "Florian was here, lijkt me wel een aardige tekst". Hij liep richting de wasbak, draaide de kraan open en stopte voor een paar seconden zijn hoofd onder het koele water. Hij was nu eenmaal een heethoofd, letterlijk en figuurlijk. Hij grinnikte even toen Cyvix vroeg of hij zich voor haar schaamde en schudde zijn hoofd "Schamen is het verkeerde woord. Ik heb gewoon liever niet dat je aan haar billen zit, dat is mijn taak" (XD)
|
|
|
Post by Flegmatisch Dinkske°- on May 19, 2008 20:01:46 GMT 2
Cyvix schoot weerom in de lach toen Florian de plaats voor de handtekening suggereerde en trok kort haar beide wenkbrauwen omhoog alsof ze het nog zag zitten. "Oeh, murdar fiu." sprak ze met een perfect Roemeens accent. Maar daarmee bleef het dan ook. Ze wandelde langs hem af en leunde op de wastafels terwijl ze hem bekeek. Ze kreeg de irritante neiging om zijn kop eigenlijk onder de kraan te houden maar ze kon zich nog net bedwingen. "Verfrissend, niet?" vroeg ze met een subtiele glimlach voordat ze hem een keertje op zijn rug klopte en weer wat wegwandelde. Bij zijn laatste commentaar draaide ze haar hoofd weer in zijn richting en grijnsde breed maar schuldig. "Wat? Moet ik soms beginnen om jou op je kont te slaan? Heb je dat liever? Daarbij is het nog steeds een afwijking van mijn jaren in Beauxbatons. Ik was de enige jongen daar, weet je!" zei ze alsof ze echt niet door had dat ze een meisje was. "En niet voor het een of het ander maar je liefje heeft een lekker kontje hoor." zei ze eerst alsof ze het meende voordat ze in het lachen barsten, het gegrinnik van de hyena weerklonk door de hele toilettes.
|
|