|
Post by \\ Jess' on May 19, 2008 17:03:33 GMT 2
Ze haalde haar schouders op. "Die dingen ben ik nou wel gewend hoor... En achterdochtig, je bent niet de enigste. Vooral als het onbekende zijn" Ze haalde diep adem en deed haar armen over elkaar. Ze bekeek hem nog een keer terwijl hij blik uiteindelijk naar zijn handeling ging. Toen er een trosje druiven uitkwam. Ze pakte er wat toen hij het uitstak naar haar. "Lijkt me lekker, dankje" Ze stopte er één in haar mond. Hmm, ze vond fruit atlijd heerlijk, zeker de verschillende smaken van fruit. Ze luisterde even naar het andere wat hij zei. Ze knikte. "Griffjes kunnen ook zo zijn, iedere leerling eigenlijk. Maar Zwadjes zijn meestal sneller agressief. Want ze laten het kaas niet van hun brood eten. Owja, en heb je zin om mij te helpen met me nieuwe tekeningen?" Ze keek hem vragend aan. Meestal vroeg ze dit niet zo snel, maar hij leek haar aardig.
|
|
|
Post by Ridje on May 20, 2008 8:56:15 GMT 2
Sawyer nam nog een paar druiven waarna hij de lege tros over zijn schouder heen gooide. "Dan kan Vilder ook nog wat rotzooi opruimen in zijn geheime gangen. Ik heb hem trouwens al een tijd niet meer gezien, gellukig maar, mischien wordt hij wel gek en heeft hij zich opgesloten in zijn kantoor." zei Sawyer dan en hij grijnsde kort waarna hij weer naar Neema keek. "Geen dank. Griffjes zijn ook vaak snel agressief, alleen laten ze het op verdediging lijken, en wat Zwadjes betreft, dat is nou eenmaal een kenmerk van de afdeling." zei Sawyer dan. Toen ze vroeg of hij haar wou helpen met een tekening keek hij haar wat verbaasd aan. "Ehm, ja hoor. Maar wat houdt dat in?" vroeg hij dan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 5, 2008 21:44:35 GMT 2
Ze gaf hem groot gelijk met beide dingen. Toen hij vroeg welke tekeningen grijnsde ze. "Mode ontwerpen... Ik weet niet of je daar intresse in hebt?" Ze haalde haar tas van haar schouders af en pakte haar tekenblok eruit. "Ik kan er maar niet uitkomen welke mooier zijn. En welke ik kan verbeteren. Misschien niet zo goed om een man uit te kiezen, maar wel leuk om het te proberen. Of dat is mijn mening" Zei ze terwijl ze hem grijnzend aankeek. Ze gaf hem het tekenblok en keek weer naar zijn gezicht. Wachtend op een reactie. Een opgeluchte zucht toen ze niks hoorde verder op de gang. Toch wel beter, geen Vilder in de buurt. Die lag altijd stiekem op de loer tegenwoordig.
|
|
|
Post by Ridje on Jul 5, 2008 22:00:36 GMT 2
Nog steeds wat verbaasd pakte Sawyer het blok aan en keek even naar Neema maar zijn blik werdt al snel gericht op de tekeningen. "Ik heb niet zo'n mode kennis, maar ik weet denk wel wat mooi is. En interesse is een groot woord, maar ik help je graag." zei Sawyer met een grijns en hij bekeek de tekeningen aandachtig. Hij wreef even over zijn kin en knikte dan. "Dit zijn mooie ontwerpen. Je bent hier goed in zie ik. " grijnsde hij dan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 5, 2008 22:09:15 GMT 2
Ze knikte terwijl ze grijnsde. 'Uhu, daar heb je gelijk in" Ze kreeg een rode kleur toen hij zei dat ze er goed in was. Ze haalde haar schouders op. "Vooral vaak oefenen" Zei ze terwijl ze een blad liet zien. Ze had een kreukelig jurkje erop getekent. Met de kleur lichtgroen, en gewoon groen. Het was niet de perfecte kleur vond ze. "Ik vind hiervan de kleuren niet mooi' Gaf ze toe terwijl ze hem aandachtig aankeek. "Misschien kunnen we erbij gaan zitten?' Vroeg ze aan hem.
|
|
|
Post by Ridje on Jul 5, 2008 22:26:20 GMT 2
Sawyer glimlachte naar haar en knikte dan waarna hij het blad van haar aanpakte. Na haar opmerking knikte hij weer en keek even rond. Hij zag niet veel liggen behalve wat oude kapotte houten kratjes. "we hebben geluk. Reparo!" grijnsde Sawyer dan en hij richte op de kratjes die weer in elkaar klapte door de spreuk en weer als nieuw waren. Zijn toverstok verdween weer net zo snel als hij was verschenen en Sawyer bukte en pakte de kratjes waarna hij er 1 aan Neema gaf en zelf ook op 1 ging zitten. "Hmm eens kijken, het is inderdaad wat apart. Mischien kan je wat zwart toevoegen en het licht groen veranderen in een soort van patronen. Zoals ehm, in de vorm van bladeren ofzo" hij stelde ook maar wat voor, hij was geen exper.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 7, 2008 20:08:46 GMT 2
Ze bleef staan wachten. Toen ze zijn blik volgde naar de kratjes knikte ze. "Magie, handigste allertijde" Zei ze terwijl ze uiteindelijk het krukje aanpakte en erop ging zitten. Wel zodat ze haar tekeningen goed kon zien. Ze luisterde aandachtig naar hem over haar tekeningen. Ze knikte bij het eerste. "Bladeren niet, misschien een soort van, behang achtig.." ze keek hem even aan en grijnsde. "Of iets anders, dat zwarte toevoegen aan het einde van de jurk, zodat deze wat zweveriger lijkt?" Deze keer wachtte ze even op een antwoord van zijn kan en pakte haar toverstok. Om haar tekeningen danig te veranderen als ze een goed idee hadden.
|
|
|
Post by Ridje on Jul 9, 2008 1:41:03 GMT 2
Hij keek haar aan en liet haar woorden even tot zich doordringen en knikte dan. "Ja dat zal ook wel beter zijn, bladeren is meer voor de herfst en voor oude dreuzel vrouwtjes." grapte Sawyer en hij keek haar aan. "Ja dat zou wel leuk zijn, zweverig. Mischien kun je ook het grootste deel lichtgroen doen en dan de randen bij de hals en armen donkergroen." zei hij dan en keek nog eens naar de tekening. Hij wist natuurlijk niet veel van dit soort dingen af, hij was geen meid en ook geen kleding expert. Maar iets zei hem dat dat Neema niks uitmaakte, ze waardeerde zijn mening, dit was waarschijnlijk ook de reden waarom Sawyer nog niks zo gezegd Zwadderaars had gedaan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 10, 2008 11:50:08 GMT 2
Neema moest lachen en schudde haar hoofd. "Mode is mode" Zei ze terwijl ze daarna weer naar hem luisterde. Daarna knikte ze en maakte een beweging met haar toverstok. Ze wou het even 'makkelijk' maken. Toen ze het resultaat bekeek was ze danig onder de indruk en keek naar Sawyer. "Ik vind het wel mooi zo" Grinnikte ze terwijl haar blik op hem bleef hangen. "Ik vind het grappig, je hebt me nu nog steeds niks gedaan" Zei ze terwijl ze even haar schouders ophaalde. "Maar dat waardeer ik" Ze liet haar blik even over hem heengaan.
|
|
|
Post by Ridje on Jul 10, 2008 12:02:21 GMT 2
Toen hij het resultaat zag knikte hij en bekeek het eens goed en onderzocht alle details. "Ja het is zeker mooi." zei hij dan. "Knap en talentvol." zei hij haar dan. Sawyer keek haar verbaasd aan en grijnsde dan. "Hoe kan ik zo'n knap meisje als jou nou iets aandoen." zei Tim dan met een korte lach en hij keek haar aan. Toen ze zei dat ze het waardeerde glimlachte hij kort. "Maar even serieus ik heb toch hellemaal geen reden om jou iets te doen? Of je wilt graag dat ik je vervloek, wat ik betwijfel." zei Tim dan en hij keek Neema even doordringend aan.
|
|