|
Post by \\ Jess' on Jul 10, 2008 12:15:57 GMT 2
Ze keek hem nog steeds aan. "Ja, dat hebben we even goed gedaan" Zei ze terwijl ze grinnikte. Bij het andere kreeg ze een rode kleur. "Dat hoor ik nou ook niet elke dag" Ze stak haar tong uit naar hem en ging iets verzitten. "Gewoon, je toverstok zo, en dan chaka" Zei ze teriwjl ze dat bij hem deed, terwijl er konijnenoren uit zijn hoofd groeide. ze stond op om weg te rennen. Het was meer als grap bedoeld dan dat ze er echt iets kwaads mee bedoelde. "Kom maar konijntje kom maar wiebelen wiebelen" Zei ze terwijl ze nu bleef staan om zacht op haar lip te bijten. "Schattig" Zei ze terwijl ze nu naar hem toe liep. "Nu nog mooie kleertjes aan" Ze stak haar toverstok in de lucht maar deed er niks mee. "Nee, zo is Sawyer mooi" Ze stak haar tong weer een keer uit.
|
|
|
Post by Ridje on Jul 10, 2008 19:26:59 GMT 2
"Dat is waarschijnlijk maar goed ook, anders zou je nog wel eens arrogant kunnen worden als elke jongen je knap noemt" grijnsde Sawyer en hij glimlachte naar haar. Toen hij haar beweging zag en voelde dat ze hem konijnenoren had gegeven grijnsde hij kort maar vriendelijk voordat hij zijn eigen toverstok pakte. "Chaka? Ik dacht eerder iets van hoppa."zei Sawyer en hij maakte een gebaar dat niet veel verschilde als die Neema net had gemaakt. Meteen zag hij de kattenoren verschijnen bij haar en hij grijnsde. "Dat is pas schattig." grijnsde Sawyer dan en hij richte zijn toverstok op de oren die ze aan hem had gegeven en mompelde iets waardoor de oren veranderde in de oren van een wolf. "Deze passen meer bij mij, en als je niet oppast geef ik je ook nog een staart, Barbie." zei Sawyer dan en hij bewoog uitdagend met zijn toverstok. Hij vond haar actie wel grappig. De bijnaam die hij haar gaf(Barbie) bedoelde hij voor 1 keer niet kwetsend.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 10, 2008 19:32:42 GMT 2
Toen ze aan het hoord voelde miauwde ze een keer. "Rawrrr" Grinnikte ze terwijl ze haar hoofd schuinhield en begon te spinnen. "Schattig?" Ze keek hem met grote ogen aan. "Niet alle katten zijn schattig.." Zei ze en keek hoe zijn oren in wolfsoren veranderde. "Heel sexy" zei ze terwijl ze een rondje draaide. "Een staart is welkom" Ze schudde met ahar kont. "Barbie?" Ze grinnikte. "I'm a babrie girl, in a barbie world." Ze begon te zingen en te lopen als barbie. "Ben jij dan Ken? Of Kelly?" Ze moest lachen terwijl ze haar toverstok op haar gezicht richtte en wat mompelde. Nu zat haar hele gezicht onder de make-up. Iets wat ze anders bijna nooit droeg. "Een echte barbie-stoeipoes?" Ze keek hem vragend maar ook uitdagend aan.
|
|
|
Post by Ridje on Jul 10, 2008 19:52:07 GMT 2
Sawyer grijnsde en zwaaide nog eens met zijn toverstok waardoor ze een staart zou krijgen. Tenminste dat zou moeten ze had een jeans aan dus zij zou het wel voelen, alleen zou hij het niet zien. Met een grijns keek hij haar kort aan waarna hij de make-up weg toverde. "Je bent dan wel een wild, schattig, dansend katje maar katjes dragen geen make-up." zei hij dan en keek haar even aan. Toen hij haar uitdagende blik zag lachte hij kort en glimlachte terug. "ik ben geen van beiden." zei hij dan kortaf om dat onderwerp maar te vergeten. "En mevrouw, nog meer waar u een totale verandering in wilt hebben? Mischien nog snorharen of een nieuw stel scherpe tanden? Katten nagels mischien?" vroeg Sawyer dan en dit keer keek hij uitdagend.
|
|