|
Post by Flegmatisch Dinkske°- on May 29, 2008 17:44:44 GMT 2
Illias rolde verveeld met zijn ogen maar keek toch redelijk geschrokken op toen hij Scott zo hoorde schreeuwen. Hij vermande zichzelf echter weer en ging normaal terug op zijn stoel zitten voordat hij met twee vingers zijn stropdas wat fatsoeneerde en de andere door zijn haar streek. "U denkt werkelijk dat u een rotleven heeft, nietwaar? Ik kan u enkel zeggen dat u niet de enige bent. Over Scott weet ik inderdaad niets. Enkel dat het een omhooggevallen schepsel is dat onfortuinlijk deze lessen met me deelt." mompelde de Engelsman daarop en duwde zijn boeken tot een hoopje voordat hij deze in zijn tas liet glijden door middel van magie. "For this time I shall be the 'big man' and agree with the both of you." mompelde de Ravenklauwer met een niet al te overtuigende klank in zijn stem. Hij stond op van zijn stoel en hees de tas over zijn schouder heen. Net voordat hij zich zou omdraaien wees hij met zijn toverstok naar Scott toe. "You should learn to controll your anger.." Hij wees naar Ty. "And you should learn some descent English... Ta!" mompelde hij het laatste woordje als een soort vaarwel en stapte met grote passen naar de deur toe. Zoals verwacht schonk Kist er weinig aandacht aan en Illias vroeg zich sowieso al af waarom hij deze les had bijgewoond? Hij leerde dit vak àltijd uit zijn handboek.
|
|
|
Post by Krista - on May 30, 2008 9:45:54 GMT 2
"Ik laat niet zúlke mensen zulke dingen over Scott zeggen" mompelde hij geïrriteerd terwijl hij zijn handen over elkaar sloeg en gevaarlijk op twee poten naar achteren wipte. Nog een paar centimeter, en hij zou finaal achterover klappen. Niet dat hij daar bang was. Het enige erge wat kon gebeuren was dat hij zijn nek zou breken, en misschien was dat niet eens genoeg. "Omhoog gevallen?" mompelde hij snauwend. Hij was juist alles behalve dát! zijn leven was een groot zwart gat geweest, waarin hij werd meegezogen. Hij draaide overduidelijk met zijn ogen toen Illias hem adviseerde zijn woede wat meer in bedwang te houden. Oke, dat was niet de eerste keer dat hij dit hoorde, maar Illias had er helemaal niks mee te maken. Hij nam zich voor dat de volgende keer als hij weer iets rámpzaligs uit ging halen, dat hij dat in de buurt van Illias deed. Dan zou deze nooit meer vergeten wié Scott Maddox was.
|
|
|
Post by Madjic on May 30, 2008 18:41:32 GMT 2
Ty rolde met zijn ogen. "Duh, I'm Irish. Screw your descent english." Mompelde hij geergerd. Hij keek eerst naar Kist en voelde de neiging om te schreeuwen dat zijn leerling vertrok, maar eigenlijk kon het hem ook niet schelen. Hij keek naar Scott en glimlacht. "Waarschijnlijk wel, maar ja. Laten we hopen dat hij hoogtevrees heeft." Lachte hij toen en plaatste zijn handen achter zijn hoofd en leunde achterover. "Ik blijf erbij dat je je niets moet aantrekken van personen als hij... od mij wat dat betreft."
|
|