|
Post by Flegmatisch Dinkske°- on May 19, 2008 17:53:06 GMT 2
Een beetje zakte Cvyix haar mond open toen ze Sawyer hoorde en staarde hem aan alsof hij zonet verdwenen was in het niets. "Jij stalkt me!" bracht ze dan een beetje geïrriteerd uit. Veel meer kon ze niet uit haar keel trekken. Deze jongen wist veel over haar. Enkel Scott en Florian wisten zoveel van haar. Nee, eigenlijk wist hij zoveel over haar als Florian wist. Scott wist nog een hele boel meer over haar. Ze was onder de indruk, en hoe. Maar plots verscheen die natuurlijke, zelfingenomen grijns weer op haar hoofd. "Wat is er dan zo raar aan een pufje dat steelt, Sawyer? Vroeger stal ik uit een tekort aan erkenning maar tegenwoordig steel ik uit nood. Ik heb geen andere manier om geld te verdienen maar ik denk niet dat iemand zoals jij geldproblemen zou kunnen hebben." sneerde ze daarop terwijl ze tegen de muur ging lopen. Toen ze doorhad dat ze betrapt was beet ze op haar onderlip en sloeg haar ogen op. "Goed... Goed.. Ik vind je zóó aantrekkelijk dat ik je ben beginnen stalken. Ik hou van je, Sawyer. Zie je dat dan niet?!" begon ze op een normale manier zoals elk meisje dat zou zeggen als deze gevoelens waar zouden zijn maar langzaam droop het sarcasme en de melodramatiek erin hoewel ze het had willen tegenhouden. Ze keek hem aan met een smerige grijns. Ze trok het nog liever in het belachelijke dan dat ze een woord zou reppen over zijn stashes en dat ze naar die opzoek was.
|
|
|
Post by Ridje on May 19, 2008 20:00:14 GMT 2
Sawyer grijnsde kort maar zuchtte dan waarna hij zijn hoofd schudde. "Nee ik heb onderzoek gedaan, das wat anders dan stalken." zei hij dan. Hij liep door richting de trappen die hem naar de verdieping zouden brengen waar hij moest zijn. "You might belong in Hufflepuff, Where they are just and loyal, Those patient Hufflepuffs are true, And unafraid of toil" zei Sawyer na een paar stappen waarna hij omkeek naar Cyvix. "Dat zijn de normen die je toelaten tot Huffelpuf en stelen zit daar niet tussen Sunshine. Inderdaad ik heb het geld niet nodig." zei Sawyer dan het laatste zij hij zonder uitleg te geven. Toen liep hij weer door. "Dat is dan jammer voor jou, je bent me type niet." zei Sawyer dan.
|
|
|
Post by Flegmatisch Dinkske°- on May 19, 2008 20:11:38 GMT 2
Cyvix rolde duidelijk geërgerd met haar ogen toen ze Sawyer bezig hoorde over de sorteerhoed. Dat ding was ze allang vergeten simpelweg omdat het haar niets kon schelen. De hoed had wat moeilijkheden gehad met haar maar uiteindelijk vond die dat ze beter in Huffelpuff zou thuishoren en wel ja.. Daar stond ze dan. Eigenlijk mocht ze er best blij om zijn anders had ze nooit Florian en Scott ontmoet. En als ze in zwadderich terecht gekomen zijn zou ze met allemaal droge kwallen komen te zitten. De gedachte alleen al liet haar diep zuchten. "Listen up, Sherlock Holmes." mompelde Cyvix daarop toen ze zijn geleuter beu begon te raken. "Je begint mijn strot uit te hangen, weet je dat? Ga toch lekker met al je zwadderichvriendjes in een boom zitten en laat die dan getroffen worden door de bliksem ofzo!" gromde ze geërgerd. Sawyer had haar agressieve kant aan de praat gekregen en dat was niet erg positief, voor geen van beiden. "Carã-te de aici! Enervant moluscã!" sprak ze in haar moedertaal, Roemeens. Daarbij maakte ze veel agressieve handgebaren en keek Sawyer met zoveel haat aan dat een klein kind er schrik van zou krijgen.
('Ga toch weg! Irritante kwal!' vertaling)
|
|
|
Post by Ridje on May 20, 2008 18:50:09 GMT 2
Sawyer keek geiriteerd om. "No you listen, Sheena." Gromde Sawyer dan kwaad terug naar Cyvix. "Ik weet niet hoe je het weet, maar jij weet van mijn stash en ik ben nu aan het bedenken waarom ik je nog niet vervloek. Dus als ik jou was zou ik maar even rustig doen. Jij hebt geld nodig? Ik niet, maar als jij zo graag geld wilt hebben verkoop dit dan maar." zei Sawyer terwijl hij de geheugensteen uit zijn tas haalde en die in Cyvix' handen duwde. "En wees er maar blij mee want dat is het enige wat je van me krijgt. Je zal mijn stash toch nooit vinden en als je nu nog verder wil door mompelen in je eigen taaltje dan doe je dat maar maar ik heb andere dingen te doen dus stop met mij te volgen." zei Sawyer dan. Hij was behoorlijk geiriteerd door haar bijdehande opmerkingen en gedrag. Hij was al de hele week zowat aangevallen door irritante leerlingen dus hij had geen zin in de brutaale mond van Cyvix.
|
|
|
Post by Flegmatisch Dinkske°- on May 20, 2008 19:21:25 GMT 2
Cyvix werd er enkel kwader om toen Sawyer naar haar gromde. "Verstop je maar achter je toverstokje, ja!" tierde de Roemeense daarop. Voor een seconde wou ze de man aanvallen met haar mes maar ze kalmeerde net optijd. Ze beet op haar tong tot ze een licht metaalachtige smaak in haar mond proefde, bloed. Ze keek verbaasd op toen ze de geheugensteen zag en zag daarop meteen hoe er rode wolken in verschenen. Niet erg moeilijk. Cyvix 'vergat' alles wat met huiswerk te maken had. "I am not pathetic! I don't accept gifts!" riep ze daarop en smeet de steen terug naar Saywer, hopend hem tegen zijn hoofd te raken. "En dat is Roemeens als die harige kop van jou dat nog niet doorheeft!" Het was echter zover gekomen dat haar vingers begonnen te tintelen. Ze moest ingrijpen. Dat zat er gewoon in bij haar vanaf de geboorte. Als een Freak moest je op je strepen staan. Cyvix stapte met grote passen naar voren en reikte met haar handen naar zijn keel om die te grijpen om hem daarna tegen een muur op te duwen. Als dat zou lukken zou ze hem verder geen kwaad doen maar enkel zeggen waarop het stond bij haar. En dat was nogal veel. Ze mocht Sawyer niet echt maar ze ging hem nog niet aanvallen. Daar was het nog te vroeg voor.
|
|
|
Post by Ridje on May 20, 2008 20:00:28 GMT 2
"Inderdaad ja, er is niet echt veel waar ik me anders kan verstoppen." zei Sawyer en hij grijnsde gemeen waarna hij eens zijn hoofd schudde. "Het maakt mij niks uit wat het is, Roemeens,Turks van mijn part is het Japans. En het is geen kado, kado's geef ik aan mensen die ik aardig vind en jij komt daar nu even niet voor in aanmerking." zei Sawyer dan waarna hij nog net de geheugensteen kon vangen zonder dat het ding hem raakte of op de grond kapot zou slaan. Met een grijns stopte hij het ding weer in zijn tas en moest zijn blik dus even van Cyvix afhalen waardoor hij verrast werdt door haar aanval. Wanhopig probeerde Sawyer zijn toverstok te pakken en keek ondertussen de gang in opzoek naar iemand die hem kon helpen met deze 'Freak'. Toen hij niemand zag en toen hij zijn toverstok niet kon vinden keek hij kwaad naar Cyvix. "Normally i don't hit Girls, but Sis' you are this close to being punched. Dus laat me los voordat ik mijn plannen met meiden verander." zei Sawyer terwijl hij wat ongemakkelijk ademde door haar hand om zijn nek.
|
|
|
Post by Flegmatisch Dinkske°- on May 20, 2008 20:17:15 GMT 2
Toen de ranke hand van Cyvix de keel van Sawyer voelde grijnsde ze op een maniakale toon. Ze bracht haar gezicht dicht genoeg bij het zijne om hem te kussen maar ze had andere ideeën in haar hoofd. Cyvix streek met haar vrije hand langs zijn kaak voordat ze haar vinger op zijn lippen legde. "Not now, dear." grinnikte ze daarop. "Eerst heb ik iets te zeggen..." Ze richtte haar blik eventjes weg maar hield hem nog steeds strak vast. Haar ene been krulde ze om het zijne zodat hij niet kon ontsnappen. Ze keek op met een demonische blik in haar ogen. "Dragos would kill me if he saw me here with you like this. But it's the only choise left. Wel nu. Ik wil even iets duidelijk maken. Mag dat van jou of ga je nog meer weerstand bieden? Ik ga je enkel kwetsen als je tegenstribbeld." mompelde op een grommerige toon en liet haar vrije hand via zijn hals en zijn borst naar beneden glijden tot ze uit de zak van haar gewaad het mesje viste waarmee ze haar polsen had opengesneden. De punt prikte al vervaarlijk tegen de lies van Sawyer. Bij enig verzet kon die nog wel eens in zijn huid verdwijnen. "Don't be a foolish boy. I can handle my knife very properly.. Unlike you and your wand. Are you going to listen or not?" fluisterde ze daarna terwijl ze met haar ogen even rondgluurde. Niemand mocht hen zo hier zien of het zou het einde zijn van haar dagen in Zweinsveld.
|
|
|
Post by Ridje on May 20, 2008 21:00:30 GMT 2
Sawyer was nog steeds wat overweldigt door de plotse aanval maar besloot haar toch maar niet te slaan, hoewel hij haar daarmee waarschijnlijk de gang door kon krijgen, of in ieder geval weg van hem. "Jij hebt wat te zeggen? Nou ik ook. Maybe you like this little game, but i am not the women-in-charge kinda man." zei Sawyer dan terwijl hij haar onderzoekend aankeek om te zien of hij door kon krijgen wat haar plannen waren. "Wie is Dragos?" vroeg hij dan droog alsof er niks aan de hand was. Toen ze dicht bij hem in de buurt kwam met haar gezicht grijnsde hij kort. "Je begint nu wel op mijn type te lijken. Slim en Sluw. Is de opmerking van net van dat je van me houdt, nog steeds van kracht?" zei Sawyer dan met een sluwe grijns. Maar toen hij het mes in zijn lies voelde begon hij het toch behoorlijk benauwd te krijgen. "Nee dus." zei hij dan waarna hij haar aankeek met een blik zonder angst, vriendelijkheid of vijandelijkheid. "Ok say what ya wanna say Sister."
|
|
|
Post by Flegmatisch Dinkske°- on May 20, 2008 21:17:40 GMT 2
Cyvix sloot haar ogen eventjes toen Sawyer maar bleef doorzagen. Ze duwde het mes iets dieper in zijn lies maar nog steeds niet om hem te verwonden. "Good." fluisterde ze uiteindelijk met een gemene grijns. "Ik ben een huffelpufje maar ik ben niet zo tam als de meeste daar. Je zal dat onder ogen moeten komen. Als je nog lang wilt leven zal je me kalm moeten houden en me niet agressief laten worden. Ik sta erom bekend dat ik dat snel wordt en dat is niet mooi." Ze liet het mes langzaam wat verder van zijn lies afgaan maar haalde het nog niet helemaal weg. "And for Dragos. I don't think you wanna know." fluisterde ze daarop en liet haar mes helemaal verdwijnen in haar zak voordat ze er iets anders uitviste. Het was een foto maar geen magische. Ook haar grip op Sawyers keel verslapte voordat ze de foto omdraaide zodat Sawyer die ook kon zien. Een grote, brede man stond erop. Maar niet alles aan hem was normaal. Hij had kleine varksensoogjes en slagtanden uit zijn mond groeien. Om nog maar te zwijgen over zijn kale plekken op zijn hoofd en de etterige zweren die zijn hele ontblote rug bedekten. "Dragos is my brother. And that'd explain everything." sprak ze weer op een kalme toon. Ze liet kort haar hoofd tegen Sawyers schouder rusten om wat te bedaren terwijl ze de foto aan hem bleef laten zien. Maar plots kwam die zelfingenomen grijs op Cyvix' gezicht weer terug. "Ik ben sluw maar om me slim te noemen... Ik ben slim op mijn eigen achterbakse, gemene manier. Spijtig dat je niet in Huffelpuff zit anders had ik allang het bed met je gedeeld." zei ze daarop met een knipoog. Kon hij veel weten dat ze vaak met Scott of Florian sliep. Maar gewoon als vrienden. Enkel omdat ze meiden haatte.
|
|
|
Post by Ridje on May 20, 2008 21:38:56 GMT 2
Toen ze het mes dieper in zijn lies zette siste Sawyer zacht en kort waarna hij opgelucht zuchtte toen ze het mesje weer opborg. "Huffelpufje,tam,leven,kalm,agressief,snel,mooi" herhaalde Sawyer Cyvix' woorden. "Got it Boss." zei hij dan met zijn goede ouwe vertrouwde maar sluwe grijns, maar dit keer was zijn grijns wat gebroken om het zo maar te noemen. Hij was namelijk nog niet hellemaal zeker van Cyvix haar plannen. Toen hij de foto zag moest hij een hoop moeite doen om niet weer een gemene en kwetsende opmerking inclusief bijnaam naar buiten te werpen, maar het lukte hem toch om niet te lachen,grijnzen of praten over de vreemde man op de foto. Toen ze haar hoofd tegen zijn schouder liet rusten keek Sawyer weg van de foto en keek even de gang in hopend dat er niet mensen langs kwamen die hij kende, of erger. Sawyer slikte een keer waarna hij naar Cyvix keek. "Well i am in Slytherin, daar is niks aan te doen." zei Sawyer dan.
|
|