|
Post by Ridje on May 21, 2008 20:47:48 GMT 2
Toen Sawyer Lewis en Cyvix hoorde keek hij op van zijn boek waarna hij nog een hap van zijn fruit nam. Hij besloot zich maar niet te bemoeien met het gesprek. Toch onderzocht hij de jongen wel. 'Angstig,Puffje en zo te zien niet echt slim.' Dacht Sawyer waarna hij kort grijnsde op Cyvix' actie. Hij was al vergeten dat ze hem net nog had aangevallen, al wist hij wel dat hij met zijn nieuwe partner moest oppasen. Terwijl hij zat voelde hij nog eens in zijn lies. 'Ik hoop niet dat ze vaak van die gekte aanvallen heeft.' dacht hij dan.
|
|
|
Post by Krista - on May 21, 2008 22:04:38 GMT 2
Lewis had niet gerekend op de plotselinge 'aanval' van Cyvix en maakte een maaiende beweging met zijn armen totdat hij tot stilstand kwam en Cyvix herkende. "Sorry!" zei hij haastig en kneep zijn ogen even dicht toen Cyvix over zijn bol aaide en probeerde haar hand te ontwijken. hij werd niet echt vrolijk van plotselinge aanrakingen van vrouwen, voornamelijk omdat al zijn relaties toch al gedoemd waren te mislukken. "Ik zat niet te luistervinken" zei hij dan verontwaardigd "Ik was gewoon op de verkeerde plaats.. op het verkeerde moment"
|
|
|
Post by Flegmatisch Dinkske°- on May 21, 2008 22:36:52 GMT 2
Cyvix vergrootte haar ogen even en bukte zich alvast om de maaibeweging van Lewis te ontwijken. "Rustig! Rustig! Sorry! Ik ben het maar.... Cyvix!" probeerde ze hem daarna te kalmeren en hield haar handen opgestrekt voor haar alsof ze een wild beest tot bedaren moest krijgen. Ze liet hem verder al met rust met enige andere aanrakingen gezien ze wist dat hij dat niet graag had van vrouwen hoewel ze niet meteen het toonbeeld was van vrouwelijkheid. "Maakt niet uit, Lewie." glimlachtte ze daarop en keek even richting Sawyer. Ze kreeg een smalende glimlach om haar lippen. "Sawyer! Dit is Lewis. Lewis? Dat is Sawyer!" zei ze en wees telkens op de desbetreffende persoon om elkaar te introduceren. Bij Lewis zou het niet veel uitmaken. Hij zou toch niets zeggen. Ze ging voor Lewis staan met gekruiste armen en keek eventjes naar de beide mannen. Duidelijke verschillen, dat viel haar meteen op. "Lewis? Als Sawyer je ooit aanvalt of beledigd ofzo moet je het mij maar zeggen. Dan zal ik hem mijn trucje weer eens laten zien." zei ze dan op een stokerige manier terwijl ze haar mes tevoorschijn haalde en dat langs haar hals liet glijden. Ze duwde zodiep door dat er wat bloed opwelde maar na enkele druppels was het alweer opgedroogd. "Maar goed... Hoe was je dag?" vroeg ze om maar op een ander onderwerp over te stappen.
|
|
|
Post by Ridje on May 21, 2008 23:18:42 GMT 2
Sawyer grijnsde. "Verkeerde plaats en moment he? Ja daar hebben jullie afdelingen vaak last van." zei Sawyer dan waarna hij het klokhuis van zijn appel weg gooide en opstond. Daarna keek hij van Cyvix naar Lewis en weer terug naar Cyvix. "this kid is gonna rat me out to you? Het ziet er naar uit dat hij banger is voor jou dan voor mij, waar of niet Japie krekel?" zei Sawyer met een grijns waarna hij Lewis een klap op zijn schouder gaf, vriendschappelijk dan, voor nu. Toen hij zag dat Cyvix haar mes weer pakte stapte hij zo onopvallend mogelijk iets naar achter terwijl hij zijn hand in zijn mantel stak, het leek nu gewoon alsof hij met zijn handen in zijn zakken stond maar natuurlijk had hij zijn toverstok vast. Snel keek Sawyer even naar Lewis maar keek dan weer naar Cyvix en hield haar in de gaten terwijl hij zijn boek van de grond pakte en die weer in zijn tas deed.
|
|
|
Post by Krista - on May 22, 2008 7:16:22 GMT 2
Lewis ontweek voor een ogenblik Cyvix's blik en keek haar pas weer even aan toen ze hem aan Sawyer voorstelde, twijfelend en ongemakkelijk. Dat hij nou juist hiér met deze twee personen alleen was. Cyvix mocht dan wel een afdelingsgenote zijn, en ze deed aardig tegen hem, maar hij wist niet voor hoe lang dat dan wel mocht duren en wanneer haar humeur om kon slaan. En Sawyer.. nou ja, hij hield niet echt van vooroordelen maar het was wel zo dat de meeste rampenkinderen in zwadderich zaten.. "Hoi" mompelde hij schaapachtig terug naar Sawyer. "Mijn dag was.. normaal.. nou ja.. goed" bracht hij dan uit en voelde hoe Sawyer hem een klap tegen zijn rug gaf, wat als vriendschappelijk klopje moest worden gezien. Even was hij uit zijn evenwicht maar hij hervond dat weer snel.
|
|
|
Post by Flegmatisch Dinkske°- on May 22, 2008 18:24:49 GMT 2
Cyvix trok haar bovenlip even op uit pure walging voor Sawyer toen die zei dat Lewis banger voor haar was dan voor hem. "Mét een goede reden... Die jij kent." lispelde ze daarop en wierp het mesje kort op, ter verduidelijking. Een beetje verveeld en vermoeid leunde Cyvix tegen de muur aan en keek van Lewis naar Sawyer. "Mooi! Mijn dag was rot.. Rotslecht. Ik heb me uiteindelijk moeten verlagen om hém te helpen. Maar dat werk ik straks wel uit op Sneepje." mompelde ze ongeïnteresseerd terwijl ze het vuil onder haar nagels schraapte door middel van het mesje. En Scottie zal me ook wel willen opvrolijken."[/b] sprak ze met een mierzoete stem voordat ze naar Sawyer keek. Een smerige grijns bleef op haar gezicht staan. Ze zou Sawyer nog wel krijgen gezien hij haar had ontdekt. Hoe was haar nog steeds een raadsel. "The tears I might have shed for your dark faith grow cold and turn to tears of hate." zong ze zachtjes voordat ze opkeek naar Sawyer. Hun samenwerking zou niet verlopen zonder haat, toch niet aan haar kant. Sawyer had gewoon een kop om te haten, vond Cyvix. Net zoals Eric, Kyra en Sneep.
|
|
|
Post by Ridje on May 22, 2008 20:57:13 GMT 2
Sawyer grijnsde kort waarbij hij Lewis onderzocht. 'Hij is nog banger en dommer dan ik had gedacht.' dacht Sawyer dan. Hij keek weer even naar Cyvix. "Een reden die ik graag vergeet missy. En een reden die jij hopelijk niet meer gaat gebruiken na onze afspraak." mompelde Sawyer alsof Lewis er niet bij was. Dat Pufje zou hij nog wel eens een lesje leren, maar niet waar Cyvix bij was natuurlijk. Mischien dat hij een meid kon strikken uit Zwadderich die Lewis kon treiteren ofzo. Sawyer grijnsde bij het idee. "Jij moest je verlagen om mij te helpen? En wat heb je gedaan dan?" vroeg hij dan wat geergerd. Toen ze begon te zingen draaide hij eens verveeld met zijn ogen waarna hij beide Pufjes de rug toekeerde. Hij was van plan om maar weer eens wat normaal gezelschap op te zoeken.
|
|
|
Post by Krista - on May 25, 2008 10:59:18 GMT 2
Lewis beantwoorde de valse grijns, in ieder geval zag hij het als een niet-vriendschappelijke glimlach, niet, maar bleef emotieloos voor zich uit staren. Blijkbaar was hij weer even in een oude fase, waarbij hij liever niet liet zien wie hij was. Hij vertrouwde Sawyer niet. Een beetje onzeker schuifelde hij heen en weer ben besloot een stapje dichterbij Cyvix te doen. Die vertrouwde hij ook niet echt, maar meer dan die zwadderaar. "Oh" antwoorde hij schaapachtig op Cyvix's gepraat, aangezie nhij niet wist wat hij er dan op zou moeten antwoorden.
|
|
|
Post by Flegmatisch Dinkske°- on May 25, 2008 11:24:27 GMT 2
Cyvix grijnsde naar Sawyer en wierp hem duidelijk een nep-kushandje toe. "Ik hou ook veel van jou, schat." kakelde ze daarna voordat ze doorhad dat Lewis zich naar haar toe verplaatste. Ze wuifde wat vaagjes naar hem maar liet haar hand al snel weer zakken toen ze het emotieloze gezicht zag. Daaruit kon je nog maar eens afleiden dat Cyvix en Lewis héél anders waren. Emotieloos was Cyvix nooit ze was altijd wel iets en liet dat ook merken. "Je blijft ook van hem hier af, Sawyer." waarschuwde Cyvix daarop en wees wat schaapachtig naar Lewis langs haar. "En daarbij, zolang jij je gedraagt zal ik mijn trucje niet meer uithalen." sprak de Roemeense daarop met een bloedserieus gezicht. Wat onzeker trentelde ze wat ter plaatste gezien het meisje niet meteen iets wist om te zeggen of te doen. Sawyer zou weggaan en Lewis zag ze niet meteen als érg aangenaam gezeldschap. Hij was te bang en dergelijke.
|
|