|
Post by » Aline. on Jun 28, 2008 13:46:51 GMT 2
|
|
|
Post by Merel on Jun 28, 2008 14:13:39 GMT 2
[/i] liep Kélian door het Bos. Hij liep op de grens tussen Verboden en Niet Verboden bos. Hij had net een tijdje door het Verboden bos gelopen maar dat werd in deze kleren toch net iets te koud. Verder was het een heerlijk warme dag.. Anders had hij dit ook niet gedragen. Misschien.. Ging hij straks nog wel even in het meer Zwemmen ofzo.. Hij had toch niet voor niks z'n zwembroek aangetrokken. Zonder dat hij het echt doorhad liep hij al weer in het stuk bos dat niet Verboden was. Hier kwam hij achter toen hij weer de Warme zon op z'n gezicht voelde. Hij grijnsde en Rekte zich uit waarbij je de botten in z'n rug wat hoorde kraken. Met een grijns keek hij naar de boom achter zich en Maakte het zich gemakkelijk tegen die boom. Hij had niet door dat Gabby daar bovenin die boom zat. [/ul]
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 28, 2008 14:29:40 GMT 2
Gabby was een beetje weggedoezeld door de warmte van deze zomerdag, en schrok weer op toen ze onder zich geluiden hoorde. Ze haalde even diep adem, rekte zich uit, en boog zich iets voorover. Eerst zag ze niets, en ging ze er van uit dat het een diertje was geweest dat voorbijgekomen was. Maar op dat moment viel haar oog op een persoon die tegen de boom aan stond, recht onder de tak waar zij op zat. Gabby schrok zo van deze plotseling verschijning dat ze bijna van de tak af viel. Ze wist zich net op tijd vast te grijpen.
Gabby boog iets voorover, maar kon de jongen die onder haar stond niet herkennen. Het enige dat ze zag was een bos bruin haar. Even twijfelde ze of ze hem wel aan moest spreken, maar wat had ze te vrezen? Het enige wat er kon gebeuren was dat hij een Zwadderaar was, maar daar was Gabby niet bang voor. 'Hé, wat doe jij hier?' zei ze daarom. Ze leunde voorover en keek naar beneden, waardoor haar haren allemaal recht naar beneden hingen langs haar hoofd.
|
|
|
Post by Merel on Jun 28, 2008 14:35:43 GMT 2
[/b] Zei hij en keek met een opgetrokken wenkbrauw haar aan. "Behalve dan het-in-bomen-klimmen gedeelte." Voegte hij er met een schreve grijns aantoe. Hij ging met een hand door zijn haar en stak de andere hand in z'n Zwembroek. Vervolgens keek hij haar weer aan.[/ul]
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 28, 2008 14:44:43 GMT 2
[/b] Ze had dan ook geen idee wat ze hier zelf uitvoerde. Ze had gewoon plotseling de aandrang gevoeld om hierheen te gaan, net zoals om in de boom te klimmen. Soms had ze van die vreemde acties. Gepaard met haar onhandigheid leverde dit soms de meest rare situaties op voor Gabby. Gabby keek Kélian weer aan en herkende zijn gezicht nu. 'Park?' zei ze, en zuchtte even. Ze liet echter tegenover Kélian niet te veel merken dat ze zijn aanwezigheid nu niet meer al te veel op prijs stelde. Gabby had wel verhalen gehoord over de drie Parks, maar gelukkig nog nooit echt met ze te maken gehad. Eigenlijk wilde ze dat liever zo houden. Gabby liet haar blik nog eens over hem heen gaan en vroeg zich af fronsend waarom hij in een zwembroek door het bos aan het lopen was. [/ul]
|
|
|
Post by Merel on Jun 28, 2008 14:54:47 GMT 2
[/b] Zei Kélian even met een glimlach. Eigenlijk had hij zelf ook geen idee wat hij hier deed. Hij wou hier eerst wat rond lopen.. Misschien kwam hij nog op wat leuken grappen.. Maar veel meer was hij eigenlijk niet van plan te doen. Hij sloot even zijn ogen omdat de zon precies op z'n gezicht scheen. Het was echt lekker weer vond hij. Heerlijk zo die warmte.. vooral als je net de heleijtd in het donker hebt gezeten.. Dat werd dan zo toch maar zwemmen.. "Ja Park.. Kélian.. En jij was..?" Vroeg Kélian terwijl hij naar haar keek. Hij kon zo snel niet verzinnen wie het ookal weer was.. Maar als ze het zou zeggen zou hij het vást wel weer weten.. Dat was nou eenmaal wel vaker zo.. [/ul]
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 28, 2008 15:31:42 GMT 2
Gabby grijnsde even. 'Gabriella Agnes Isabella Mechelin,' ratelde ze in een recordtempo. 'Maar je mag me wel gewoon Gabby noemen hoor,' zei ze tegen hem, en lachte even. Iedereen noemde haar Gabby. Zelf had ze ook een hekel aan haar volledige naam - veel te heilig, zei ze altijd. Alleen haar ouders noemden haar soms Gabriella.
Gabby slingerde haar been over de tak, waardoor ze nu beide aan dezelfde kant bungelden. Ze zette zich af met haar handen en sprong lenig op de grond, vlak naast Kélian. Een zelfvoldane lach stond even op haar gezicht. Het viel Gabby zelf allang mee dat ze nog niet per ongeluk uit de boom gevallen was. Ze ging rechtop staan voor Kélian, al had dat niet veel zin. Hij was alsnog een kop groter. Gabby keek hem recht aan. 'Dus jij bent de beroemde Park van de grappen?' zei ze, zonder bepaalde emotie in haar stem. Als ze dat er al in had gelegd, was het waarschijnlijk sarcasme of afschuw geweest, en ze wilde liever niet meteen al vijanden worden met deze jongen.
|
|
|
Post by Merel on Jun 28, 2008 16:19:10 GMT 2
[/b] Zei hij wat plagend met haar naam. Even kijken tegen hoeveel ze kon. Hij keek toch met klein beetje verbazing toe hoe makkelijk zij de boom uit klom en voor z'n neus lande. Hij moest een klein beetje omlaag kijken omdat ze toch wel een kop kleiner was. Hij trok een wenkbrauw op toen ze zo over hem sprak en glimlachte. "Als jij het zo wil zien.. Ben ik Dé Beroemde Park." Zei hij glimlachend. "Al kan ik me zo snel niet verzinnen wie jij ookal weer was.. Al kom ik daar vast wel weer op." Zei hij op een bijna gerusttellend toontje.[/ul]
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 28, 2008 16:34:20 GMT 2
Gabby fronste haar voorhoofd even. 'Gabriel? Oké,alles best, zolang je me maar niet zó noemt. Ik ben geen engel, hoor,' zei ze, met een lichte grijns op haar gezicht. 'In ieder geval, ik ben dé beroemde Mechelin uit Griffoendor,' zei ze, al was ze dan verre van beroemd op Zweinstein. Ze kende wel enkele mensen uit andere afdelingen, maar zeker niet uit Zwadderich. Het verbaasde haar dan ook niet dat Kélian niet meteen wist wie ze was.
Ze herinnerde zich wel een aantal grappen van Kélian; Gabby moest toegeven dat ze soms best grappig waren. Ze had helemaal dubbel gelegen toen de onderbroeken van Chris, Florian en Teddy door de gangen vlogen, al was het voor hen zelf iets minder leuk. Gabby was blij dat zij nog nooit het slachtoffer was geworden van een of andere flauwe grap van hem, al kon ze zich nog wel herinneren dat hij een goeie vriendin van haar eens flink voor gek had gezet.
|
|
|
Post by Merel on Jun 28, 2008 16:42:29 GMT 2
[/b] Zei Kélian met een ligte grijns. Zelf was hij alles behalve heilig.. "Ow ben je beroemd..? En uit Griffoendor? Raar dat ik je dan zo snel niet ken.. Had ik je toch mínstens één keer in de maling moeten nemen.." Zei hij wat nadenkend maar kon toch zo snel niet bedenken wie ze nou was.. Eigenlijk was hij nog wel redelijk verbaast dat hij hier überhaupt met een Griffje stond te praten zonder te bedenken wat hij met haar zou doen.. Tja.. Dat kwam vast nog wel.. Terwijl hij nadacht voelde hij iets bij z'n voeten kruipen. Hij keek naar beneden en zag daar een slang.. Zelf Was hij er totaal niet bang voor.. Hij deed een stap achteruit alsof er niks was.. "Pas op een slang.." Zei hij heel droog.. En wachte half geamuseerd haar reactie af..[/ul]
|
|