|
Post by Madjic on Sept 13, 2008 14:31:27 GMT 2
Ookal waren haar lippen opnieuw weg, het waanzinnige en warme gevoel bleef in zijn lichaam rond zwerven. Hij lachte toen hij haar hoofd. "Misschien, maar ik denk dat de woorden die voortaan uit mijn mond gaan komen weer anders zullen zijn dan vroeger." Hij lied de liedjes die hij had altijd leiden door het gevoel dat hij had. EN omdat Shirie hem weer een ander gevoel gan dan Teresia hem had gegeven was het weer helemaal anders. Bij Teresia gingen zijn liedjes over hoop en wensen die in vervulling kwamen. Bij hij voelde nu woorden van werkelijke liefde en het hogere gevoel dat hij kreeg. Misschien was het wel een beetje te zwijmel voor zijn doen, maar hij kon het niet helpen. "En misschien zijn de liedjes die nu in mijn hoofd komen ook wel niet bestemt om door maar een mond gezongen te worden." Grijnste hij en trok zijn arm die om haar middel lag weer terug. Het voelde nu een beetje gek om die daar te laten liggen. "Maar wat moeten ze dan nogmeer doen?" Hij keek haar vragend aan. Meerdere dingen vlogen door zijn hoofd, de een aantrekkelijker dan de andere.
|
|