|
Post by Madjic on Aug 31, 2008 16:57:46 GMT 2
Stevie schudde langzaam haar hoofd. "You just don't get it." Fluisterde ze en prikte hem in zijn borst. "Dat zijn geen redenen om te verdwijnen, om de wereld te 'verlossen' van jou. Dat zou je als je een moordlustige moordenaar bent of een gek die mensen verminkt. Jij bent gewoon een jongetje die niet weet wie hij is. Als je zou veranderen, zou je niet eens weten waarin je moet veranderen. Dus doe niet alsof je nobel bent door te zeggen dat je de wereld verlost als je ziel je lichaam zou verlaten, want dat ben je niet." Ze keek hem fel aan. "Het zou aardiger van je zijn als je je als een normaal persoon zou gedragen, dan als een zielepiet die denkt dat hij geen vrienden heeft." 'Misschien is dat wel zo.' Dacht ze terwijl ze een paar stappen naar achteren deed. 'Misschien heeft hij geen vrienden, maar hij zou kunnen proberen deze te krijgen want dat kan iedereen.'
|
|
|
Post by Krista - on Aug 31, 2008 22:26:08 GMT 2
Scott zweeg en staarde weer nadrukkelijk de andere kant uit, alsof hij iedere confrontatie, of waar het dan ook op leek, uit de weg probeerde te gaan. Hij schraapte zijn keel, in de hoop de grote brok die erin vast zat te verwijderen. Dat was zinloos. Het was iets psychisch. "Ik heb geen behoefte aan vrienden" antwoorde hij kippig, alsof het daarmee beëindigd was. Hij snoof even en staarde weer de andere kant op, het raam uit. "Als ik vrienden had gewild had ik die gehad. Ik hoef me niet aan te sluiten bij de rest". Hij snapte niet meer wat hij zei. Misschien sprak hij zichzelf wel tegen, maar dat maakte hem niks uit.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 1, 2008 14:25:44 GMT 2
"Iedereen heeft behoefte aan vrienden, misschien niet altijd maar wel vaak. Je kunt in je eentje de wereld niet verslaan. Je hebt vrienden nodig die je steunen en helpen. Anders word je het hoopje ellende dat je al bent." Ze keek hem boos aan. "Je mag tegen mij liegen, maar lieg niet tegen jezelf. Als jij werkelijk denkt dat je dje school periode hier door komt helemaal in je eentje, dan ben je een dwaas. En nog erger, je bent een eenzame dwaas." Haar blik werd even wat zachter. "Wat heel jammer is, want volgens mij heb je het in je om nbog een aardige jongen te zijn ook. Maar zoals je nu doet ben je gewoon vervelend. En je hoeft geen hordes vrienden te hebben of zijn zoals de 'rest' om een aardig iemand te zijn."
|
|