|
Post by melien on Aug 15, 2008 15:26:32 GMT 2
Rose ging er niet meer op dat gedoe van de zwadderaars in. Het kon haar niks schelen, tenminste vond ze dat. "Je moet je er niet zoveel van aantrekken. Uiteindelijk stellen ze je toch alleen maar teleur. Daar vinden ze altijd wel een manier voor." zei ze uiteindelijk toch nog. Ze zette het flesje weer aan haar lippen en dronk de rest van het boterbier op. Zo zachtjes mogelijk zette ze het flesje weer neer. Door haar gedachten ervan af te houden voelde ze de pijn niet, en dat was waarschijnlijk maar goed ook. "Nou, kom op dan. Er zijn veel te veel winkels... En ik heb ineens veel te veel geld." zei Rose met een grijns. Haar ogen lachten echter niet mee. Een paar munten lege ze op de bar om de twee boterbier te betalen. Ineens had ze weer volop energie. "Let's go."
|
|
|
Post by Ridje on Aug 15, 2008 20:04:31 GMT 2
Green knikte en keek Rose kort aan. "Ik denk dat we soms vergeten waar die Zwaddjes toe in staat zijn, en dan heb ik het niet alleen over de versteende meisjes." zei Green dan. Ze wist natuurlijk niet of de aanvallen door Zwaddjes was gedaan maar ze vond het wel erg logisch. Green moest even denken aan iets van een paar weken geleden, een Grifje en een Raafje hadden ruzie gekregen met een Zwadje om niks waarna het Zwadje een grote groep erbij had gehaald waarna ze het Grifje en Raafje hadden vervloekt zodat ze naar de ziekenzaal moesten worden gebracht. Green zuchte even waarna ze haar vriendin even bezorgd aankeek. Een grimas was het enige dat ze Rose terug gaf waarna ze haar mond opende. "Zolang je niet alles uitgeeft vind ik het goed, je grootouders zullen je niet geld hebben nagelaten om dan alles weer in winkels kwijt te raken." grapte Green dan en ze grijns lichtjes waarna ze Rose volgde.
|
|
|
Post by melien on Aug 15, 2008 21:13:45 GMT 2
Rose reageerde er niet op. Zwadderich moest ze nu echt even uit haar hoofd zetten. En wat beter dan schoenen om dat te doen. "Nee natuurlijk niet. Ik laat het in de schoenenwinkel." zei ze met een grijns. Dat was echt wat voor haar. Haar gevoelens verbergen door schoenen te kopen. Ze liep naar de deur, niet lettend op de mensen om haar heen. "En daar heb ik jou toch voor? Ervoor zorgen dat ik niet al mijn geld verspil?" voegde ze er aan toe. Het in elkaar stortten zou later nog wel komen. Ze duwde de deur open en liep naar buiten, de frisse lucht in. "Waar wil je als eerste heen?" vroeg ze aan Green nadat ze diep adem had gehaald.
(sorry.. ik weet even niet veel meer)
|
|