|
Post by \\ Jess' on Aug 17, 2008 15:09:06 GMT 2
Ze knikte terwijl ze daarna luisterde naar hoe Mack was. "Dat ken ik" Zei ze met een grinnik. "Heb ik ook.." Zei ze terwijl ze met een hand door ahar blonde haar ging. Ze keek nog een keer naar Mack die misschien net iets té veel energie had. Toen Zed knikte liep ze naar een houtkistje toe en ging er op zitten. Deze kraakte en Serenity trok een bang gezicht, hopend dat het kistje niet zou breken. Ze tikte op het kistje naast haar en keek naar Zed. "Please sit down" Zei ze met een glimlach en liet haar blik weer naar Mack glijden. Mack was een mooie hond, met veel energie. Wat ze nu al leuk aan hem vond.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 17, 2008 15:17:22 GMT 2
Zed grinnikte en ging naast haar zitten. "Wat bent u toch beleefd voor een dame van uw leeftijd en klasse." Grijnste hij en knakte zijn handen. "Ja, ik heb het ook, daarom heeft hij het namelijk."Grinnikte hij. "Of het is juist andersom, dat weet ik niet precies. Maar doe dan ook, dan hebben we er dus allemaal last van." Mack zette zich schap en rende toen naar het tweetal toe, maar vlak voor hij bij hen was maakt ehij een bocht en sprintte langs zich heen. "Het is alleen vervelend dat ik niet zoveel tijd heb als thuis, want toen was hij s'avonds dood moe en nu houd jij me s'nachts wakker." Zuchtte Zed hoofdschuddent.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 17, 2008 15:32:46 GMT 2
Ze knikte terwijl ze haar schouders ophield. "Thank you very much!" Ze moest er nu wel om lachen en liet haar blik weer terug naar Zed gaan. "Ach, iedereen heeft het ook al zeggen ze van niet" Ze legde haar handen in haar schoot en keek naar Mack die in een actie naar hun toe sprintte, maar net langs hun heen ging. Serenity lag bijna weer van haar stoel af van de schrik. "Nou laat hij me wéér schrikken" Ze ging weer recht zitten en keek even om haar heen. In het boothuisje lagen visnetten, maar verder niet veel bijzondere dingen. Toen Zed weer begon te praten keek ze hem snel weer aan. Hij was intressant vond ze. "Kan je ook niks aandoen, maar hij houd van je, en dat is het belangrijkste. Al houden al de huisdieren hier op Hogwarts iemand wakker. En het is een mooie hond dus.." Ze keek met een glimlach naar Zed. Pas toen ze wat gekronkel voelde in haar buidelzakje. Ze hoorde iets later ook wat gepiep. Snoopy en Sylvester, de twee muisjes waren wakker geworden. Ze pakte er ééntje uit haar zak, Snoopy had nog wat slaperige oogjes maar keek heel blij naar Serenity. Snoopy was heel nieuwsgierig naar Zed en piepte een keer naar Zed. Het muisje was ook bewust van de hond. Maar die zou zo wel aandacht krijgen.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 17, 2008 15:41:40 GMT 2
Zed lachte om zowel Mack als Serenity. "Hij probeert je aandacht te trekken." Grinnikte hij, hij keek hoe mack naar de andere kant rende en zich toen weer omdraaide om te kijken wat voor effect zijn actie had. Hij schudde zijn hoofd vooor hij zich weer tot Serenity richtte. "Mack is een... aparte hond en mooi is een eigenschap. En een ander is heel speels." Hij keek naar het muisje en glimlachte. "Wat een liefje. Een van de weinige meisje die het niet uitgillen bij een muis dus?" Zei hij tegen Serenity zonder zijn blik van de muis te halen.
Mack hoorde het gepiep ook en spritste zijn ogen. Hij kende het geluid wel en hij zette het op een rennne, terug naar de twee zwadderaars. Zed hoorde hem en keek om. "Momentje." Mompelde hij en spring bovenop toen de hond bij hem was. De hond gleed onderiut en kwam met een plof op de grond terecht. Hij blafte en keer en hapte speels naar Zed, dit zien als een worstelwedstrijdje met zijn baasje. "Nee Mack, geen speeltjes." Zei Zed op een ferme toon.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 18, 2008 23:13:46 GMT 2
Ze knikte terwijl ze omkeek naar Mack. "Ik vind het een leuke hond echt!" Reageerde ze iets té spontaan. Ze keek weer naar Zed. "Mijn aandacht heeft hij hoor" Zei ze tegen Zed terwijl ze daarna naar Snoopy keek. "Ja dat zou je denken, maar ik niet. Ze zijn zó lief!" Ze hield Snoopy in twee handen en keek naar haar zak waar Sylvester tevoorschijn kwam. Ze pakte deze ook en ze liet ze zien aan Zed.
Serenity keek meteen om en deed Snoopy en Sylvester weer in haar zak. MIsschien toch niet zo'n goed idee. Ze glimlachte even terwijl ze naar Zed keek. "Ik heb ze weggestopt hoor. Ik hou Mack wel uit mijn buurt" Zei ze, ze keek naar haar zak waar nu luid gepiep uit kwam. Gepiep dat ze het leuk vonden uit haar zak.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 18, 2008 23:47:54 GMT 2
Zed sprong weer van Mack af en ontweek nog een happende bek. Hij grinnikte en liet toe dat Mack wild zijn mouw pakte. "Hij wilt spelen, met alles en iedereen. Maar heeft al menig muis en rat op die manier gedood. Ik zou niet willen dat dat met jou kleintjes gebeurd." Zijn arm schudde mee terwijl mack eraan trok en grauwend om hem heen probeerde te lopen. Zed gaf even een trekje en Mack trok twee keer zo hard terug. Opnieuw trok Zed, maar deze keer zo hard dat Mack werd meegetrokken. Hij lachte toen de hand, met de mouw tussen zijn tanden, zijn kop wild heen en weer schudde. "Ok vent, laat maar even los." Zei hij half lachent, maar de hond leek niet van plan te zijn ijn bek te openen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 24, 2008 19:47:42 GMT 2
[/b] Serenity had een grijns van oor tot oor en ze was erg in haar nopjes hier. Ze vond het gezellig. Zed was toch goed gezeldschap geweest, samen met Mack. Al hoopte ze dat zij dat ook was voor hen. [/ul]
|
|
|
Post by Madjic on Aug 24, 2008 21:18:53 GMT 2
Ze dkeek naar Serenity. "Ja, misschien. Maar uiteindleijk heeft hij wel in de gaten dat iuk er geen zin meer in heb. Of ik moet heel erg boos tegen hem gaan doen maar haar heb ik geen zin in. Hij is toch wel mijn maatje en tegen vrienden doe je niet boos, tenzij het echt nodig is. Dus als hij niet ophoud, dan is het wel echt nodig." Met zijn vrije hand aaide hij Mack en sleurde hem vervolgens mee richting Serenity. Zed ging zitten en Mack bleef koppig aan zijn mouw trekken. Het leek er niet op dat Mack vond dat het zo klaar was. "Hoe lang heb je ze al? Die hummeltjes." Glimlachte Zed rustig alsof er totaal niets aan de hand was. Hij wist toch dat Mack er uiteindleijk wel genoeg van kreeg om geen aandacht te krijgen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 25, 2008 22:20:10 GMT 2
[/b] Bij het laatste deed ze haar handen in de lucht en zwaaide ze ermee. "F is voor feesten dat doe je met vrienden.. U is voor u en mij, N is voor NOOIT MEER SCHOOL!" Ze deed haar handen weer naar beneden en keek wat onschuldig naar Zed. Bij de vraag over haar muizen keek ze naar haarbuidel. "Een jaartje hooguit. Ik had hiervoor ratten.. Maar die zijn overleden. Éentje overleden aan een ziekte, en de andere was opgegeten door aan kat.." Ze had ze als vrienden gezien. Maar nu waren ze alleen nog maar een ster aan de hemel. "Maar, ondanks dat, heb ik er twee lieve schatten voor terug!" Reageerde ze enthausiast.[/ul]
|
|
|
Post by Madjic on Aug 25, 2008 22:54:15 GMT 2
Zed lachte om Serentity. Helaas reageerde Mack door haar vrolijkheid nog heviger en deed hij alleen maar wilder. Maar Zed negeerde het nogsteeds en schudde zijn hoofd. "We zijn vrienden, maar we zijn altijd blij als mensen zich bij ons vriendenclubje aansluiten, he Mack?" Hij keek lachent naar de hond. "Zoals Mira en haar hondje en natuurlijk Litha." Mack reageerde door wild met zijn staart te kwispelen bij het horen van de namen. Ze dkeek weer naar Serenity en knikte. "Het is moeilijk om een vriendje te verliezen en zeker als dat nog eens een huisdier is. Voor Mack had ik een andere hond. Zorro, een zwarte labrador. Ik had hem maar een half jaar maar hij was mijn best vriend." Even leek het of hij in een soort trance was die em terug bracht naar de herrindering aan Zorro. Maar die was snel weer weg. "En vijf jaar later kreeg ik Mack en die heeft zijn werk voortgezet."
|
|