|
Post by \\ Jess' on Sept 12, 2008 21:54:18 GMT 2
Scorpius had ruzie gehad met oude jongens uit Zwadderich, hij wou dat zij hem gehoorzaamde, maar dit was uitgegroeit tot een ruzie. Scorpius was eigenwijs geweest, en brutaal ook! De jongens hadden dit niet echt leuk gevonden, en waren nu achter Scorpius aan aan het rennen. Ze wouden hem aanvallen, niet met magie maar met kracht. Scorpius was keihard gaan rennen, hij wist als hij nog wou blijven leven. Hij rende daarom de longen uit zijn lijf. Toen hij de hoek omkwam zag hij een bank om achter te schuilen, wat hij dus ook deed. Ze jongens die achter hem aan zaten renden er voorbij. Als Draco eens zou weten kwam er in zijn hoofd op. Zijn broer zou woedend zijn op de jongens, maar ook op Scorpius. Toen de jongens hun voeten weggalmden, kwam Scorpius uit zijn verstop plekje. Maar toen de jongens terugkwamen, kon hij het weer op een rennen zetten. Uiteindelijk kwam hij bij een wc aan, het beoide hem niet of het meisjes of jongens waren, hij zou er gaan schuilen. Hij duwde de deur open en rende naar binnen. Binnen ging hij in een wc schuilen. Tot ergenis van Jammerende Jenny. Ze was boos op Scorpius, en Scorpius reageerde boos terug. Jammerende Jenny verdween, en Scorpius was dus weer alleen.
|
|
|
Post by melien on Sept 12, 2008 22:17:55 GMT 2
Cassandra liep rustig door de gang. Haar weg leidde naar de meidentoiletten, maar werd onderbroken door een stel jongens die haar zowat omver liepen. Richting de meiden wc's. "Hé! Wat dachten jullie wel niet dat jullie aan het doen zijn?! Kijk uit je doppen!" zei ze boos tegen de jongens. Door haar - niet zo prettige - ongesteldheid was ze nog sneller geïrriteerd dan normaal. Het was dan ook niet zo heel gek dat ze binnen de kortste haar toverstaf in haar hand hield. "En nou heel snel oprotten of er zwaait wat! Dat is de meiden wc en dat weten jullie best. Of zijn jullie zo achterlijk dat jullie dat nog geen eens kunnen zien?" vroeg ze pissig. Op een reactie wachtte ze niet eens. Ze liet de jongens een stuk verder de gang invliegen door een toverspreuk. "Jongens ook altijd." mompelde ze geërgerd. Haar toverstaf stopte ze weer weg en terwijl ze de deur zachtjes open duwde en haar haar over haar schouder wierp. "Wie denken ze wel niet dat ze zijn?" Het feit dat ze het zich zo aantrok was ook nieuw. HAar weg leidde naar de spiegel waar ze keek of haar haar een beetje goed zat. Toen ze merkte dat iemand in de wc zit. "En wie verstopt zich deze keer op de meiden wc?" vroeg ze met een glimlachje. De boosheid was vrijwel uit haar stem verdwenen, aangezien ze iemand anders verwachtte dan Scorpius.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Sept 12, 2008 22:24:38 GMT 2
Toen hij uit stond te hijgen in het toiletje. Hoorde hij geschreeuwd op de gang. Een flinke klap uiteindelijk, net of er iemand viel... Toen hoorde hij de deur opengaan en kort daarna een zin. Hij moest erom lachen. Want hij wist meteen wie er aan de zin vastzat. Zeker door de stem. Toen ze vroeg of er iemand anders was wist hij dat het veilig was en kwam naar buiten. Hij bleef staan in de deuropening van het toilet. En keek plagen naar haar. "Scorpius, Zwadderich mylady" Hij knipoogde naar haar terwijl hij nu richting Cassandra liep. "Dankje voor het wegdoen van die jongens" Zei hij terwijl hij haar dankbaar aankeek. Haar blik ging naar de spiegel en keek naar zijn rode wangetjes. Hij had echt hard gerent, en het zweet stond dan ook nog op zijn voorhoofd. Hij keek al snel weer naar Cassandra. "Leuk je hier te treffen, of niet. Want tja, het is een meidentoilet.." Hij voelde zich best wel raar om hier te zijn. Hij was helemaal niet zo. Maarja, vluchten voor jongens was beter.
|
|
|
Post by melien on Sept 12, 2008 23:08:09 GMT 2
Cassandra draaide zich om naar Scorpius. Lachend schudde ze haar hoofd. Haar slechte humeur was op slag verdwenen. Hoe kon het ook anders met Scorpius in de buurt? Ze had het maar opgegeven om zichzelf te verbieden hem leuk te vinden, want ze kon er toch helemaal niets aan doen. "Aha. Sinds wanneer zitten jongens achter jou aan? En sinds wanneer ren jij voor ze weg?" vroeg ze zonder hem te veroordelen. Waarschijnlijk had ze op wie dan ook neer gekeken als diegene dat had gedaan, maar bij Scorpius was het anders. "Geen zorgen, ze waren er nog geweest waren ze niet tegen mij opgebotst. En hadden ze neit mijn weg versperd. Ik bedoel.. Je moet wel heel erg achterlijk zijn om de deur van de meiden wc's te versperren. Vooral nadat je tegen een meisje bent opgebotst." Cassandra zei het alsof het het stomste was dat bestond. In feite was dat eigenlijk ook zo. In haar ogen tenminste. Dat de jongens minstens 1 of 2 koppen groter waren geweest dan zij maakte haar vrij weinig uit. "Maar vertel, wat heb je gedaan dat je zo hard weg moest rennen voor die grote slungels?" vroeg ze aan Scorpius terwijl ze zich weer even naar de spiegel draaide. Alleen kon ze niet echt heel erg veel doen. Make-up droeg ze tenslotte niet en haar haar kon haar vrij weinig boeien eigenlijk.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Sept 13, 2008 10:59:16 GMT 2
Scorpius was al voorbereid op die vraag. "Nou, ten eerste heb ik een grote broer, en ten twee ehmm, ze wouden me in elkaar rammen. En toverstokken horen er niet bij." Hij knipoogde naar haar. En diep van binnen kon hij niet meer vasthouden dat hij toch wel iets voor haar voelde. Hij moest lachen om haar opmerking. "Hebben ze dat gedaan dan, nu word ik boos. Nee ze mogen niet tegen mijn meisje aanbotsen. Dat is very stupid" Hij rolde zijn mouwen omhoog en keek naar de deur. Hij keek haar maar weer aan toen ze begon en deed zijn mouwen weer goed. Hij had door deze vraag pretlichtjes in zijn ogen gekregen. "Ik wou dat ze mij gehoorzaamde. Maar blijkbaar was dat iets teveel van het goede.." Hij keek haar schuldig aan terwijl hij uiteindelijk maar weer in de spiegel keek. Zijn wangen waren rood, maar ditkeer niet van de warmte. Een warme gloed ging over zijn rug heen. Hij werd telkens gek als zij in de buurt was.
|
|
|
Post by melien on Sept 13, 2008 11:19:51 GMT 2
Hoofdschuddend keek ze naar Scorpius via de spiegel. "Je broer is er niet altijd hoor. En ik even min." zei ze met een grijns. Langzamerhand begon ze het minder vervelend te vinden dat ze haar ogen niet van hem af kon houden. Ze kon er niets aan doen, en stiekem wilde ze dat ook helemaal niet. Een gedachte besloop haar, een gedachte waar door ze lichtjes moest blozen. Ze schudde haar hoofd zodat haar haar half over haar gezicht viel. Door zijn woorden draaide ze haar hoofd met een ruk naar hem om. "Jouw meisje?!" vroeg ze terwijl ze haar armen over elkaar heen sloeg. Haar reactie was meer te wijten aan het feit dat ze het niet gewend was, dan aan het feit dat ze er iets op tegen had. Ze wist niet hoe ze moest reageren, en dat maakte haar bang. Zijn verhaal over waarom de jongens zo boos waren maakte haar echter weer aan het lachen. "Kom op. Die gozers waren zeker een paar jaar ouder, en dan heb ik het nog geen eens over de grote. Dan moet je toch wel even iets beter nadenken. De enige manier waarop je respect van ze afdwingt is of met een toverstaf, of met je broer in de buurt. Maar dat is het ook en dat zou je toch echt moeten weten."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Sept 13, 2008 12:27:05 GMT 2
Hijk nikte op haar antwoord en keek toen weer via de speigel naar haar. Ergens voelde ij de drang om haar tegen hem aan te drukken. Gewoon om haar warmte te voelen. Ze gedachte schudde hij maar weg, wie zou hem nou zien staan? Pas toen ze zei jouw meisje grinnikte hij. "Ja, dat vind ik. Je bent voor de rest van je leven aan mij geketend. Of niet, als je dat niet wilt dan" Hij keek haar uitdagend aan terwijl hij zich nu omdraaide om tegen de bak te leunen. Hij keek naar haar terwijl ze weer verder sprak. De woordne die ze uitsprak daar luisterde hij al niet meer naar. Het enigste wat hij nu leuk vond was haar gezicht. Die stond vrolijk en lief. Scorpius kwam met een klap weer op de grond terecht. Waar was hij mee bezig!? Hij knipperde snel met zijn ogen en kon nog net het laatste zinnetje van Cassandra opvangen. Hij keek weer wat schuldig haar kant op. "Ja, maar. Nouja laat maar" Mompelde hij. Hij ging met een hand door zijn haar heen. En liet die weer naast zijn lichaam hangen.
|
|
|
Post by melien on Sept 13, 2008 13:22:06 GMT 2
Een glimlach kon ze niet tegen houden. Het klonk zo schattig hoe hij dat zei. Het leek opeens alsof ze niet meer zichzelf was. Zoiets wilde ze nooit horen.Het was niets voor haar om daar zo op te reageren. Normaal gesproken zou ze gewoon weg lopen. Maar nu niet, niet bij Scorpius. Daar was het anders. Alles waar ze aan kon denken was dat ene ding. En dat was vrij vervelend, tenminste vond ze dat. Heel even sloot ze haar ogen. Ze durfde het niet. En dat ergerde haar nog veel meer. Zij was nergens bang voor, zeker niet voor een jongen. Toch? Zonder er ook nog maar een tweede keer over na te denken liet ze de afstand verdwijnen. Voordat ze zichzelf kon tegen houden had ze haar lippen al op de zijne geplaatst. Het voelde plotseling zo goed dat het haar niet meer kon schelen waar ze eigenlijk waren. (sorry voor de korte post )
|
|
|
Post by \\ Jess' on Sept 15, 2008 16:52:37 GMT 2
Hij had rode wangetjes gekregen die hij niet meer kon verbergen. Hij had haar aangekeken alsof ze gek was. Maar zo bedoelde hij het niet. De warmte die hem overspoelde was niet goed meer, en even leek het of hij dacht dat hij ziek was. Hij begon zich in deze situaties wat ongemakkelijk te voelen, aangezien hij niet wist wat hij er aan moest doen. Hij schrok ook toen Cassandra dichter bij hem kwam. En pas toen voelde hij haar lippen. Wat had hij ook alweer geleerd? Dat hij zijn ogen moest sluiten. Maar op dit moment leek alles vanzelf te gaan. Zijn lippen en lichaam deden nu al het werk voor hem. Zijn handen wilden alleen niet echt meewerken met de rest. Hij verbrak de kus, niet omdat hij dat wou, maar om haar aan te kijken. Hij volgde het niet helemaal meer. "Cass?" Zijn wangen waren rood, heel rood. "Ik.. Ehm... Ja" Hij kwam nu niet meer uit zijn woorden en keek haar wat schuldig aan. "Ik wist niet.." Zei hij erwijl hij haar met wat verlegenheid aankeek "Dat je me leuk vond" Vulde hij het andere aan.
|
|
|
Post by melien on Sept 15, 2008 19:59:04 GMT 2
Pas toen Cassandra haar ogen weer had geopend en Scorpius aankeek realiseerde ze zich wat ze zojuist had gedaan. Plotseling kreeg ze de neiging om gewoon weg te lopen. Onzekerheid overspoelde haar weer, maar ze bleef gewoon staan. Ze wilde niet weg van Scorpius. Helemaal niet. Een blos kon ze echter niet verhinderen. Zijn woorden lieten haar echter wel glimlachen. I don't.. Het is wel meer dan alleen leuk vinden.. Ze dacht het wel, maar uitspreken deed ze het niet. "Soms heeft je broer wel gelijk. Als je naar hem geluisterd had, had je het wel geweten." zei ze in plaats daarvan. Het was weliswaar amper hoorbaar, maar ze zei het wel. Haar blik had ze zolang even op de grond gericht, maar daarna keek ze Scorpius wel weer aan. Ondertussen had ze al haar wilskracht nodig om niet alsnog weg te lopen of ineens iets heel anders te doen.
|
|