|
Post by admin. on Nov 22, 2008 9:42:40 GMT 2
ok, het is niet heel erg veel nuttigs, maar af en toe is het wel fijn om even te noteren waar je nog moet posten en met wie. Het is niet verplicht, dus maak je niet druk.
|
|
|
Post by admin. on Nov 22, 2008 9:48:25 GMT 2
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 23, 2008 21:58:30 GMT 2
Eigenlijk niet zo'n heel slecht idee XD
Bezemstelen - Cameron & Lily Zwijnskop - Shirie & Sebastian Krijsende krot - Reena & Myron Ingang Zweinstein - Draconic & June De zweinstein expres - Cameron & Rose Vakantie plekken - Cameron & Rose Verdieping 3 - Merel& Aline & melien{///} verdieping 5 - Reena & Sebastian Jongens toiletten - Shirie & Tim & Ilias & William {///} Boothuis - Tyra & Green Meer - Joey & Amber Meer - Kyra & Tim Meer - Cameron & Rose Kruidentuintje - Myra - June Rozenperk - Miquel & Carmen Verleden - Tim & Shirie Verleden - Joey & Natasha Verleden - Miquel & kaitlin Toekomst - Draconic & Rachanna {///} Toekomst - Shirie & William
Komt nog: Vakantie plekken - Miquel & Carmen Vakantie plekken - Devon & June slaapzaal jongens zwad - Cameron & Rose + jongens/meisjes {volgende morgen} Slaapzaal meisjes raaf - Joey/ Devon & Natasha & june + jongens meisjes {voglende morgen}
/// = niet mijn beurt
Ps. Ja ik zet al mijn chars eerst, om ff zeker te zijn met welke char ik speel zegmaar XD
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 23, 2008 22:29:59 GMT 2
Erg handig dit!
Nog posten: Het meer - Tatyanna & Vincent
Uilenpost - Tatyanna & Vincent
Rozenperk - Teresia & Sebastian
Openen:
Topic Laura en mij - Neema & ? Topic openen met Serenity & Scorpius
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 24, 2008 18:54:55 GMT 2
OPEN TOPICS:
- Chris/Sebastiaan: de beukwilg - Chloë/Cleo (XD): kruidenkunde kassen - Natasha/Joey: verleden - Charlotte/Saluka: bibliotheek - Amber/Chris/Charlotte/Gabby e.a.: VTZK - Amber/Joey: meer - Natasha/Amber e.a.: slaapzaal raafjes
- Chris/Florian: slaapzaal Hufjes
NOG TE DOEN:
- topic: Krista/ik - app (jim sturgess)
- nieuwe banner (- app Forever Young)
|
|
|
Post by LAURA ?! on Nov 24, 2008 21:49:14 GMT 2
[/i][/b] Edward's applicatie - click!NOG POSTEN !Neema, Edward - click! +OPEN TOPICS !Edward - ? - click! -[/size] + = my turn. - = her turn. [/ul]
|
|