|
Post by Krista - on Jan 4, 2009 14:08:17 GMT 2
( ja is goed hier komt'ie ) Hij trok zijn wenkbrauw op en stootte een gniffelend lachje uit, om iets waar alleen Scott de humor ervan in kon zien. Alleen hij, Teyla had gelijk. Hij was een op zichzelf staand object, een levend wezen misschien. Maar het zou nooit verder komen dat hij ook maar in contact kwam met anderen. Misschien was de vriendschap met Cyvix onnatuurlijk. Terwijl hij dit overwoog hoorde hij nietmeer wat ze nog meer zei. Toch was hij ergens wel blij dat dit was afgelopen. De gedachtes zoefden nog door zijn hoofd, daarom zag hij niet dat een ravenklauwer haastig zijn kant op was gelopen. Toen Erics schouder tegen die van Scott ketste gaf hij er geen aandacht aan. Wie gaf aan dacht aan de schyzofreeme, gestoorde huffelpuffer? Dan moest je net zo knetter gek zijn als hij. Nee, Scott had niet Erics aandacht getrokken. Het was Teyla geweest. EN nadat Joanna zonder aankondiging was verdwenen ging hij weer met alle meisjes van de school. Zijn manier van liefdesverdriet verwerken. Hij dook achter haar op en tikte haar op haar schouder terwijl hij zijn bezorgde blik opzette "Heeft hij je iets aangedaan?". Hij bekeek haar van top tot teen. Ze zag er inderdáad erg goed uit. Hoe kon dat Scott niet zijn opgevallen..?
|
|
|
Post by Ridje on Jan 6, 2009 0:35:34 GMT 2
Ze zuchte eens waarna ze zacht maar laag gromde toen ze Scott nog een laatste keer hoorde. Ze wou net weg lopen toen ze iemand anders hoorde. Verbaasd draaide ze zich om maar werdt gelijk ook naar voren geduwd door wat leerlingen die haast hadden. Nu stond ze dus oog in oog met Eric en ze zat haast op zijn nek. Niet dat ze klaagde, hij was beter dan Scott, veel maar dan ook veel beter. Ze grijnsde naar hem terwijl ze tegen hem aan stond geklemd. Ze knikte als antwoord en maakte geen aanstalte om ruimte te maken ookal waren de leerlingen al voorbij. "Dat hangt ervanaf. Wat je onder iets verstaat liefje." zei ze dan en knipoogde naar hem terwijl ze met haar vingers in zijn borst prikte. Ze keek hem lief en onschuldig aan. "Maar gelukkig is mijn ridder op het witte paard er. En mag ik je naam weten knappe ridder van me?" zei ze dan en glimlachte geheimzinnig.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 6, 2009 0:39:32 GMT 2
Eric leek duidelijk gecharmeerd door de woorden van Teyla, maar als je een meisje was, er nog redelijk goed uit zag en de juiste dingen zei was het niet echt moeilijk om dat voor elkaar te krijgen. Eric hád nu eenmaal een groter ego dan de gemiddelde leerling op zweinstein. Hij trok zijn wenkbrauwen even omhoog terwijl hij ongegeneerd zijn blik langs haar lichaam liet gaan, waarna hij zich weer tot haar wendde. Nonchalant leunde hij tegen de muur. "Eric. Dalton" stelde hij zichzelf voor. "De volgende keer als je onze.. levende fakkel weer tegenkomt, moet je me roepen". Hij knipoogde overdreven naar haar. Een van Erics vele flirttactieken.
|
|
|
Post by Ridje on Jan 6, 2009 0:47:31 GMT 2
Ze grijnsde naar hem waarna ze met haar vingers kort over zijn wang streelde. "Nou Eric." Ze zweeg even en genoot van zijn blik. Hij was zo een typische jongen. Ze glimlachte naar hem en drukte zich nog wat meer tegen hem aan waarna ze met haar hand over zijn nek en borst streelde. "Geniet je van wat je ziet?" vervolgde ze dan en keek hem uitdagend aan. Toen hij zijn hulp aan bood en naar haar knipoogde deed ze net of ze moest blozen en keek weg. "En wie zegt dat ik hulp nodig heb meneer Dalton?" zei ze dan en keek hem weer aan. Ze gaf hem expres haar naam niet. Dat vond ze leuk hem even goed plagen en uitdagen.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 6, 2009 22:01:05 GMT 2
Even ging zijn ademhaling een fractie van een seconde sneller en ontspande hij zijn schouders, waarna hij ze meteen weer aanspande. Dit was heel kort, want de vele omgang met Jennice en zijn andere vrouwelijke vrienden hadden hem bijna immuum gemaakt voor aanrakingen van het andere geslacht. Even leek hij uit het veld geslagen en zocht hij naar woorden, maar grijnsde dan breed en leunde weer tegen de muur aan "Wat denk je zelf". Op haar tweede opmerking haalde hij zijn schouders op "Het was maar een optie. Heeft deze mooie dame zelf ook nog een naam?"
|
|
|
Post by Ridje on Jan 7, 2009 0:37:02 GMT 2
Ze grijnsde en keek naar hem. Hoe kort hij het ook deed, ze merkte dat hij zijn schouders ontspande bij haar aanrakingen. Ze keek even naar beneden, naar haar rokje en streek er even over. Daarna keek ze weer omhoog waarbij ze dichter naar Eric bewoog waardoor ze nu nog dichter bij zijn gezicht zat met haar eigen gezicht dan daarvoor. Ze grijnsde en vleidde zich tegen hem aan door zich half om te draaien. Ze keek over haar schouder naar Eric terwijl ze haar achterste tegen hem aanduwde. "Wat ik zelf denk, meneer Dalton? Ik denk dat je wel geniet van wat je ziet maar dat je nog meer wilt zien." glimlachte ze dan speels en ze knipoogde eens. "Teyla Candy. En je zou die optie maar beter voor jezelf houden. Ik heb geen hulp nodig bij tuig zoals Scott. Maar het is toch lief dat je je beschikbaar stelt." grijnsde ze dan. "En heeft meneer Dalton nog plannen voor deze mooie dag?" vroeg ze hem dan liefjes.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 11, 2009 12:42:13 GMT 2
"Ik zou het niet weten" antwoorde Eric simpel met een schijnheilige uitdrukking op zijn gezicht. Hij wierp nog even een blik op Teyla, aangezien hij wel vond dat dat mocht. Blijkbaar vond zxe het goed en de aanraking van haar rokje had zijn aandacht getrokken. Heel even maar. Want Eric was professioneel (vond hij zelf). "Ik bén heel lief. Serieus"verzekerde hij haar terwijl hij even over zijn haar streek, om zichzelf ervan te overtuigen dat het nog zo goed zat als hij vanochtend de slaapzaal had verlaten. Hij fronsde zijn wenkbrauwen en deed alsof hij heel lang nadacht. "Nee" antwoorde hij uiteindelijk "Geen plannen voor vandaag. Heb je ideeën dan?". Dat ze zo dichtbij kwam, bracht hem niet meer van zijn stuk. Hij ging een stuk beter om met meisjes dan bijvoorbeeld Lewis. De huffelpuffer wist niet hoe snel hij weg moest zijn als iemand zo bij hem deed.
|
|
|
Post by Ridje on Jan 18, 2009 16:26:46 GMT 2
Teyla lachte kort waarna ze even met de achterkant van haar handpalm over zijn wang streek om vervolgens even door zijn haar te gaan met haar vingers. Ze glimlachte naar hem en gaf hem dan een kleine kus op zijn lippen om snel weer haar lippen van de zijne te verwijderen en hem aan te kijken. "Dat was omdat je zo lief bent meneer Dalton. Ik vind lieve jongens meestal wel sexy." deelde ze dan mee. Met een grijns Creëerde Teyla weer ruimte tussen haar en Eric waarna ze naar hem keek en even leek na te denken. Daarna draaide zich om en begon rustig weg te lopen. "Genoeg ideeën." zei ze dan geheimzinnig waarna ze verder liep. Ze had eigenlijk niet echt ideeën maar ze wou gewoon kijken hoe snel Eric achter haar aan zou komen. Al zou hij haar niet volgen dan zou hij haar tijd niet meer waardig zijn, zou hij het echter wel doen dan zou ze nog wel wat leuks kunnen verzinnen. Rustig liep ze verder waarbij haar rokje bij elke stap wat omhoog zwierde.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 19, 2009 9:03:01 GMT 2
Haar aanraking deed hem licht huiveren. Zelf wist hij ook niet waar dat opeens vandaan kwam. Hij trok zijn wenkbrauwen omhoog en grijnsde breed. De scheve glimlach, het dodelijke wapen bij veel meisjes. Maar waarschijnlijk had Teyla al veel gezien, dus of het werkte kon hij nog niet zo 1, 2, 3 zeggen. De kleine kus deed hem dan weer niet op of om kijken. Maar hij genoot er wel van. "Ik kan ook stout zijn" zei hij met een brede grijns op zijn gezicht en leunde weer nonchalant tegen de muur aan. Toen ze weg liep voelde hij zich, vreemd genoeg, erg in de steek gelaten. Wat voor ideeën?. Misschien was het de hoeveelheid testosteron die door zijn bloed werd gepompt, misschien was hij inderdaad net een puppy en liep híj achter meisjes aan, terwijl hij het liever andersom zag. Wat de reden ook was: haastig zette hij zichzelf in beweging en liep achter Teyla aan.
|
|
|
Post by Ridje on Feb 26, 2009 17:25:12 GMT 2
Teyla keek kort naar hem om. Zijn scheve glimlach maakte haar aan het lachen, ze zag wel in waarom veel meisjes voor hem zouden vallen. Het was schattig en sexy te gelijk. En als ze niet al zo veel jongens had gehad die al even schattig en sexy waren geweest had Teyla Eric waarschijnlijk besprongen. Ze keek weer voor zich en liep verder tevreden over dat Eric zo snel achter haar aan kwam. Ze keek nog een keer uitdagend naar hem om terwijl ze haar rokje expres wat hoger liet swieren onder het lopen. "Ik hoop maar dat je ook stout kan zijn meneer Dalton." zei Teyla dan met een uitdagende stem en ze knipoogde eens naar hem. "Want stoute jongens zijn zo," ze likte haar lippen. "nouja jij mag gaan uit zoeken wat ik vind van stoute jongens." zei ze dan uitdagend. Ze dacht ondertussen ook na over ideeën over wat te gaan doen. Eigenlijk wou ze hem gewoon de eerste de beste bezemkast in trekken maar dat verdiende hij nog niet.
|
|