|
Post by Krista - on Feb 26, 2009 18:10:07 GMT 2
Hij trok even een sprintje totdat hij naast Teyla liep en wierp even een blik op haar benen en haar rokje dat veels te kort was. Misschien was Teyla nog wel beter dan Jennice. Want Jennice was ook makkelijk, maar kwam soms nogal dom over, en deed niet aan hard to get. Hij grijnsde even en streek door zijn haar terwijl hij zijn wenkbrauwen op trok "Hoe stout wil je het hebben dan" vervolgde hij op neutrale toon alsof ze het normaalste gesprek van de wererld hadden. Wat natuurlijk niet waar was, maar voor Eric kwam het wel zo over. Hij trok zijnwenkbrauwen uitdagend op, versmalde zijn ogen en grijnsde, om zo het antwoord uit haar te krijgen.
|
|
|
Post by Ridje on Feb 26, 2009 19:29:11 GMT 2
Teyla voelde dat hij haar bekeek en ze genoot ervan. Ze wist dat er tal van jongens waren die haar nakeken, bekeken en haar wilden maar op dit moment was haar aandacht even naar Eric gericht. Hij was lief en knap en ze was nu aan hem begonnen dus zolang hij niet iets stoms zou doen of als ze haar aandacht niet plots ergens anders op zou richten zou hij nog wel even naar haar kunnen kijken. Misschien dat hij wel meer te zien kon krijgen maar dat zou van Teyla af hangen of ze hem dat wel wou gunnen of niet. Toen hij haar vroeg hoe stout ze hem wou moest ze even kort lachen. Ze keek hem aan en beet zacht op haar lip en keek hem zo uitdagend mogelijk terug aan. "Dat hangt ervanaf Eric." zei Teyla dan en pakte zijn hand en bracht die naar haar mond waar ze zijn wijs en middelvinger in haar mond stopte en er zacht op beet. Ondertussen keek ze hem uitdagend en met een kleine twinkeling in haar ogen aan. "Hangt af of je net zo stout kan zijn als ik. Of misschien iets minder als het maar in de buurt komt liefje." zei Teyla dan en liet zijn hand weer los en liep dan plots verder.
|
|
|
Post by Krista - on Feb 26, 2009 19:49:02 GMT 2
Eric grijnsde breed. Teyla was interessant. Waarom was ze hem nog nooit eerder opgevallen? Waarschijnlijk omdat het embleem van zwadderich op haar gewaad prijkte, maar dat vooroordeel kon hij nu wel even gewoon laten liggen. Want ze was niet te vergelijken met de andere meisjes in zwadderich die hij over het algemeen niet interessant vond. Dat ze zijn vinger in haar mond stak vond hij wel grappig, maar hij had meer meegemaakt en er erg van onder de indruk was hij niet. Wel trok het hem aan en hij deed een poging dichter bij haar in de buurt te komen, maar jammer genoeg voor hem liep ze al weer verder. Dat was wel spijtig, vond hij achteraf. Weerom trok hij een drafje en kwam voor haar te lopen waar hij voor haar neus stil ging staan zodat ze tegen hem op zou lopen. Een duivelse glimlach speelde om zijn lippen Als ze het zo nodig moest, zou ze het krijgen ook
|
|
|
Post by Ridje on Feb 26, 2009 20:56:21 GMT 2
Wat er in zijn hoofd omging wist ze niet, maar ze kon het wel raden. Ze grijnsde tevreden toen ze hem weer in beweging hoorde komen, maar wat ze niet verwacht had was dat hij plots voor haar zou staan. Daarom liep ze ook tegen hem aan. Ze keek met een blik van verbazing en woede naar hem op gezien hij een kop groter was dan haar. Ze keek hem niet begrijpend aan en ze was wat boos, waar haalde hij het lef vandaan om zo plots voor haar te gaan staan. Zijn glimlach liet haar woede verdwijnen en maakte plaats voor vermaak. "Meneer Dalton wil je alsjeblieft niet zo achterlijk doen en gewoon door lopen. Of heb je me wat te melden?" vroeg ze dan uitdagend en bleef tegen hem aan staan terwijl ze hem bleef aan kijken. Haar woede was geheel verdwenen net als haar verbazing. Jongens, wat waren ze toch vermakkelijk en zo heerlijk voorspelbaar, ookal moest ze toegeven dat Eric haar verbaasd had met deze plotse actie, ze had niet verwacht dat hij zo snel zou toeslaan. Ze grijnsde kort en stapte om Eric heen, hoewel hij haar zeker nog wel zou kunnen terug trekken, "Wil je hier blijven staan? Ik heb wel betere dingen te doen dan te staan tegen jou aan." zei Teyla dan uitdagend.
|
|
|
Post by Krista - on Feb 27, 2009 16:37:35 GMT 2
"Oh" zei hij toen hij haar lichtelijk geïrriteerde houding opmerkte en keek even verbaasd. "Sorry, het was niet mijn bedoeling je te laten schrikken" vervolgde hij op rustige toon en streek weerom door zijn blonde warrige haar. Warrig haar wat eigenljik wel altijd goed zat. Het was misschien ook zijn charme dat het zo warrig zat. In ieder geval pastte het bij zijn imago en bij zijn gezicht. Ook al was Teyla een beetje boos om zijn actie, toch merkte hij dat het daadwerkelijk invloed op haar had gehad, waar hij dan wel weer blij om was. Toen ze weg wou lopen pakte hij haar arm. Hij had geen zin om weer de hele tijd haar te moeten bijhouden. Nou wou hij wat terug. Soepel sloeg hij zijn arm om haar middel. Als ze het niet zou willen zou hij dat wel merken. Kleine deuk in zijn ego, maar hij kon er mee leven "Ik dacht dat je hier nog wel even zou willen blijven ja" zei hij dan met een lichte grijns op zijn gezicht.
|
|
|
Post by Ridje on Feb 28, 2009 1:24:16 GMT 2
Teyla grinnikte vals maar niet gemeen. Ze keek hem aan. "Dalton, ik heb al te veel meegemaakt en gezien dat ik echt niet schrik van een knulletje met hormonen problemen die plots het lef heeft om actie te ondernemen." zei ze dan speels en keek weg van hem. Toen hij haar vast pakte keek ze eerst wat kwaad naar zijn hand die haar arm omsloot maar dit keer bleef de boze blik staan, hoewel een lichte grijns toch verraade dat ze met hem speelde. "Nou liefje. Dat dacht je dan verkeerd." zei ze dan en legde haar handen op zijn borst waarna ze afdaalde naar de rand van zijn broek om vervolgens in zijn broekzakken te verdwijnen. De boze blik was nu weer verdwenen en ze keek hem ondeugend aan. Ze boog naar hem toe en beet op zijn oorlel waarna ze hem zacht wat toefluisterde. "Je kan een hoop denken van me maar ik ben niet het soort meisje dat je kan hebben wanneer en waar jij maar wilt! Ik bepaal dat soort dingen. En als dat je niet aan staat kan je mij wel van je menu af halen liefje. Als je je daar echter bij neer kan leggen dan kan ik je wildste dromen waar maken. Of je stoutste dromen als je het liever zo noemt." ze maakte weer afstand en keek hem serieus maar ook ondeugend aan.
|
|
|
Post by Krista - on Mar 7, 2009 9:52:38 GMT 2
"Ik ben niet zomaar een jongetje met hormonen" antwoorde hij rustig terwijl hij zijn ogen even versmalde. Hji deed niet echt zijn best zijn arrogante kanten te verbergen. De scheve grijns kwam weer, die dook op de vreemdste momenten gewoon op. Maar misschien hielp het in zijn pogingen Teyla te verleiden. Toen hij daarnet zo had gelachen had hij wel het gevoel gehad dat het invloed had gehad, maar dat kon zijn verbeelding ook zijn geweest. Hij trok even een raar gezicht toen ze in zijn oorlel beet, iets wat hij niet had verwacht, en wou zijn armen al weer om haar heen slaan toen ze al weer een ruimte tussen hen in creëerde. Iets wat hij vrij spijtig vond. HIj dacht even na en keek vervolgens naar Teyla "Ik ben bereid je niet op mijn menu te zetten" gaf hij dan als simpel antwoord en glimlachtte even.
|
|
|
Post by Ridje on Mar 14, 2009 15:52:01 GMT 2
Kort likte ze met haar tong over haar lippen en bleef naar Eric kijken. “Je bent schattig als je iets ontkent, meneer Dalton. Maar begrijp me niet verkeerd, je bent zeker wel een jongetje met te veel hormonen, maar ik heb niet gezegd dat dat verkeerd was toch?” zei ze dan en grijnsde onschuldig. Ze moest kort lachen toen de scheve grijns weer op zijn gezicht verscheen, ze vond het dan wel leuk aan hem maar het deed haar niet meer dan dat. Het was niet vaak zo dat jongens haar verleide, soms liet ze er een paar denken dat ze het wel deden maar het was toch meestal Teyla die hen verleiden. Eric aan de andere kant had wel wat in Teyla naar boven gebracht wat ze altijd maar negeerde bij leuke jongens. Toen hij weer wat zei grijnsde ze en pakte Erics hand en trok hem mee gezien ze het plots een beetje druk vond in de gang. “Nou zeg maar wat ik op je menu kan zetten, je ziet vast wel iets wat je leuk vind.” lachte Teyla kort en stopte toen ze in een wat stillere gang stonden, waar ze hem tegen de muur drukte en tegen hem aan ging staan, de ruimte tussen hen was minimaal en Teyla keek hem diep in zijn ogen terwijl haar gezicht vlakbij het zijne was.
|
|
|
Post by Krista - on Mar 20, 2009 17:14:54 GMT 2
Eric trok een gezicht alsof hij diep beledigd was, wat misschien ook wel zo was. Want Eric had inmiddels zó'n ego opgebouwd dat hij persoonlijk wel vond dat hij iets meer was dan 'alleen een jongetje met hormonen'.En dat mocht Teyla eigenlijk best wel weten. Ze mocht dan wel zeggen dat het niet verkeerd was, Eric vond persoonlijk van wel. Zijn verontwaardigheid was op slag verdwenen als sneeuw voor de zon toen ze hem tegen de muur aan duwde en hij grinnikte even . "Wat heb je in de aanbieding dan?" kaatste hij de vraag simpelweg terug en sloeg soepel, alsof hij het wel vaker deed (en dat deed hij ook), zjin armen om haar middel, terwijl hij haar aan keek.
|
|
|
Post by Ridje on Mar 25, 2009 23:17:44 GMT 2
Zacht streelde ze met haar vingers over zijn wang en glimlachte liefjes naar hem, als Eric niet bekend was met meisjes zou hij waarschijnlijk gedacht hebben dat Teyla hem verliefd aan keek. "Mijn horoscoop zei al dat ik een knappe speciale jongen zou ontmoeten die wel raad wist met mij." Zei Teyla dan uitdagend en ze keek kort weg van hem maar als snel kruiste haar blik de zijne weer waarna ze nog dichter tegen hem aan kwam staan. Voordat ze het wist had ze haar lippen al op de zijne geplaatst. Kort maar vurig zoende ze hem waarna ze kort op zijn lip beet toen ze weer afstand nam. "Wat jij maar wilt liefje. Zeg het maar." Ze keek even twijfelend en keek dan even rond. Ze grijnsde wat aangaf dat ze wat van plan was. "Ooit wel eens met een mooie meid in een bezemkast gekropen meneer Dalton?" Ze keek hem uitdagend aan en trok hem dan aan zijn hand mee.
|
|