|
Post by Krista - on Jan 23, 2008 21:08:36 GMT 2
"Kelian heeft weer humor" zei Kaitlin grijnzend en haalde haar schouders op, en keek Kyra aan. "Gewoon.. alles" voegde ze er dan aan toe en keek haar nieuwsgierig aan, en begon het broodje met boter te besmeren "Waarom eet je niks?" zei ze opeens weer serieus "Je word straks nog dunner dan ik". Ze stak haar tong even uit.
|
|
|
Post by Merel on Jan 23, 2008 21:13:21 GMT 2
"Jij bent zo fluffig dat het zelfs eng wordt." Zei hij en prikte haar terug. "Nee dankje ik wil al die details niet weten.. Tenzij ik het mag hebben over wat lekkere dingen hier op school.." Zei hij grinnikend en nam een hap van zijn broodje. Een ander broodje probeerde hij Kyra te voeren. Zij moest ook iets eten, vond hij dan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 23:36:38 GMT 2
Kyra ontweek eht broodje en grinnikte. 'Dat valt heel erg mee. Trouwens, ik ben op bijna alle vlakken zo dun als jij, dat wil ik aleen graag zo houden. Ik ben op een dieet, en ik ben neit fluffig. Pas maar op, of ik ga het je bewijzen.' Ze dachte even na en grijsnde toen uitdagend naar Kelian. 'Tja, ik zou inderdaad ook kunnen kijken of mijn... outfits ook effect hebben meisjes, als op jongens.' Ze glimalchte poeslief, maar met een speelse glittering in haar ogen.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 24, 2008 8:21:03 GMT 2
Kaitlin verslikte zich spontaan in haar hap brood toen ze Kyra hoorde praten en begon te hoesten. Nadat ze uiteindelijk, met tranen in haar ogen, de hap had weten door te slikken, keek ze haar zus verontwaardigd aan. "Dat ga je niét doen" zei ze toen vastbesloten en keek Kelians kant op voor wat steun "Toch?"
|
|
|
Post by Merel on Jan 24, 2008 10:07:59 GMT 2
Kélian keek geschrokken naar Kyra. "Dácht het niet, dan ga ik je voortaan persoonlijk aankleden. Dat met jongens vind ik al erg genoeg, dat met meiden láát je." Zei hij en keek haar 'streng' aan. "En jij gaat wat eten." ZEi hij en zette daad bij woord door een broodje in haar mond te proppen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 13:11:16 GMT 2
Kyra begon met tegenzin te kouwen. 'Ik hou helemaal niet van jam,' mompelde ze met volle mond. 'Nietm van die goedkope in elk geval.' Ze kauwde een aantal keer goed, slikte en keek haar broer en zus toen lchend aan. 'Jullie kunnen ook neit tegen een grapje. Ik moet niks van meiden, anders hadden jullie daar allang wat van gemerkt. Zo vroeg op de mrogen zijn jullie twee ook niet helder...'
|
|
|
Post by Krista - on Jan 24, 2008 17:59:31 GMT 2
"We zijn gewoon preventief" zei Kaitlin en glimlachtte even "Dat is ook goed, beter voorkomen dan genezen". Rustig slurpte ze van haar beker pompoen sap en gaapte even uitgebreid, en zuchtte dan. 'Maar het is wel vroeg" voegde ze er toen aan toe.
|
|
|
Post by Merel on Jan 24, 2008 18:05:18 GMT 2
"Nou met jóú weet je het anders maar nooit hoor.. En inderdaad. Het is nog vroeg." Zei Kélian en zette daad bij woord door even breed te gapen. "Ik weet dat je het niet lust, maar was het eerste broodje dat er lag.. En je moet toch echt iets eten.. Ik wil geen geraamte als zus.." Zei hij en nam zelf een slok drinken.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 22:05:52 GMT 2
Kyra grinnikte en nam toen ook maar en broodje, kaal. 'Als het dan perse moet... Eigenlijk heb je wel gelijk. Het zou zo nog gebeuren...' Ze nam een hap. '...als ik in meisjes geintersseerd was dan. Trowuens, zo vroeg is het niet. Stel slaapmutsen. Ik heb geen zin om nar de lessen te gaan. Vakantie beviel me te goed.'
|
|
|
Post by Krista - on Jan 25, 2008 0:59:08 GMT 2
"Dan spijbelen we toch een keer?" zei Kaitlin emotieloos, maar grijnsde dan en keek haar broer en zus vrolijk aan. "Ik heb toch alleen maar verzorging van fabeldieren, die stinkreus kan me wel een keer missen"
|
|