|
Post by Merel on Jan 25, 2008 16:34:25 GMT 2
"Het interesseert me niet wat ik heb, maar ik spijbel gezellig met jullie mee. " Zei Kélian grijnzend en at zijn broodje op. "Val jij nou maar gewoon op jongens, en dan het liefst een per keer met een pauze ertussen.. " Zei hij en gaf Kyra een klein duwtje.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 25, 2008 18:37:37 GMT 2
'Wat heb ik daar nou aan?'lachte ze speels naar haar broer en keek hem toen verbijsterd aan. 'je bedoelt toch niet.. een relatie ofzo? Ik bedoel, gadver. Wat meot ik nou met een[/]i jongen? Jij bent toch mijn enige grote liefde?' Ze sleog ahar armen om hem heen en gaf hem een kus op zijn voorhoofd. 'Ik bedoel, al zou ik naakt voor je staan, je houdt neit meer of midner van me. dat is echte liefde.'
|
|
|
Post by Krista - on Jan 25, 2008 20:03:03 GMT 2
Kaitlin grinnikte en sloeg ook haar armen om Kelian in en stak haar tong naar Kyra uit. "Als je naakt voor hem staat krijgt hij op zijn minst een hartverzakking" voegde ze er rustig aan toe en begon Kelians haar te 'touperen' / te verpluizen.
|
|
|
Post by Merel on Jan 26, 2008 20:42:44 GMT 2
Kélian moest lachen en keek zijn zussen aan. Hij sloeg zijn armen om ze heen. "Op z'n minst.. Als jullie naakt door de leerlingen kamer gaan lopen dan zijn jullie níét mijn zussen.. Tenzij ik in een hele sexy boxer ook rond ga lopen.. " Zei hij grinnikend en gaf ze beide een aai over hun bol. "Waarom nog meer meiden als ik al 2 zulke leuke heb?"
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 0:27:25 GMT 2
'Omdat je met ons nooit nageslacht zal krijgen,'grijsnde Kyra. 'Dat zouden klonen worden, wat hebben we daar nou aan? Wij hebben hetzelfde dna. Maar5 toch, geen jongen kan aan jou tippen. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit een vriendje vind, die goed genoeg is.' Ze kroop tegen hem aan, veilig en warm. Ze stak haar tong naar Kaitlin uit. 'Jij bent ook mijn grote leifde hoor.'
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 0:53:34 GMT 2
"Ja, weet ik toch" zei Kaitlin grinnikend en leunde tegen Kelian aan, maar had haar blik alweer gevestigd op een paar leerlingen van griffoendor die de grote zaal binnen liepen. Ze glimlachtte vals en keek Kelian en Kyra veelbetekenend aan.
|
|
|
Post by Merel on Jan 27, 2008 11:51:25 GMT 2
"Zijn we een triotje.. Gézéllíg!" Zei Kélian grinnikend. "Nu je zo kijkt Kaitlin.. Eigenlijk wou ik die Chris, Florian en die Teddy eens flink te grazen nemen.. Wat jullie?" Vroeg hij en grijnsde vals.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 15:27:30 GMT 2
Kyra knikte grinnikend. 'Ach waarom niet, het is neit alsof een van hen echt veel voorsteld. Ik wilde die Florian toch als eens pakken. Niet op de manier die jullie misschien van me zouden verwachten, want daar is hij echt niet leuk genoeg voor.' Ze rekte zich uit en streek even over haar platte buik. 'Ik voel de kilo's groeien.'
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 15:39:10 GMT 2
Kaitlin grinnikte en haalde haar schouders op. Ze kende die gehele Florian niet echt, maar had wel verhalen over hem gehoord. "Hij dacht toch dat hij samen met die andere idioot.. Chris, leuker dan óns was?". Ze prikte in Kyra's buik en lachtte "Ja hoor, het vet hoopt zich al op" voegde ze er dan sarcastisch aan toe en grijnsde.
|
|