|
Post by Merel on Jan 22, 2008 21:53:24 GMT 2
Kélian liep hongerig de Grote zaal binnen. Hij liep zoals altijd naar de tafel van Zwadderich en plofte daar neer. Terwijl hij wat eten opschepte dacht hij na. Hij had weer eens zin om een goede grap uit te halen.. En dan echt een hele goede.. Maar bij Wie en wat voor een Grap? Dat was natuurlijk even de vraag. Hij at terwijl hij het amper doorhad zo erg was hij aan het denken eraan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 22, 2008 22:29:45 GMT 2
Plotseling twee armen om zijn hals heen, gevolgd door een vrolijk lachend gezichtje. 'Hoi, Kaykay! Met je hoofd in de wolken? Vast neit erg als ik met je meedoe, of wel?' Ze leit zich naast hem neerzakken, met haar gezicht op hem gericht. Ze ahd uit voorzorg al gewone kleren aangetrokken, een witte joggingbroek met een groen vestje erop. In adnere kleren kon hij flippen. Behalve haar "stoere" outfit dan.
|
|
|
Post by Merel on Jan 22, 2008 23:08:31 GMT 2
Kélian was letterlijk zo druk bezig dat hij Kyra totaal niet had horen of zien aankomen. Daarom schrok hij behoorlijk en stoten wat om. Ongeinteresseert keek hij naar het drinken dat over de tafel liep. Daarna keek hij grijnzend om naar Kyra. "Jep Fuffy ik was weer aan het bedenken wie de pineut is en met wat." Zei hij plagend.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 22, 2008 23:12:07 GMT 2
'Ik ben niet fluffig,' mompelde Kyra, maar glimlachte desondanks. Fluffy en flufje waren vanwege haar voorliefde voor knuffelige beesten en haar schattigheid, die ze zo af en toe had. Ze vond het vreselijk. Maar van Kelian pikte ze alles. 'Zal ik helpen? Ik weet verveel me te pletter. Het wordt tijd dat er weer eens iets gebeurd.'
|
|
|
Post by Krista - on Jan 22, 2008 23:41:16 GMT 2
Zwijgend ging Kaitlin naast haar broer en zus zitten en staarde voor zich uit. Met haar helder blauwe ogen keek ze richting alle mensen die hier zaten, en beoordeelde ze in haar hoofd. Plotseling, alsof ze weer wist hoe ze moest praten, opende ze haar mond en keek Kelian en Kyra aan "Nog iets bedacht wat ik moet weten?" vroeg ze onschuldig. Om haar lippen krulde een glimlach.
|
|
|
Post by Merel on Jan 23, 2008 9:34:43 GMT 2
Kélian grinnikte.. "Ben jij lekker wakker zeg.. Je slaapt hier half aan tafel." Zei hij en gaf Kaitlin speels een zacht duwtje. "We waren net aan het bedenken wie het volgend slachtoffer is van onze grap. Nietwaar fluffy?" Vroeg Kélian en keek nu de andere kant op. Hij was Kyra wat aan het plagen met haar naam.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 14:58:51 GMT 2
'Ik ben neit fluffig,'protesteerde Kyra lachend en sloeg een arm om haar zusje heen. 'Wordt eens wakker, Lele. Waar ben jij zo druk mee met je hoofd?' Ze zat nog steeds met haar rg naar de tafel toegekeerd en had ook geen zin om te eten. 'eet anders wat, terwijl ik me bedenk wat jij nou nog neit zouweten van ons.' Ze grinnikte en rekte zich vrolijk uit.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 23, 2008 15:09:31 GMT 2
"Haha" zei Kaitlin sarcastisch, maar nog steeds met een brede glimlach op haar gezicht, en gaf Kelian een soort van 'corrigerende tik'. "ik ben nergens druk mee" zei ze dan en lachtte even kort, en pakte een broodje uit de schaal. "Huiswerk misschien, maar verder niets. Ben jij nog een leuke jongen tegengekomen". Grijnzend keek ze Kyra aan.
|
|
|
Post by Merel on Jan 23, 2008 20:24:23 GMT 2
"Ik ben toch zó een leuke jongen tegen gekomen! Gewéldig die gast.. Gespierd, knap.." Zei Kélian en schonk wat nieuws te drinken in. "Hij zit zelfs naast je.. Toevallig niet? Zou dat niet in de familie zitten?" Zei hij luchtig.. "Jij bent zó fluffig dat het eng wordt." Vervolgde hij plagend en stak zijn tong even uit.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 23, 2008 20:28:53 GMT 2
Kyra prikte hem plagend in zijn zij. 'niet grappig!' Ze grijnsde naar Kaitlin. 'Zo veel jongens. Wil je namen, of gewoon uiterlijke beschrijving? Trouwens, eten jullie eens door, ik heb zin om iets te gaan doen en ik wordt niet goed van die etensgeuren..' Dat was neit helemaal waar, maar ze kwam in de verleding om te eten, en ze had gezoren niet vaker dan drie keer per dag te eten.
|
|