|
Post by Lisa .. on Jan 27, 2008 18:13:24 GMT 2
Luke sloeg een arm om haar middel, meer om te helpen haar te laten blijven staan. 'Ik wil het best proberen, alleen wetend dat degene aan wie ik het vertel het daarbij helemaal doordringt. Wat heb je allemaal op?' Hij probeerde niet verkeerd over te komen maar hij wilde gewoon niet dat ze morgen niet meer wist wat hij geprobeerd had te vertellen. Nog steeds ergens onder de indruk dat haar haar blond was keek hij naar haar. Hij wilde haar niet kwijt, maar hij verdiende haar gewoon niet. Echt niet.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 18:45:54 GMT 2
'Een aantal boterbier. Maar nog lang neit genoeg, anders was ik nu al knock out. Dat was eingelijk de bedoeling, maar dat mocht neit van Shirie. Ze zegt dat ik geen alcoholist moet worden.' Ze keek hem aan en opnieuw liepen er tranen over haar wangen. 'Ik snap eht niet. Als je van me houdt.. waarom wil je dan neit bij me zijn? Be ik zo'n slecht persoon? Ben ik niet knap genoeg?' Ze voelde zich zo slecht, dat ze neit wist of het door de drank kwam, of door het verdriet zelf.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jan 27, 2008 21:25:17 GMT 2
Hij opende zijn mond om wat te zeggen van het boterbier maar besloot het niet te doen. Het zou alles niet veel verbeteren. 'Geloof je me als ik zeg dat ik van je hou, ondanks dat ik het door mijn eigen schuld zo ver heb laten komen. Geloof je me als ik zeg dat het niet aan jou ligt, niet aan dat je niet knap genoeg zou zijn of omdat je slecht bent. Geloof je me als ik tegen je zeg dat je het liefste en mooiste meisje bent wat ooit mijn pad heeft gekruist?' Daarna zweeg hij en keek weg, onder zijn woorden had hij wat tranen van haar wang geveegd maar kon het niet opbrengen om haar nu aan te kijken.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 23:29:30 GMT 2
Terry haalde haar schoduers op. 'Waarom zie ik je dan nooit?' Vroeg ze zacht. 'Waarom ga je zonder mij naar feesten, zoals het gala, of dat concert? Waarom meot ik jou uitnodigen, omdat ik weet dat je mij neit uitnodigd?' Ze wilde zijn blik opvangen, maar zag dubbel, dus gaf de hoop maar op.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jan 28, 2008 19:55:39 GMT 2
Hij wist dat dit de ergste vragen waren. 'Omdat ik gek ben. Gestoord dat ik me mee heb laten slepen door anderen. En niet goed snik dat ik de halve tijd niet ging, terwijl ik waarschijnlijk de meest fantastische avonden met jou kon hebben. Ik weet het gewoon niet. Je verdient niet iemand zoals mij, er zijn zoveel die beter voor je zouden zijn.' Hij had het niet willen zeggen maar ze verdiende hem neit en ze moest gewoon weten dat dat zo was. Dan zou er tenminste één nog 'gelukkig' zijn.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 20:11:57 GMT 2
Terry keek naar haar voeten. 'Ik wou dat ik je begreep. Ik wil zo graag bij je zijn.. maar het doet zo'n pijn, omdat het voelt alsof je niet bij mij wil zijn. Ik wil niks leiver dan met jou naar een feest gaan, maar wat moet ik doen, dat je met mij wil gaan?' Ze keek hem aan, opnieuw met tranen die over haar wangen liepen en op de grond drupten.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jan 28, 2008 20:19:34 GMT 2
Luke keek naar Terry en voelde zich zowaar nog schuldiger. Met zijn vinger veegde hij haar tranen weg. 'Jij moet niks doen. Niet iets veranderen als je dat bedoelt. Het ligt gewoon aan mij. Ik zou veel meer moeten doen, je ook echt het gevoel geven dat je speciaal bent. Want dat ben je. Alleen dat ik nou zo'n idioot ben.' Waarom had hij het zo ver laten komen?
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 20:22:06 GMT 2
Terry keek hem aan en wenste dat ze neit zoveel ahd gedronken. Dat ze over haar woorden na kon denken, in plaats van alles te zeggen wat in haar wazige hoofd opkwam. 'Wat is eht wat jij wil?' Ze wilde eht niet weten. Ze wilde neit horen dat hij haar niet meer wilde. Ze wilde niet horen dat hij het niet wist.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jan 28, 2008 20:35:24 GMT 2
'Dat alles weer wordt zoals het was. Dat we geen anderen tussen ons laten komen en weer onafscheidelijk worden net als vroeger. Als die keer dat we elkaar weer zagen na al die jaren bij het meer, dat je me steunde met Bart enzo. Wil je niet liever ergens liggen?' Hij had het lef niet om haar aan te kijken, het zou zijn schuldgevoelens nog erger maken.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 20:41:42 GMT 2
Terry schudde haar hoofd en glimalchte, om vervolgenes te grinniken. 'Dan val ik waarschijnlijk in slaap. Maar, bedoel je.. alleen vrienden zijn? Of.. onafscheidelijk en nog steeds een stel?' Waarom vroeg ze dit? Ze wilde dit helemaal neit weten! Ze was veel te bang voor het antwoord.
|
|