|
Post by Lisa .. on Jan 28, 2008 20:50:04 GMT 2
Hij keek haar aan en probeerde de nuchtere altijd vrolijke Terry te zien. 'Het laatste natuurlijk. Misschien heb ik me er neit naar gedragen maar ik zou je nooit kwijt willen. Maar misschien is het beter om even te gaan, kun je je roes uitslapen.' Iets onbewust pakte Luke haar hand vast en streelde de bovenkant ervan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 20:55:01 GMT 2
Op dat moment brak de zon door op haar gezicht. Ze wierp zich half op hem en sleog haar armen stevig om zijn nek, maar neit zo strak dat ze hem pijn zou doen. Het zou wel goedkomen. Ze moest gewoon geduldig zijn, en voortaan de drank laten staan.'Ik heb geen zin om bij je weg te gaan, al zou dat misschien ebetr zijn. Ik ben niet.. al te helder meer.' Ze liet hem glimalachend los en keek hem aan met stralende ogen. (Ik ben btw weg, misschien ben ik er later weer )
|
|
|
Post by Lisa .. on Jan 28, 2008 20:59:34 GMT 2
Haar woorden deden zijn gevoel half omkeren. Hij sloeg ook nu zijn andere arm om haar middel heen en het gevoel kwam terug. Het gevoel wat alleen Terry voor elkaar kreeg om te laten voelen. De warmte van de combinatie tussen liefde en vriendschap. 'Misschien, maar soms moeten mensen een 2e kans krijgen. Je moet echt gewoon gaan slapen. Ik wil je wel brengen?' Hij voelde dat het goed zou komen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 23:39:19 GMT 2
Terry knikte. 'Als je me brengt is het goed.' Ze keek hem aan en straalde, tussen lachen en huilen in. 'Jij krijgt altijd een tweede kans. Ik ben niet boos... alleen... ik dacht dat je me neit meer wilde.' Ze keek even naar de grond. HEt hele gedoe had haar vrij ontnuchterd. Geestelijk dan. Lichamelijk was ze nogsteeds een wrak.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jan 30, 2008 19:07:55 GMT 2
Hij glimlachde en keek haar aan emt een blik of ze dit wel zeker wist. Daarna bukte hij, legde een arm onder haar knieholtes en de andere onder haar rug. Niet snel daarna stond hij rechtop met Terry in zijn armen. 'Het spijt me. Maar het lag aan mij niet aan jou, niet dat je jezelf nu ergens schuldig over gaat voelen.' Hij glimlachde en blies, zodat haar haren een beetje bewogen.'Leerlingenkamer Griffoendor dan maar?'
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 30, 2008 20:01:13 GMT 2
Terry slaakte een verschrikt kreetje toen hij haar optilde, maar vervolgens sleog ze haar armen om zijn nek en glimalchte. 'Graag. Ik wil ook wel emt jou mee hoor, maar ik weet neit zeker of ze me er binnen laten.' Ze zoende hem, voor het eerst weer, op zijn mond. Ze smaakte naar boterbier, maar dat kon haar niet schelen. Ze legde haar hoofd tegen zijn schouder en sloot haar ogen. 'Ik hoop maar dat je het dan veranderd. Ik wil je neit weer zolang missen.'
|
|
|
Post by Lisa .. on Feb 2, 2008 8:20:48 GMT 2
Luke glimlachde. Er was vast iemand die haar naar haar bed kon brengen als ze commentaar hadden, anders deed hij het zelf veel liever. Hij voelde haar lippen na een lange tijd op zijn mond. Hij proefde verweg de smaak van de boterbier maar dat merkte hij amper op. Hij keek haar aan en wist dat hij het nooit meer zover zou laten komen. 'Ik zal er voor zorgen.' fluisterde Luke. Als hij een derde hand had gehad zou hij haar over haar haren hebben gestreeld maar die had hij niet. Hij begon zachtjes te lopen richting de leerlingenkamer van Griffoendor, eerstejaars negerend die hen raar aankeken.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 4, 2008 12:39:01 GMT 2
Terry gaf zich volledig aan hem voer. Hij kon haar uit het raam gooien, laten vallen en alles emt haar doen, maar ze vertrouwde hem en wist dat ze veilig was. 'Dat is je geraden,' zei ze zacht,' want volgende keer is eht geen brief, maar kom ik je persoonlijk in elkaar meppen.' Ze wriemelde met haar vingers aan zijn shirt en glimlachte. Het voelde fijn om hier bij hem te zijn. Zelfs al wist ze niet of alles wat hij zei genoeg was geweest. Ze wilde hem vergeven, zoals hij haar ahd vergeevn.
|
|
|
Post by Lisa .. on Feb 10, 2008 13:27:19 GMT 2
'En dat is wel het laatste wat ik wil.' Luke grijnsde. Hij boog zich heel even naar haar hoofd en gaf haar een kus op haar voorhoofd. 'Leuk hé, shirts om aan te frummelen.' Hij glimlachde en begon te lopen. 'Je moet me wel de weg wijzen, anders verdwalen we nog.' Hij ontweek met Terry in zijn armen een paar verdwaalde leerlingen en negeerde de blikken van enkele Zwadderaars.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 12, 2008 0:11:19 GMT 2
'Ik zou het nog leuker vinden als je zonder shirt was.' Ze kon neit geloven dat ze dit zei! Ze dronk echt nooit... nooit meer alcohol, zelfs niet een biertje. Wat ze allemala uitkraamde.. 'Ik zou je neit willen slaan. Helemaal niet. Ik knuffel je levier. We meoten gewoon vaker afspreken. iets leuks gaan doen samen ofzo..' Dat was nou weer wel waar. Misschien was alcohol wel weer goed voor de eerlijkheid...
|
|