|
Post by magicrules13 on Jan 22, 2008 16:20:59 GMT 2
Phoebe liep rustig door de gang naar Zacharias.Ze had een tas meegenomen voor snoep in te doen.Maar goed dat ze die griffoendors had afgeluisterd.Nu kon ze handig naar Zacharias lopen en weer terug.Ze liep al een tijdje maar hoorde zachtjes stemmen.Ze klom een stoffige trap op.Ze keek door een spleet en zag dat er niemand was.Ze deed het luik voorzichtig open en keek nog is rond.Ze trok haar toverstok en richtte op een doos snoepjes."Accio Ballonbruisballen".Mompelde ze.De doos vloog met hoge snelheid naar Phoebe en ze viel terug.Het luis viel dicht en Phoebe klom overheind en stopte alle snoepjes in haar tas.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 22, 2008 18:19:13 GMT 2
"hallo?" klonk een scherpe, niet heel erg vriendelijke stem. Kaitlin stond met haar toverstok voor zich uitgestoken in de gang en keek rond. Er was hier iemand, dat wist ze zeker, want ze had daarnet een stem gehoord. En het kon haar niet schelen wie het was, maar Kaitlin laten schrikken, dat wou niemand.
|
|
|
Post by magicrules13 on Jan 23, 2008 16:27:02 GMT 2
Phoebe stond op en keek in de richting waar geluid vandaan kwam."Boeeeee".Zei ze verveeld.Ze was dus niet de enige in deze ging."Lumos".Zei ze en richtte haar toverstok de gang in.Ze keek naar Kaitlin.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 23, 2008 16:35:18 GMT 2
Kaitlin verlichtte met haar toverstok het gezicht van Phoebe en liet een zucht ontsnappen. "Jij weer" zei ze en glimlachtte even kort, maar werd dan weer emotie loos "Wat doe je hier? In je eentje"
|
|
|
Post by magicrules13 on Jan 24, 2008 16:40:32 GMT 2
"Gaat je dat aan?'.Vroeg Phoebe.Ze was een beetje geschrokken.Zou zij haar eraan naaien?Zat ze eigenlijk wel in haar afdeling.Ze wist het niet meer."Zit je ook in mijn afdeling?'.Vroeg ze voor de zekerhgeid.Anders kon ze haar afsnauwen.Als ze in haar afdeling zat niet dan was ze goed genoeg om mee te praten.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 24, 2008 19:04:38 GMT 2
"Wat? Of ik in de afdeling zit waar géen modderbloedjes zitten. Ja" zei Kaitlin koeltjes en plaatste haar hand in haar zij en keek Phoebe uitdagend aan. "En ja, dat gaat me aan. Het gáat me aan, wie er hier in hun eentje rond dwalen". Ze glimlachtte even, maar niet van harte.
|
|
|
Post by magicrules13 on Jan 24, 2008 19:17:38 GMT 2
"Nou dan heb je pech maar ik zeg niks".Zei Phoebe gemeen.Ze moest iets bedenken om haar kwijt te raken."Perfectricus Totalus".Zei ze boos en richte haar toverstok op Kaitlin
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 24, 2008 19:25:12 GMT 2
Chloë had niet verwacht dat er op dit moment nog andere zouden zijn in de geheime gang. En al helemaal niet dat er twee mensen zouden zijn. En dat de ene ook nog eens een van haar beste vriendinnen aanviel... 'Levicorpus!' ze hield haar toverstok in de richting van Phoebe, in de hoop haar te raken, en zo Kaitlin te helpen. Ze wist niet nauwelijks wie ze vervloekte, maar wilde gewoon haar vriendin helpen.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 24, 2008 19:38:48 GMT 2
Kaitlin keek geschrokken om en staarde Chloë aan, en keek toen weer naar Phoebe. Dit werd een redelijk onoverzichtelijke en vreemde situatie. "Chloë" zei ze haastig terwijl ze naar haar toe liep "Het gaat allemaal goed"
|
|
|
Post by magicrules13 on Jan 24, 2008 21:38:45 GMT 2
Phoebe ontweek de spreuk en keek naar Cloë.Ze keek met opgetrokken wenkbrauwen naar de twee vriendinnen en hield izhc in niet te lachen.Ze durfde niet eens een gevecht aan.Op een plek waar niet eens leraren kwamen.Phoebe hoorde boven haar geluid.Als zegeluid maken werdt de gang ontdekt."sssttt".Zei ze.Ze had nooit gedacht dat ze ooit een andere afdelingsleerling zou helpen
|
|