|
Post by Merel on Feb 2, 2008 22:59:07 GMT 2
Kélian greep Phoebe nog even beet en trok haar terug. "Jij bent voorlopig nog niet jarig wijfie." Gromde hij naar haar. Zij had inmiddels voor dit hele gebeuren gezorgd. Toen hij die vloek hoorde keek hij geschroken op en vuurde de eerste en beste vloek op de man af die Kaitlin probeerd te vervloeken, op dit moment was dat de 'flipendo' vloek.
|
|
|
Post by johanneke on Feb 3, 2008 14:20:52 GMT 2
Scarlett liep niks vermoedend door de gang. Ze zou even drank gaan halen bij een vriend van haar moeder voor het feest. Ze liep fluitend door de gang. Toen hoorde ze plotseling een enorm lawaai. Ook hoorde ze verschillende vloeken. Scarlett keek verbaasd en stopte met fluiten. Ze liep voorzichtig het hoekje om in de gang en keek. Ze zag de drie Park's en Phoebe en Chloë en een hoop andere mensen. Ze keek verbaasd naar het over en weer gaan van vloeken en vroeg zich sterk af wat hier gaande was.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 4, 2008 12:48:35 GMT 2
(is even in shock. Sinds wanneer gebruiken normale mensen de Crusio? En waren niet alle mensen eromheen knock out geslagen? Misschien heb ik dta verkeerd gelezen...)
Kyra gromde toen de man zijn stok op Kaitlin richtte. Avada Kedavra! Een heldere groene lichflits en de man zakte als een lappenpop in elkaar. Woedend keek Kyra op de man neer. Niemand die dit ahd gezien, behalve haar emde zwadjes. Niemand die eits zou kunnen bewijzen. Kalm liep ze naar boven en voegde zich bij Kelian. 'Als ze zo door gaat, dan komt er geen volgende verjaardag meer.' Vervolgens, op een lieve verlegen toon zei ze tegen Kelian: 'Kaykay, wat meot ik met hem doen?' Ze sommeerde het dode lichaam van de man en liet het op de keldervloer landen.
|
|
|
Post by johanneke on Feb 4, 2008 17:03:20 GMT 2
Scarlett keek even verbaasd naar het groene licht en schrok even. Wat was hier aan de hand? Ze liep naar haar mede Zwadderaars toe. Ze kon zich nog echt niks voorstellen van wat er was gebeurd. ''Hey, wat is hier aan de hand? Ik kom hier net aanlopen en ineens zie ik allemaal vloeken over en weer gaan.'' zei Scarlett geschokt.
|
|
|
Post by » Aline. on Feb 4, 2008 18:46:45 GMT 2
[Ik ben het eens met Green. Laten we even rekening met elkaar houden, vooral nu er een stuk of zes mensen aan mee doen. Eén voor een een bericht plaatsen, zodat iedereen aan de beurt komt. Bijna iedereen hier heeft ook al weer gepost voordat ik weer postte, dus, let daar zelf even op.]
Chloë veegde even met de achterkant van haar hand over haar voorhoofd. Ze staarde naar het slappe lichaam van de man die geraakt was door Kyra's spreuk. Ze keek even om naar Kyra en glimlachte zwakjes, terwijl ze weer een beetje op adem kwam. 'Tja. Op de een of andere manier moeten we ongezien van hem af komen, in ieder geval,' merkte ze op, doelend op het dode lichaam. Ze keek even naar Scarlett. 'Vraag dat maar aan haar,' zei ze, met een hoofdknikje naar Phoebe.
|
|
|
Post by magicrules13 on Feb 11, 2008 17:21:04 GMT 2
Phoebe keek naar Kelian."Laat me los ja".Snauwde ze.Ze rukte haar arm los en keek even verschrikt op van de groene flits.Ze keek naar de andere en zei niks.Ze snoof een keer toen Chloë naar haar wees.Ze had hier zo geen zin in.
|
|
|
Post by Krista - on Feb 11, 2008 20:30:08 GMT 2
Trillend kwam Kaitlin bij iedereen aan en haalde even diep adem. Meestal schrok ze niet echt ergens van maar ze was nog nooit vervloekt, en nog nooit had iemand een poging gedaan haar te vervloeken, omdat ze te bang waren. Maar nu wel. Ze leunde zacht tegen Kelian aan en liet haar hoofd tegen zijn schouder hangen, en wierp dan een blik op Phoebe. "Pak die stok van haar af" mompelde ze dan zacht.
|
|
|
Post by Merel on Feb 13, 2008 22:31:02 GMT 2
"Dácht het niet.. Wij gaan eerst eens wat met jou afrekenen.. Welke gek haalt het inzijn hoofd óns, of een van ons te vervloeken. En al helemaal een Mede Zwadderaar.." Zei hij en hij ontwapende haar zodat ze niks meer kon doen. "Mmm.. Kyra. Dump hem ergens in het Krijsende Krot? Geen hond durft daar te komen.." Zei hij met een lieve glimlach tegen Kyra, alsof hij het over een beetje afval had. Hij aaide even over het hoofd van Kaitin en hoopte dat het wat ging met haar.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 15, 2008 14:28:18 GMT 2
Kyra knikte even, sloeg haar armen om Kaitlin heen, gaf haar een kus op haar wang en met een kalme beweging van ahar toverstok liet ze het lichaam zweven. Een korte aarzeling en het lichaam verdween. Althans, voor het oog. Er klonk een bonk toen er niks tegen de deurpost aanbotste. 'Ik ben zo weer terug. Moet ik nog wat snoepjes meenemen?' Vroeg ze emt ene elvei glimlach naar haar familie en vriendin.
|
|
|
Post by johanneke on Feb 21, 2008 21:45:20 GMT 2
Scarlett keek verbaasd naar het lijk. Hadden ze iemadn gedood? Ze kon het amper geloven. Ze raakte haar toverstok aan om te kijken of hij er nog was. Voor ze het wist, had ze hem misschien nog wel nodig. Ze keek hoe het lichaam verdween. ''Kan iemand me vertellen waarom die man dood is?'' vroeg Scarlett met een beetje bevende stem. Ze vond het niet zo'n fijn idee om in dezelfde ruimte te zijn als een moordenaar of moordenares. Ze wilde alleen wat drank halen voor het feest, maar nu liep ze ineens tegen een hele moordscene aan.
|
|