|
Post by greenlightning on Jan 26, 2008 15:12:37 GMT 2
'Misschien zouden jullie wat stiller meoten zijn, als ik een elraar was, dan hadden jullie een probleem.' Kalm liep Kyra het licht in. Ze keek verbaasd naar het groepje Zwads en trok een wenkbrouw op. Aangezien ze met haar zusje toch de beste relatie had, richtte ze zich tot haar. 'Vreemde vraag misschien, maar waarom zijn jullie aan eht vechten? Ik dacht dat we een afdeling zijn?'
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 26, 2008 15:37:23 GMT 2
Chloë keek om toen ze Kyra hoorde. 'Maar gelukkig ben je dat niet,' zei ze op haar eerste opmerking. Op Kyra's vraag gaf ze geen antwoord, omdat ze het zelf eigenlijk ook nauwelijks wist. Ze had als uit een soort reflex gereageerd toen Kaitlin aangevallen werd door iemand. Ze keek Phoebe aan met een vragende blik.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 26, 2008 16:37:58 GMT 2
Kaitlin wierp een blik op Kyra en haalde haar schouders op. Ze was weer eens in een bui waarin ze niet heel erg spraakzaam was. Ze keek Phoebes kant op en trok haar wenkbrauwen omhoog "Ja, vertel eens. Waarom viel je ons aan, we zijn toch dezelfde afdeling?". Vragend keek ze Phoebe aan.
|
|
|
Post by magicrules13 on Jan 27, 2008 13:43:00 GMT 2
"Heey,ik schrok".Zei ze en haalde hgaar schoduers op."Ik ken jullie eigenlijk niet".Zei zen en keek hun aan."Zijn jullie echt Zwadderaars?".Vroeg ze verbaasd.Ïkh oorde ecth iets meneer".Zei een stem vanuit de winkel.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 15:57:57 GMT 2
Kyra trok haar wenkbrouw op en sleog haar armen over elkaar. 'Jij viel mijn zus aan, en je weet niet wie wij zijn? Uit welk gat ben jij vandaan gekropen?' Ze rekte zich even uit, greep in een sierlijke beweging haar toverstok en wees naar Phoebe. Crusio! Ze kende de stille spreuken, niks dan Pheobe's gegil zou te horen zijn.
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 27, 2008 17:41:01 GMT 2
'Of we écht Zwadderaars zijn, vraagt ze,' zei Chloë geïrriteerd, en ze rolde even met haar ogen. Als er iemand was die niet wist dat zij Zwadderaars waren, dan was het wel heel erg met diegene gesteld. Vooral als ze zelf ook nog eens in die afdeling zat. Chloë keek om naar Kyra toen ze haar toverstok trok en merkte dat ze nonverbaal een spreuk op Phoebe afstuurde. Afwachtend keek Chloë naar Phoebe.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 19:24:44 GMT 2
Kaitlin had niet door dat Kyra Phoebe probeerde te vervloeken, aangezien ze er nog steeds een beetje van in de war was dat Phoebe niet wist wie zíj waren. Iedereen kende de drieling, en heel veel mensen Chloë ook, aangezien die ook bekend was.
|
|
|
Post by magicrules13 on Jan 27, 2008 21:20:16 GMT 2
Phoebe keek naar hun.Ze praatte nooit veel dus ze kende bijna niemand.Ze luisterde ook niet echt.Daar was ze te koppig voor.Opeens schoot er een hevige pijn door haar lichaam.Messen die op haar inhakte.Zwepen die haar sloegen.Ze gilde het hard uit en zakte op de grond.De mensen boven hoorde het natuurlijk ook."Bomborda".Zei een stem en het luik vloog kapot.3 mensen sprongen erin.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 23:35:42 GMT 2
Kyra keek op naar de mensen en de spreuk was verbroken. Ze verroerde zich een aantal momenten niet, tot ze Chloe en Kaitlin bij de hand greep en begon te rennen, terug de gang in, zover mogelijk overal vandaan. achter haar hoorde ze de stemmen. Ze had zich zorgen meoten maken om Phoebe, maar ded dat niet. Iemand die haar zus aanviel, daar ahd ze geen genade mee.
|
|
|
Post by magicrules13 on Jan 28, 2008 16:23:25 GMT 2
Phoebe zakte op de grond en veroerde zich niet.2 van de mannen rende achter de andere aan."SToppen!!".Comanderde ze.De andere man tilde Phoebe half op."Wakker worden meissie".Zei hij.Hij mompelde iets en Phoebe werdt wakker.Verschrikte sprong ze bij de man vandaan. "rustig ik help je".Zei de man."Ik heb niemand nodig".Snauwde Phoebe gemener dan bedoeld.
|
|