|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 18:57:46 GMT 2
Rosemerta glimalchte en liep weg. Teddy grinnikte. 'Sorry.. als ik dingen neit goed doe.. dit is de eerste keer dat ik met een meisje uiteten ga. Ehm.. heb je al een idee wat je wil eten?' Ze heeft de kaart net.. Hij kon zichzelf wel slaan, maar in plaats daarvan glimalchte hij. Wees gewoon jezelf, altijd. Tijd om te zien of Shirie inderdaad altijd gelijk had.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 19:18:51 GMT 2
Meija grinnikte vrolijk en keek Teddy lachend aan "Ik weet het niet, misschien moeten we even op de kaart wachten". Ze keek hem vrolijk aan, waarschijnlijk had hij zelf ook wel door dat zijn zinsconstructie niet klopte, maar het was wel heel erg schattig.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 19:22:26 GMT 2
Teddy blooste licht en dook weg in de kaart. 'Ik heb al niks gezegd. Oh kijk, krab.' Hij kwam boven de kaart uit en hield opeens een echte levende krab in zijn hand. 'Heb je trek?' Vroeg hij lachend. (*pokes* ze hebben al karten hoor )
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 20:34:07 GMT 2
Meija barstte in lachen uit en keek vol bewondering naar de krab. "Hoe heb je dat ineens gedaan? " vroeg ze, duidelijk onder de indruk en lachtte nog een keer, en sloeg de kaart toen open. "Dus we nemen.. krrrrab"
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 23:20:22 GMT 2
Teddy lachte. 'Dat is eigenlijk vrij eenvoudig. ER staan plaatjes van krabben onderaan de pagina's die heb ik tot leven gewekt.' Hij voelde zich trots hij haar had laten lachen en dat ze eht blijkbaar leuk vond. 'Ja, krab is goed. Mag ook iets anders zijn. Wil je er eits bij?'
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 23:27:50 GMT 2
'Knap" zei Meija en knikte bewonderend, en nam een zuinig slokje van haar boterbier dat madame Rosmerta net op tafel had gezet. "Krab is goed, als ik daarna nog honger heb..". Ze was even stil en haalde haar schouders op "We zien wel"'
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 17:08:53 GMT 2
Teddy lachte. 'Misschien een salade, of frietjes of zoiets? Dan nemen we gewoon twee dingen en delen we die wel. Als je dat goed vindt dan.' Het voelde geweldig om heir zo te zitte. Hij voelde zich onzeker, maar tegelijk ook machtig. Ze was heir met hem....
|
|
|
Post by Krista - on Jan 28, 2008 18:35:50 GMT 2
"Delen klinkt geweldig" zei Meija glimlachend en knikte even, en nam nog een klein slokje. "Dan neem ik krab.. of jij.?". Vragend keek ze hem aan. Ze had geen zin om over Teddy te commanderen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 18:51:54 GMT 2
Teddy lachte. 'Maakt dat uit? Als we toch delen.. wat zullen we er dan nog bij bestellen? Iets van vis, of leiver vlees?' Hij bekeek de kaart, zoekend naar iets goeds. Krab was eigenlijk een grapje geweest, al vond hij het wel erg lekker.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 29, 2008 9:29:45 GMT 2
"Ik heb wel zin in krab" ratelde Meija verder terwijl ze de pluk haar die los bij haar voorhoofd hing, om haar vinger wond. "Ik at vroeger altijd krab, bij mijn tante. Die woont aan zee". Ze glimlachtte even en bedacht toen dat ze wel érg veel aan het woord was. "Vlees is goed" zei ze toen liefjes.
|
|