|
Post by greenlightning on Jan 29, 2008 15:53:51 GMT 2
Teddy lachte. 'Dat is wel cool, om aan de zee te wonen. Wij- mijn pleegfamilie en ik - wij gingen vroeger altijd naar eht strand en blven daar dan een weekje. Mijn.. pleegbroertje en ik vingen daar altijd zelf krabben en mijn pleegmeoder maakte die dan klaar.' Hij vond het vreemd om nu over zijn famili te praten. Sinds hij Shirie en zijn echte vader kende was het moeilijk om zijn pleegfamilie nog zijn gewone familie te noemen. Hij zocht de kaart door, opzoek naar iets stijlvols en toch lekkers.
|
|
|
Post by Krista - on Feb 1, 2008 8:19:16 GMT 2
"Bij ons zaten er geen krabben" zei Meija terwijl ze even diep in haar herinneringen 'graafde' zodat het zeker was wat ze zei. "Alleen garnalen" Ze keek even op toen ze Madame Rosmerta voorbij zag lopen, richting een ander tafeltje, en keek hem aan "Weet je nou al wat je wil?" zei ze plagend.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 1, 2008 16:34:51 GMT 2
Jou. 'Mischien kip of zoiets? Of iets van biefstuk...' Hij keek even op de kaart en knikte toen. 'Varkenshaas met champingonnen saus. Hou je van champignons?'
|
|
|
Post by Krista - on Feb 1, 2008 22:51:04 GMT 2
"Uhm.. ja, ja tuurlijk" zei Meija druk en deed even een lok haar achter haar oor, een tik die ze altijd had als ze zenuwachtig of druk was. 'Ik hou van champignons, ik at vroeger altijd ladingen chapignons". Ze haalde even diep adem en kalmeerde even.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 4, 2008 13:05:52 GMT 2
Teddy lachte. 'Ik ook. Vroeger ging ik ze met mijn oma altijd zoeken. De oma.. van vaders kant. Ik heb haar toevallig ontmoet. Ooit at ik een giftige paddestoel op omdat hij er zo mooi uitzag en toen heeft ze de heel weg tegen me lopen schreeuwen, maar ik was ervan overtuigd dat het een reuze champignon was en niet mijn oma.' Hij grijsnde toen hij terug dacht ana die hallucinatie. Het had eng kunnen zijn, maar oh wat wat het toen grappig geweest....
|
|
|
Post by Krista - on Feb 8, 2008 8:20:07 GMT 2
"Dus je was al aan de.. soort van drugs als zesjarige" zei Meija grinnikend en nam nog een slokje van het boterbier, en glimlachtte even. "Nou, dat is leuk om te weten. Ik heb niet zoveel ergs uitgespookt toen ik klein was. Florian daarintegen wel, maar daar gaan we het maar niet over hebben". Ze moest even denken aan alle witte blousen van haar vader, die Florian verknipt had, en grinnikte even.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 12, 2008 0:08:21 GMT 2
Teddy alchte. 'Ik was niet aan de drug! Het was gewoon ene ongeluk. Een vleigenzwam aangezien voor een campignon. Wist ik veel..' Hij nam een slok van zijn dranken en seinde madam rosemerta die kwam aanlopen om hun bestelling op te nemen. Hij wees de gerechten aan en ze glimalchte naar hem. vervoglens richtte |Teddy zich weer tot Meija. 'Deed jij echt niks vroeger? Ik geloof er geen woord van.'
|
|
|
Post by Krista - on Feb 15, 2008 20:59:15 GMT 2
Meija glimlachtte nep-onschuldig en ging met haar hand door haar haar. "Nou ja.. in ieder geval was ik wat leuker dan Florian. Ik deed gewoon normale dingen. Zoals bij deuren aanbellen en dan heel hard weg rennen. Dat soort rotzooi". Ze grinnikte even en nam nog een slokje van haar drinken. Ze had gehoopt dat de date zo perfect zou verlopen als het nu ging, en momenteel kwamen al haar verwachtingen uit.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 19, 2008 14:59:09 GMT 2
Teddy knikte grijnzend. 'Dat deden wij ook wel. Leuke spelletjes waar je druezels en tovenaars helemaal gek mee maakt. Het maakt niet uit of je kan toveren of niet, niemand vindt het leuk om voor niks naar de deur te lopen.' Zijn hart klopte sneller als hij naar haar keek, dus vermeed hij dat een beetje. Het was gezellig en het voelde goed. Waarom was hij dan zo onzeker?
|
|
|
Post by Krista - on Mar 10, 2008 21:32:02 GMT 2
Meija haalde even diep adem, om weer tot zichzelf te komen. Ze was de hele avond al bloednerveus, en had nu nog steeds het gevoel alsof er een soort luchtbel in haar maag zat, waardoor ze ieder moment de hik kon krijgen. Ze glimlachtte even breed naar Devon en keek op toen het eten werd opgediend. "Ziet er lekker uit he?" zei ze dan en knikte goedkeurend, terwijl ze nog steeds iedere beweging die Devon maakte gadesloeg.
|
|