|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 16:59:38 GMT 2
Met overhemd en elegante zwarte broek stond Teddy voor de kroeg. Hij had een stropdas om willen doen, maar dat raadde Shirie hem af. Hij wilde van zichzelf al geen jasje, dus eht zag er lang neit zo shique uit als was bedoelt, maar volgens zijn zus was dat alleen maar beter.
Hij hield de bos rode rozenin beide handen en keek naar de grond. Hij was bloednerveus. Ze ahd dan wel ja gezegd op de date, maar betekende dat ook dat ze op hem viel?
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 17:06:14 GMT 2
Meija rende half door de regen heen richting de drie bezemstelen, maar dat ging niet zo heel snel en elegant aangezien ze had besloten om hakken aan te doen. Verder had ze een simpel jurkje, groen, aan, en een zwarte legging om te voorkomen dat ze ziek werd. Ze trok de kraag van haar jas wat verder omhoog, maar haar hart sprong half op toen ze Teddy voor de drie bezemstelen zag staan. "Hoi" zei ze buiten adem en streek wat zenuwachtig over haar haar, en keek hem grijnzend aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 17:22:48 GMT 2
Teddy glimlachte naar haar en bewonderde haar een ogenblik voor hij haar begroette. 'Hoi! Je.. je ziet er fantastisch uit!' Hij zweeg even, verward en bood haar toen de bos bloemen aan. 'Voor jou,'zei hij, volledig voerbodig. Waarom zou hij ze haar adners geven?
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 17:26:33 GMT 2
"Waauw, ze zijn.. heel erg mooi" zei Meija verrast en sloeg haar armen, uit een opwelling, om Teddy heen. "Bedankt!". Ze streek even de jurk goed en glimlachtte "Jij ziet er ook.. heel mooi uit". Ze glimlachtte tevreden.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 17:34:31 GMT 2
Teddy grijsnde schaapachtig, aar gelukkig en knikte naar de kroeg. 'Zullenw e naar binnen gaan? Ik heb eht nagevraagd, je kan er ook gewoon eten. Ik kon geen restaurantje vinden helaas...' Hi openede de deur voor haar en wachtte tot ze naar binnen zou gaan.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 17:47:39 GMT 2
"Is niet erg, ik vind de drie bezemstelen ook heel sfeervol" zei Meija lachend en ging Teddy voor door de deur, en had een vrolijke glimlach op haar gezicht. Ze had hier al de hele dag, de hele twee dagen, zin in gehad en was nu ook in een opperbest humeur.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 17:56:48 GMT 2
Teddy volgde haar, vol trots. Hij was met haar, niemand anders. Zij hoorde bij hem, vanavond teminste. Als het aan hem lag natuurlijk voor nog langer, maar hij wilde neit te hard van stapel lopen. Hij wees naar een tafeltje voor twee, een eindeje bij de meeste drukte vandaan. 'Wil je daar zitten?' vroeg hij.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 18:15:26 GMT 2
"Ja, dat is een goede plek" zei Meija uitgelaten en deed een pluk van haar haar achter haar oor, keek Teddy afwachtend aan en ging uiteindelijk op een stoel zitten en keek vrolijk voor zich uit. Deze avond was pérfect, dat wist ze, en ze wou ook dat hij pérfect zou gaan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 18:30:18 GMT 2
Teddy was te laat om te stoel voor haar aan te schuiven, maar sommeerde wel snel een stel kaarsen en zette die op tafel. Madam Rosemerta keek even verraast op, maar glimlachte toen opgewekt. Ze kwam aanlopen, met de kaart. 'Kan ik alvast wat drinken aanbeiden?' Vroeg ze, terwijl ze de kaart aan bedien gaf. Teddy knikte. 'Voor mij een boterbier. Wat wil jij?' Hij wendde zich tot Meija, terwijl hij ook ging zitten.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 27, 2008 18:37:16 GMT 2
Meija keek verrast op door de kaarsen en glimlachtte vrolijk, en wendde haar blik toen tot madame Rosmerta "Ik wil ook wel een boterbier" zei ze en glimlachtte vrolijk. Ze wist bijna dat ze gelijk had, deze avond wérd perfect.
|
|