|
Post by Merel on Dec 21, 2007 18:12:43 GMT 2
Flora en Aylin stonden beide in de keuken. Het was bijna tijd voor het avond eten. Hun ouders waren met z'n tweeën op vakantie. Wat Flora en Aylin heerlijk vonden. Hun broer Rodrigo en zusje Gabriëlle waren er nog wel, maar dat boeide niet. Ook zou Chris komen deze vakantie. En aangezien ze geen zin hadden in dehele tijd afhaal pizza's -want hun broer het liefst had- waren ze zelf de keuken maar eens in gegaan en aan de slag gegaan.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 21, 2007 18:22:10 GMT 2
Chris stapte uit de bus, en keek even om zich heen. Een glimlach verscheen op zijn gezicht. Hij was één keer eerder in Frankrijk geweest, maar dat was toen hij vijf jaar was. Hij wist er nauwelijks meer iets van. De bus reed weg en liet Chris alleen achter in de voor hem onbekende stad (ik heb geen idee waar de Delacours wonen, dus doe maar wat xD). Hij tilde zijn koffer op, en pakte het verfrommelde kladblaadje uit zijn broekzak, waarop Aylin haar adres gekrabbeld had. Nummer 25. Hij keek voor zich, en met een glimlach op zijn gezicht ontdekte hij dat hij precies voor het huis van Aylin en Flora stond. Hij liep het tuinpaadje op en belde aan, terwijl hij alvast door het raam naar binnen keek, in de hoop Aylin te zien.
|
|
|
Post by Merel on Dec 21, 2007 18:29:21 GMT 2
{ze wonen naast het huis waar Amber eerst woonde ^^,}
Toen de bel ging keken Aylin en Flora elkaar aan en grijnsde. "Ga jij maar!" Zei Flora grijnzend en gaf Aylin een duw terwijl ze ondertussen de taart uit de oven haalde. Aylin grijnsde en deed haar schort af terwijl ze naar de deur liep van hun huis, die behoorlijk groot was. Ze riep eerst naar boven dat ze wel open deed aangezien haar broer en zusje anders open deden. Ze liep vrolijk naar de deur toe en opende deze. "Bonjour! Kom binnen!" Zei ze grijnzend en opende de deur verder.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 21, 2007 18:42:23 GMT 2
{Niet dat ik weet hoe dat er uit ziet xD}
Toen de deur openging, werd de glimlach op Chris' gezicht nog breder. Hij zag Aylin in de deuropening staan en deed een stap naar voren, waarna hij zijn vrije arm - in de andere hand had hij zijn koffer vast - om haar heen sloeg en haar een kus gaf. 'Fijn je te zien,' zei hij, waarna hij om zich heen keek in haar huis. Hij keek weer terug naar Aylin en glimlachte breed naar haar.
|
|
|
Post by Merel on Dec 21, 2007 19:31:37 GMT 2
{gebruik je fantasie ^^, } Aylin grijnsde breed, omhelsde hem en gaf hem een zoen. "Kom Verder! Toi komt wel precies op tijd 'e? Nous zijn bijna klaar met 'et eten!" Zei ze grijnzend. Ze keek even naar buiten, hier in Frankrijk waar zij woonde lag geen sneeuw en was het zelfs warm voor deze tijd van het jaar. Flora was ondertussen met de rest van het Eten bezig en Gabriëlle die naar beneden was gekomen dekte de tafel.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 31, 2007 15:23:05 GMT 2
'Ja, daar ben ik heel goed in. Ik merk het altijd wanneer het eten bijna op tafel staat,' zei hij grinnikend, en wreef demonstratief even over zijn buik. 'Je krijgt wel honger van in de bus zitten, hoor,' zei hij heel serieus, terwijl hij zijn blik nog even door het huis liet gaan, en een paar stappen verder deed. 'Leuk optrekje,' zei hij, wat nogal een understatement was. Hij grijnsde even naar Aylin. 'Stel me eens voor aan je familie,' zei hij daarna, en gaf Aylin lachend een speelse duw.
|
|
|
Post by Merel on Dec 31, 2007 16:53:50 GMT 2
"Zekier wetien? Mijn oudiers zijn er niet.. En mijn broer en zusje sprekien zo goed als alleen maar Frans." ZEi ze grijnzend terwijl ze hem binnen liet en de deur dicht deed. Het was binnen wel lekker warm. "We 'ebbien wel 'eerlijk eten gemaakt.. Zolang Flora 'et tenminste niet allemaal aan laat brandien."
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 31, 2007 17:00:00 GMT 2
'Nou ja, ik ken wel een paar woordjes Frans,' zei hij grijnzend. Hij dacht terug aan de paar middagen die hij met Amber had doorgebracht, terwijl ze hem - meestal tevergeefs - probeerde een beetje van haar taal bij te brengen. Amber had hem verzekerd dat het nodig was als hij naar Aylin en Flora ging, aangezien Amber wist dat de meeste Fransen hardnekkig weigerden een andere taal te leren. Chris grinnikte even en keek Aylin aan. 'Dus, ja, ik weet zeker dat ik je familie wel wil leren kennen. Waar zijn je ouders trouwens?'
|
|
|
Post by Merel on Jan 5, 2008 16:44:00 GMT 2
"Mijn oudiers zijn op Vakantie.. Dus we 'ebben ien zeker zien 'et 'uis voor ons alleen." Zei ze en keek hem grijnzend aan. "Oke als toi denkt dat toi 'et aan kan.." Zei ze grijnzend en ging hem voor naar de woonkamer. Gabriëlle had daar de borden en alles neer gelegd. Aangezien hun ouders er niet waren, aten ze voor hun t.v. Geen dreuzel t.v., tovenaars t.v. "Doe alsof je thuis bent.. Ick ga Flora nog evien 'elpen!"
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 5, 2008 17:04:07 GMT 2
'Ehh, oké,' zei Chris lichtelijk ongemakkelijk, terwijl hij enigszins hulpeloos keek naar waar Aylin was verdwenen. Hij draaide zich om naar het meisje waarvan hij vermoedde dat het Aylins zusje was. Haar naam stond hem nog vaag bij, omdat Aylin of Flora haar wel eens had genoemd. 'Eh, bonzoer,' zei hij met een verschrikkelijk accent tegen het meisje, en hij grijnsde naar haar.
|
|