|
Post by Merel on Jan 24, 2008 12:52:35 GMT 2
Aylin en Flora giegelde. "Schep maar op wat toi wil." Zei Aylin grijnzend en pakte zelf ook een bord om net als de rest op te scheppen wat ze wou. "Maar meestal doen we ook makkielijk 'oor.. We kokien niet altijd zo uitgebereid.." Legde Aylin uit. De helft van de tijd deed ze ook andere dingen aangezien ze echt geen zin hadden in altijd koken, en vooral niet zo uitgebreid.
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 24, 2008 19:08:36 GMT 2
Chris grijnsde. 'Nou ja, zolang ik hier maar niet om het leven kom door vergiftiging of honger, vind ik alles best,' zei hij lachend. 'Als ik alleen thuis ben laat ik meestal ook een pizza brengen.' Dat was inderdaad waar; als hij eenmaal alleen thuis was, nam hij het er ook even van. Was Chantal er bij, dan stond zijn tweelingzus er altijd op dat het 'gezond' was. Oftewel, zij kookte. Chris kon namelijk niet eens koken. Hij grinnikte even, terwijl hij ook een bord pakte en van alles wat er op schepte.
|
|
|
Post by Merel on Jan 27, 2008 11:54:11 GMT 2
"O, maar toi weet toch 'elemaal niet wat wij Fransien kokien? Misschien ies 'et voor andere wel 'éél gifieg.." Zei Flora grinnikend terwijl ze rustig begon te eten. "Wil je wat drinkien erbij?" Vroeg Aylin terwijl ze opstond om wat drinken te halen aangezien ze eigenlijk altijd wat drinken erbij hadden. Meestal wijn eigenlijk, want dat had je op Hogwarts niet, en zij vonden het heerlijk.
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 28, 2008 18:12:58 GMT 2
Chris grinnikte. 'Hé, daar zeg je wat. Misschien vermoordt je me wel echt,' zei hij grijnzend, maar toch nam hij een grote hap van het voedsel. 'Hmm, het smaakt niet slecht hoor,' zei hij. Toen Aylin hem vroeg of hij iets te drinken wilde, knikte hij enthousiast. 'Graag.' Hij nam nog een hap en besloot dat het niet vergiftigd was. Niet dat hij dat had verwacht.
|
|
|
Post by Merel on Jan 31, 2008 21:02:22 GMT 2
Aylin grinnikte en stond op om een wijn fles te pakken, wat ze meestal bij hij eten dronken. Toen Aylin aan het inschenken was schudde Gabriëlle haar hoofd. Aangezien Aylin ook voor Chris inschonk, en Gabriëlle dat net had gevraagt. Aylin gaf iedereen een glas en nam zelf ook een slokje. "'Et ies een gewoonte om in Frankrijk Wijn bij 'et etien te drinken.. Als toi weet wat wijn ies.." Zei Flora en keek onder het eten even naar Chris.
|
|
|
Post by » Aline. on Feb 2, 2008 17:30:01 GMT 2
'Wat? Hoe noemde je dit nou net?' vroeg Chris zogenaamd verbaasd, alsof hij echt niet wist wat wijn was. Hij grinnikte even en nam een klein slokje. 'We zijn niet helemaal cultuurbarbaar in Engeland, hoor,' zei hij lachend. 'Lekkere wijn.' Thuis nam hij ook wel eens wijn bij het eten, maar jammer genoeg kregen ze het op school nooit.
|
|
|
Post by Merel on Feb 2, 2008 23:15:33 GMT 2
"Ze zei Le Vin." Zei Aylin plagend en stak even haar tong uit. Vervolgens nam ze weer een hap. "Oui, 'et ies echt een schande dat ze geen Vin op School schenken maar alleen die boterbiertjes!" Zei Flora en deed even alsof ze heel erg beledigd was, maar glimlachte toen en at weer verder.
|
|
|
Post by » Aline. on Feb 6, 2008 19:54:39 GMT 2
Chris knikte instemmend. 'Ja, een schánde. In Boterbier zit niet eens alcohol. Ik bedoel, als we ons klem willen zuipen, mogen we dat toch zelf weten?' zei hij. Een lichte grijns verscheen op zijn gezicht, waarna hij nog een hap naar binnen propte. 'Ik geef het niet graag toe, maar jullie kookkunsten bevallen me wel.' Hij keek Aylin en Flora lachend aan.
|
|
|
Post by Merel on Feb 10, 2008 0:24:56 GMT 2
Flora en Aylin grijnsde allebei even door het compliment maar konden er niks van zeggen omdat ze allebei hun mond vol hadden. "Maar ick wil niet veel zeggien.. Maar als we ons echt klem willien zuipien, lukt ons dat toch wel 'oor.." Zei Flora later en rolde met haar ogen. Aylin nam een slok wijn. "Zekier.. Je kunt er erieg makkelijk aan komien. En dan liever wijn dan dat Jonge Borriel gedoe.." Zei Aylin.
|
|
|
Post by » Aline. on Feb 17, 2008 16:37:55 GMT 2
Chris knikte instemmend. 'Ja, als je dan toch dronken wordt, dan wel met stijl hè,' zei hij lachend. Om zijn woorden kracht bij te zetten nam hij nog een slokje uit zijn glas wijn. 'Wat gaan we vanavond eigenlijk doen?' vroeg hij ineens, en keek Aylin afwachtend - en kauwend - aan.
[inspoloos -.-'']
|
|