|
Post by greenlightning on Jan 24, 2008 17:48:30 GMT 2
Shirie zwom lachend naar de kant, trok zichzelf op en maakte een buiging naar haar vrienden. 'Dank u, dank u, uw bewodnering is welkom en genoteerd.' Ze rekte zich uit en genoot van de zon op haar lichaam. 'Is dit niet stukke beter dan die vrieskou?'vroeg ze, an niemand in eht bijzonder. Uit het niks lonk het geroffel van vier paar poten en ze werd met volle snelheid in haar rug geraakt. De zwarte panter en het luipaard volgden haar het water in en begonnen haar te likken zodra ze boven kwam. 'He, hou op, schei uit!' Lachte Shirie.
Joey grijsnde breed en zwom op de grote katten af. 'Laat ik jullie voorstellen, Bc, of tewel, Black cat, en Neon.' Hij aaide beide beesten over hun kop en probeerde ze eht water uit de duwen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 24, 2008 18:40:45 GMT 2
"En...hoe krijg je die uit het water in je eentje?' vroeg Tom aan Joey die ze het water uit probeerde te duwen. "Wel mooie beesten opzich" Hij hees zichzelf op de kant en probeerde een stukje te lopen. "Eerst verkleden, zo lopen is niet makkelijk" Lichtjes grijnsde hij en stak zijn hand uit naar Shirie. "Het is wel een prachtige plek"
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 27, 2008 17:21:12 GMT 2
Amber sprong op en schudde haar hoofd even heen en weer, waardoor de druppels uit haar haren alle kanten op vlogen. Grijnzend keek ze naar Tom. 'Inderdaad, ik ga me ook maar eens omkleden,' zei ze. Ze huppelde met een brede grijns op haar gezicht een eindje over het terrein, maar ging ook weer terug naar de rest. Lachend keek ze toe hoe Joey probeerde de beesten uit het water te krijgen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 17:28:34 GMT 2
Shirie klom op de kant, floot twee verschillende melodietjes en de katten sprongen uit eht water, om zich vervolgens uit te schudden. Joey hield zijn arm ebshcermend voor zijn gezicht. 'Kijk, dat is dus zo oneerlijk! Die beesten kiezen altijd voor jou!' Shirie lachte naar hem en deed een vreugdedansje dat er nu al helemaal sexy uitzag. Haar natte kerlen die strak om haar lichaam zaten, de cubaanse zon op haar gebruinde huid en de simpele elegantie die bij haar latina bloed hoorde. Ze rekte zich uit. 'Nu ik eraan denk, ik moet nog even naar de markt. Anders hebben we niks te eten. Heeft er iemand zin om mee te gaan?' Joey klom ook uit eht water en schudde zijn hoofd. 'Ik niet, Shinnie, ik vermaak me hier wel voorlopig. Ik ga wel in het bubbelbad ofzo.' Hij grijsnde uitdagend en shirie zuchte en rolde met haar ogen. 'Wat jij wil. Een van jullie wel?'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 27, 2008 17:31:38 GMT 2
"Ik ga wel mee, als je daar geen problemen mee hebt" Tom glimlachtte naar Shirie en probeerde enigszins een aantal dreads droog te maken door het water uit te knijpen met zijn handen. Het had weinig nut maar dat maakte hem niet veel uit. Het was warm, en gezellig. "Dus...hoe is het winkelen hier?" Nieuwsgierig was hij daarnaar wel aangezien hij nooit in Cuba was geweest.
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 27, 2008 17:48:41 GMT 2
Op zich wilde Amber wel mee, maar dacht dat Tom en Shirie het wel leuk zouden vinden om even alleen te zijn. 'Gaan jullie maar, ik houd Joey wel gezelschap,' zei ze daarom, en grijnsde naar Joey. Ze haalde het elastiekje dat ze om haar pols had erom weg en bond haar natte haren in een slordige staart. 'Ik voel me nat,' zei ze lachend, al droogden haar kleren redelijk snel op in de warme zon.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 27, 2008 17:55:12 GMT 2
'Dat is eht effect van water,'zei Joey heel serieus voor hij in lachen uitbarstte. 'Ik ken de weg, dus laat je neit door mij ophouden. Ik leg Amber wel alles uit. Ik beloof dat we niks op jouw bed zullen doen.' Shirie trok haar wenkbrouw op en alchte toen. Ze grijnsde naar Tom. 'Spaans,' merkte ze heel droog op, op zijn vraag en rekte zich nogmaals uit. 'Ik zou het zeker leuk vinden als je mee gaat. Er zijn genoeg ruimtes om je om te kleden. Ga ik ook veen doen, het het nu eindelijk lekker weer.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 28, 2008 19:12:56 GMT 2
"Spaans...de winkeltjes hier..?" Tom haalde zijn schouders op "Over die kamertjes, kan je me er eentje aanwijzen? Jij bent hier wegwijs en ik totaal niet" De winkeltjes, daar zou hij wel eens willen kijken.
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 28, 2008 19:22:26 GMT 2
Amber lachte even en keek om naar Joey. 'Nee, niet op het bed, nee,' zei ze en gaf hem een vette knipoog, alsof ze wel op andere plaatsen het een en ander van plan waren. Ze grinnikte even keek Shirie aan. 'Oké, dus jullie gaan even naar de markt... Dan ga ik me ook maar omkleden, denk ik.'
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 28, 2008 19:32:08 GMT 2
SHirie lachte en wierp een zogenaamd boze blik op Joey die heel spontaan de andere kant op kek, met een grijns van oor tot oor. 'Nee, ik heb toch beloofd dat nooit mer te doen?' Hij beet op zijn lip en barste in lachen uit.
Shirie zuchtte diep. 'Kom maar, ik wijs jullie de weg wel. Je kan ook de badkamer nemen. Anders... mijn kamer? Kleed ik me wel om in de badkamer.' Ze ging hem voor naar binnen.
|
|