|
Post by CherryOnTop on Feb 1, 2008 19:26:33 GMT 2
"maakt me niet uit maar het lijkt me geen slim plan dat ik meteen je slaapkamer kletsnat maak door mij kleren" antwoorde Tom die Shirie naar binnen volgde nadat hij zoveel mogenlijk water uit zijn kleren had gekregen. De vloer nat maken zou ook niet alles wezen namelijk. Rustig volgde hij haar vervolgens om naar alles te kijken wat ze tegenkwamen.
|
|
|
Post by » Aline. on Feb 6, 2008 19:52:52 GMT 2
Amber keek Joey fronsend aan. ' ''Ik had beloofd dat nooit meer te doen''?' herhaalde ze vragend. Een grijns verscheen op haar gezicht, maar ze wachtte niet meer op een uitleg van Joey. In plaats daarvan liep ze achter Shirie aan het huis in. Ze verwachtte dat ze dat verhaal deze vakantie toch nog wel te horen kreeg - daar ging ze wel voor zorgen.
|
|
|
Post by greenlightning on Feb 7, 2008 15:13:03 GMT 2
Shirie lachte. 'Is goed hoor. Maak je maar geen zorgen over dat water, het verdampt hier super snel. Anders hebben we altijd de magie nog.' Ze grijnsde naar hem, geamuseerd omdat hij dat blijkbaar vergeten was. Het was eigenlijk neit heel verwodnerlijk dat hij zich zorgen maakte over troep. Het was ongezond opgeruimd in ahar huis. Niet verwonderlijk. Behalve het feit dat ze vrijwel nooit thuis was, had ze een nogal ongeordende geest. Als ze dan ook nog in een troep zou leven, zou ze nergens meer komen. Eigenlijk alles was rood of oranje in ahar huis, met hier en daar wat groen, vooral aan de muur. De banken waren rood, de muren een zachte oranje en er hignen grote palm en varen bladeren aan de muur, waardoor alles fris en levendig leek. Grote ramen zorgden voor licht. De enige plaats waar dat niet zat, was in de keuken, waar ze binennkwamen. Een aanracht rij, met een smalle opening zouden hen daarheen leiden, tenzij ze besloten om direct de kamer in de lopen.
'Ehm...' lachte Joey en krabte zich in zijn nek. 'Het was vorig jaar geloof ik, in de zomer vakantie. Mijn vreidnin was hier en haar ebd was het dichtsbijzijnde. Ze was toen neit thuis. Tot.. ehm... ze wel thuiskwam en haar kamer in liep.' Hij lachte opnieuw en volgde Amber vervolgens het huis in.
|
|