|
Post by greenlightning on Jan 5, 2008 17:17:35 GMT 2
Shirie gooide de tassen van zich af, rende achter het huis langs en sprong, met kelding en al het zwembad in. Ze leit zich op haar rug drijven en sloot genietend haar ogen. Joey volgde haar voorbeeld, gooide de tassen eweg en maakte een bommetje vlak naast haar. Lachend schrok ze op. 'Idioot!' grijnsde ze.
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 5, 2008 17:28:15 GMT 2
Amber kwam het huis binnen, en keek eerst enigszins aarzelend om zich heen. Ze hoorde allemaal herrie ergens vandaan komen en volgende het geluid. Ze schoot in de lach toen ze Shirie en Joey met kleren en al in het zwembad zag liggen, maar voelde ineens de onbedwingbare drang om er ook in te springen. Daarom gooide ze haar tas ook neer op de grond, nam een aanloop en sprong in de lucht, terwijl ze hard krijste: 'Bommetjeee!!' Met een grote plons kwam ze terecht in het water, dat hoog opspatte.
|
|
|
Post by melien on Jan 5, 2008 21:10:32 GMT 2
Sara liep het huis binnen. Ze wist nog steeds niet helemaal zeker waarom ze nou eigenlijk hier was. Ze zou maar al te blij zijn als Bill bij haar in de buurt was. Ze zette rustig haar tas neer en liep naar achteren waar ze geluid hoorde. Toen ze de andere drie met kleren aan in het water zag liggen moest ze toch wel lachen. "Waarom hebben jullie je kleding nog aan?" vroeg ze aan Shirie, Joey en Amber.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 6, 2008 13:51:15 GMT 2
Bill liep rustig achter de rest aan, zette ook zijn tas neer en keek hoofdschuddend naar degene in het water met hun kleren aan. "Ik had me toch liever om gekleed maar goed" Hij pakte Sara's arm en trok haar mee naar de rand van het zwembad. Daar gaf hij haar een zacht duwtje zodat ze erin zou belanden. Hij deed wat passen naar achteren en voelde vervolgens twee handen in zijn rug. Tom. Hij duwde Bill het water in en sprong er toen ook zelf bij. 'En dat was geen bommetje!" zei hij lachend nadat hij weer boven water was gekomen.
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 6, 2008 17:03:45 GMT 2
'Nee, dat leek alleen maar zo,' zei Amber lachend, die een hele plens water over zich heen had gekregen toen Tom erin sprong. Ze veegde een natte pluk haar uit haar ogen en zwom daarna een eindje. Ze draaide zich op haar rug en dreef zo over het water, terwijl ze genoot van de warme zon. 'Lekker weertje hier,' zei ze grijnzend tegen Shirie, die vlak naast haar was.
|
|
|
Post by melien on Jan 6, 2008 18:23:49 GMT 2
Sara liet zich meetrekken, maar was er niet op voorbereid dat hij haar erin zou duwen. Een gilletje ontsnapte aan haar lippen voordat ze in het water belandde. Ze ging kopje onder maar was binnen de kortste keren weer boven. Ze zocht naar Bill en zag dat hij ook in het water was. Ze zwom naar hem toe. "Hey! Dat vind ik minder lief." zei ze. Ze meende het dan wel, maar ze had wel een lach op haar gezicht. Ze duwde hem even onder water. Toen hij weer boven kwam kreeg hij echter wel een kus van haar.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 20, 2008 19:05:30 GMT 2
'Ik had er even geen zin in,'lachte Shirie, terwijl ze richting Tom zwom. 'Nou, wat vinden julie van mijn nederige optrekje?' Haar "Nederige optrekje" bestond uit een hectare van weelderig groen. Twee zwembaden, waarvan een meer op een miniatuur meertje leek dan op bad. De helling was stijl, en de trap geplaveid met ruwe grijze platte stenen, zodat je ook nat niet weg zou glijden. De voortuin liep redelijk vlak, ongeveer tien meter, voor je de weg bereikte. Langs weerzijden van het pad naar de voordeur, stonden grote loofbomen, met weelderige takken en rtopische vogels. Het huis zelf, of eigenlij, de villa, bestond uit drie verdiepingen, een kelder en een zolder. Langwerpig, met uitstupsels voor ramen en dakkapellen. Joey had uit haar porberen te wringen hoeveel eht had gekost om eht bouwen, want ze had het, met wat hulp, zelf gebouwd.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 20, 2008 19:29:09 GMT 2
" Nederig optrekje? Dit is geweldig bedoel je" zei Tom lachend want voordat Shirie naar hem toe was gezwommen had hij al deels om zich heen gekeken naar wat je kon zien vanuit het zwembad. Bill was eerst proestend onder water verdwenen tot hij bovenkwam en een kus had gekregen. "En dat noem ik ook niet lief" zei hij grijnzend. Maar het maakte ook niets uit, iedereen die in het water lag was nat.
|
|
|
Post by melien on Jan 20, 2008 19:48:01 GMT 2
"Het was anders wel je eigen schuld. Moet je me maar niet met kleren en al het water in duwen." zei Sara gespeeld boos. Ze was helemaal niet boos, verre van dat eerder. Ze zwom naar de kant en duwde zich een beetje omhoog zodat ze de omgeving even kon bekijken. De eerste indruk was al geweldig geweest, maar hoe langer ze keek, hoe geweldiger het werd.
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 24, 2008 17:44:57 GMT 2
Amber lachte toen ze Shirie's benaming van de villa hoorde. 'Hou toch op met je nederige stulpje!' riep ze lachend, en plenste water in de richting van Shirie. Een brede grijns stond op haar gezicht terwijl ze haar blik nog eens over de villa liet gaan. 'Het is geweldig. Als dit een nederig stulpje is, dan woon ik in een vervallen kippenhok.' Ze zwom naar de kant en trok zichzelf erop. Ze gingen op de rand zitten, zodat haar voeten nog in het water hingen, en keek bewonderend om zich heen. Ze had veel verwacht, maar dat het zó groot zou zijn...
|
|