|
Post by melien on Feb 23, 2008 9:07:38 GMT 2
"Mis. Op dit moment is het onze kamer." zei ze met een glimlach. Ze gaf Roc een knuffel. HAar blik dwaalde af naar haar wekker. "Als het goed is hebben we nog zo'n... twee uurtjes voordat hij komt." zei ze na even na te hebben gedacht, wat behoorlijk lastig ging om de een of andere reden.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 23, 2008 17:01:01 GMT 2
"Hm, twee uurtjes in onze kamer, samen. Wat gaan we doen?" Roc keek haar met pretoogjes aan. Hij was blij dat hij niet thuis was en ook blij dat hij niet op school was, dus was kon er in godsnaam verkeerd gaan?
|
|
|
Post by melien on Feb 23, 2008 17:56:48 GMT 2
"Wat jij wilt. Jij bent te gast in dit huis dus mag jij kiezen." zei Elvira met een grijns. Ook in haar ogen twinkelden pretlichtjes. Ze was zo blij dat ze weer bij Roc was, buiten school, dat zelfs haar broer het op den duur niet kon verpesten.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 23, 2008 21:07:54 GMT 2
Roc grinnikte en schudde zijn hoofd. "Ik ben al aan het doen wat ik wil. Ik ben al bij mijn vriendin en meer is er niet dat ik wil doen. Is er nog iets wat jij dan wilt doen?"
|
|
|
Post by melien on Feb 24, 2008 0:23:35 GMT 2
Elvira dacht even na. Ze liet haar blik door de kamer dwalen. Na een tijdje keek ze weer naar Roc. Een glimlach kroop weer tevoorschijn. Ze gaf hem een kus. "Nu niet meer." zei ze nadat ze zich weer los had gemaakt.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 26, 2008 17:28:16 GMT 2
Eeerst keek hij haar verbaasd aan, maar toen schoot Roc in de lach. "Was dat het enigste wat je nog wilde doen? Tjonge jonge zeg! En dat je nu pas?!" Riep hij lachend.
|
|
|
Post by melien on Feb 27, 2008 18:30:40 GMT 2
"Nou.. eigenlijk.." zei Elvira met een uitdagende blik. Ze gaf hem een kus op zijn neus. Ze streek met een vinger langs zijn wang. "Er is neit echt iets wat ik meer wil doen dan bij jou zijn." zei ze zachtjes met een glimlach.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 27, 2008 18:47:00 GMT 2
Roc grinnikte. "Wow, dat is toevallig! Het liefste wat ik doe is bij jou zijn! Dus dan hebben we eigenlijk een gezamelijk lievelings dind om te doen!" Riep hij alsof het de ontdekking van de eeuw was.
|
|
|
Post by melien on Feb 29, 2008 0:01:03 GMT 2
Elvira keek hem verbaasd aan. "Dat is echt voorpagina nieuws." zei ze, alsof ze het nog echt geloofde ook. Ze had haar armen nog steeds om hem heen geslagen en keek hem verliefd aan. Ze kon de vlinders in haar buik maar niet dresseren, en dat vond ze niet erg ook. "Dus we blijven hier gewoon zitten, of...?"
|
|
|
Post by Madjic on Mar 1, 2008 13:26:54 GMT 2
Roc dacht even en schudde toen zijn hoofd. "Ten eerste alles wat ik met jou doe niet 'gewoon', dan is het altijd speciaal. En ik dacht nog wel wat dingen te doen." Hij keek haar glimlachend aan. Hij streek met zijn hand over haar wang en gaf haar een kus.
|
|