|
Post by melien on Feb 20, 2008 20:50:14 GMT 2
Elvira moest glimlachen. Aaron trok een gezicht alsof hij moest kotsen. "Nee. Hoeft niet. Ik ben al weg. Ik wordt nog misselijk van jullie." zei hij. Hij kon echt niet tegen dat geslijm. Hij wierp nog 1 blik op de twee maar liep daarna gauw de kamer uit. Zonder de deur dicht te doen. "Daar zijn we ook weer vanaf." zei Elvira. Ze maakte zich los van Roc om de deur dicht te doen en op slot. "Zo. Nou kan hij er ook niet meer in."
|
|
|
Post by Madjic on Feb 20, 2008 23:37:33 GMT 2
Roc lachte. "En dat is 1 - 0 voor ons geloof ik zo. Maar nu weten we wel hoe we heb weg moeten hebben is het niet." Hij liep terug naar het bed en ging erop zitten. "Eigenlijk is het best grappig om andere zo te irriteren."
|
|
|
Post by melien on Feb 21, 2008 8:44:32 GMT 2
"Anderen irriteren is wel grappig. Maar zo'n irritante broer hebben is minder grappig." zei Elvira grinnikend. Ze liep terug naar Roc en ging gewoon op zijn schoot zitten. "Nu moet hij wel kloppen." voegde ze er glimlachend aantoe. Ze gaf hem een kus.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 21, 2008 13:59:57 GMT 2
Roc lachte en sloeg zijn armen om haar heen. "Hey, ik heb twee irritante broer ja. Niet zo zeuren jij." Hij keek haar lachent aan en gaf haar twee zachtte kusjes in haar nek. "Dat zou hij hoe dan ook moeten doen. Maar volgens mij durft nu niemand zomaar meer binnen te komen."
|
|
|
Post by melien on Feb 21, 2008 16:59:19 GMT 2
"Oh, mijn ouders doen dat geust hoor." zei Elvira lachend. Ze kreeg kippenvel toen ze zijn lippen in haar nek voelde. Ze beet hem zachtjes in zijn oor. "Je weet best dat dat kietelt." fluisterde ze zachtjes.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 21, 2008 19:48:57 GMT 2
Roc gijnste en herhaalde het. "Ja, dat weet ik. Maar op de een of andere manier is het leuk om te doen." Hij richtte zijn hoofd op en keek haar aan. "Denk je echt dat ze dat zouden doen? Met gevaar voor hun ogen."
|
|
|
Post by melien on Feb 22, 2008 10:27:48 GMT 2
Elvira zei er nu maar even niets van. "Mijn moeder maakt zoiets niet uit, en mijn pa zou juist expres binnenkomen." zei ze met een glimlach. Ze gaf hem een kus. "Zo is hij nou eenmaal. Daarom heeft mijn moeder ook een slot op de deur getoverd." voegde ze er nog aantoe.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 22, 2008 14:18:21 GMT 2
Roc grinnikte. "Nou dan heeft ze dus toch wel wat medeleven met je. En laten we hem dan maar met volle teugen gebruiken." Hij voelde de enorme neiging Elvira te plagen, maar wist niet hoe. "Je vader lijkt me, zo te horen, best wel aardig. Misschien... moet ik me zo maar even gaan voorstellen. Echt beleefd heb ik nou niet echt gedaan. Hij is wel degene geweest doie me heeft uitgenodigd."
|
|
|
Post by melien on Feb 22, 2008 21:12:40 GMT 2
"Ik ga hem er dus ook alleen afhalen als we uit m'n kamer gaan." zei Elvira. Ze zuchtte. Toen Roc over haar vader begon moest ze even nadenken waar hij uithing. "Hij is nog aan het werk geloof ik. Anders hadden we hem al gehoord." zei ze na een poosje. Ze kon nog steeds niet geloven dat haar vader het had gedurft om achter haar rug om een brief naar Roc te sturen. Nu was het nog niet zó erg, maar alsnog.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 23, 2008 0:47:17 GMT 2
"Ow!" Zei Roc en glimlachte rustig. "Dan hebben we nog wel even tijd samen lijkt me." Het vernieuwde ligging van zijn armen om haar middel een beetje. "Gelijk heb je. Het is niet voor niets jou kamer he."
|
|