|
Post by melien on Feb 15, 2008 10:16:53 GMT 2
Elvira liet zijn hand los en draaide zich om, zodat ze op haar buik en half op hem lag. "Uhm.... Als je het bed de schuld geeft geef je ook indirect mij de schuld aangezien het mijn bed is... dusss... kun je beter mij de schuld geven." zei ze met een grijns.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 16, 2008 0:38:48 GMT 2
"Ok, dan geef ik jou de schuld. Dan is het jou schuld dat ik geen concentratie meer heb, zoals het altijd zou schuld is." Zei Roc grijnzend. "Zoals het altijd gebeurd als jij in de buurt bent he."
|
|
|
Post by melien on Feb 16, 2008 13:08:15 GMT 2
"Is goed. Het is toch altijd jou schuld dat ik niet kan ophouden met lachen." zei Elvira rustig. Ze keek hem verliefd en uitdagend tegelijk aan. "En je bent nog steeds een lekker kussen." voegde ze er met een grijns aantoe.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 16, 2008 16:37:48 GMT 2
Roc sloeg zijn armen om haar heen. "Alleen voor jou, voor niemand anders ben ik een kussen. En niemand anders mag dat ook van me." Het klopte, hij had Saluka al zo vaak van zich afgegooit als ze besloot dat hij als kussen moest dienen. "Maar ik wil dat je lacht, ik word helemaal vrolijk als ik jou hoor lachen."
|
|
|
Post by melien on Feb 16, 2008 21:09:19 GMT 2
"Uch... alsjeblieft zeg. Doe niet zo klef." zei Aaron terwijl hij de kamer binnenliep. Hij had een boek nodig dat blijkbaar op Elvira's kamer lag aangezien het nergens anders in huis lag. Hij keek even naar de twee en verdraaide zijn ogen. "Waar heb je eigenlijk dat boek gelaten over filosofie?" vroeg hij aan Elvira zonder haar aan te kijken. Wat maar goed was ook want als blikken konden doden en hij had die blik gezien was hij doder dan dood geweest. "Dat boek ligt beneden onderin de boekenkast. Waar het thuis hoort." siste ze. Het was 1 ding dat hij zonder te kloppen binnen kan. Maar zijn rotopmerkingen moest hij maar voor zich houden. Ze keek evn naar Roc en mompelde: "Sorry." Ze stond op en liep op Aaron af. "En nu mijn kamer uit. Ooit gehoord van privacy en kloppen??" zei ze. Ze was boos, maar ze had geen zin om er echt heel veel energie aan te verspillen. Ze wees naar de deur en had de neiging om Aaron te gaan slaan toen deze begon te grijnzen.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 17, 2008 2:07:53 GMT 2
Roc schudde zijn hoofd als teken dat hij het niet erg vond. Hij kwam overeind toen Elvira van hem af was en ging aan de rand van het bed zitten. GHij bleef gewoon rustig en glimlachte vriendelijk naar Aaron. Hioe kon hij boos zijn als hij zelf net zo geergerd was als hij Carmen en Miquel of June en Devon zag kleffen. "Ik geloof dat je zusje wilt dat je haar kamer uitgaat. En volgens mij zou ik dat maar doen, want ze staat op springen." Zei hij en grinnikte zacht toen hij opstond en naar Elvira toe liep. Hij sloeg zijn armen om haar middel. Hij kon zich voorstellen dat het zou helpen Aaron de kamer uit te krijgen.
|
|
|
Post by melien on Feb 17, 2008 19:06:18 GMT 2
Elvira kookte behoorlijk van woede. Maar het feit dat ze Roc's armen om haar middel voelde kalmeerde haar een beetje. "Ik geloof dat ik voortaan niet vergeet het slot erop te doen..." zei ze, iets rustiger. Aaron keek alleen maar verbaasd naar Roc die helemaal niet boos was. "JE zou een voorbeeld aan je vriendje moeten nemen. Die wordt niet meteen boos." zei hij met een flauwe grijns tegen Elvira. Hij bleef echter gewoon in de kamer. Hij draaide zich weer naar de boekenkast. "Je kan dan wel zeggen dat het boek beneden ligt waar het hoort, maar daar heb ik net al gekeken. Daar is het dus niet." ging hij rustig verder, alsof er helemaal niets gebeurd was.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 17, 2008 19:50:43 GMT 2
Roc glimlachte rustig en schudde zijn hoofd. "Ik ben gewoon een rustig persoon. Maar toch zou ik het op prijsstellen dat je weg zou gaan. Want ik zou het fijn vinden om even samen met mijn vriendin te zijn, daarvoor ben ik immers hier." Hij gaf Elvira een kus in haar nek. "Schat, waarschijnlijk gaat hij wel weg als hij zich heel erg begint te ergeren aan ons." FLuisterde hij. "Hoop ik tenminste."
|
|
|
Post by melien on Feb 18, 2008 17:39:46 GMT 2
"Ik ga pas weg als ik dat boek heb." zei Aaron koppig. Hij had het nodig voor zijn studie, en daarbij kwam ook nog eens dat hij het leuk vond zijn zusje op de kast te jagen. Elvira haalde haar schouders op. "Misschien heb je gelijk." fluisterde ze terug. "Je doet je best maar. Het ligt hier toch niet." zei ze vervolgens tegen Aaron voordat ze zich omdraaide naar Roc. Ze sloeg haar armen om hem heen en gaf hem een kus. "We zouden ook even naar het inimini parkje hier in de buurt kunnen lopen.." stelde ze voor.
|
|
|
Post by Madjic on Feb 20, 2008 15:55:52 GMT 2
Roc schudde zijn hoofd en keek naar Elvira. "Mij maakt het niets uit schoonheid, zolang ik maar bij jou ben." Zei hij zacht, maar hard genoeg voor Aarom om het te horen,.
|
|